Forum: Suport Breslo Sfat comenzi clienti neseriosi

  • user174269
    user174269

    Buna tuturor,

    Mi-am deschis magazin pe Breslo relativ recent, si as avea nevoie de un sfat din partea voastra.

    Samabata seara am primit a 2a mea comanda de pana acum. Eram foarte incantanta, dar am observat ca adresa parea incompleta : era dat numele strazii, dar fara numar, si codul postal era invalid ( lipsea din baza de date).

    De asemenea la numele utilizatorului care facuse comanda, aparea o eroare ( banuiesc ca nu avea cont facut pe Breslo?)

    Deja aveam emotii si nu prea vroiam sa trimit, mai ales ca cerea transport prin curier, si dupa cum bine stiti, costul este foarte mare.

    Asa ca luni am sunat la numarul dat, si imi dadea ocupat. Asta doua zile la rand. Dupa toate astea, am anulat comanda.


    Intrebarea mea ar fi, este normal sa primesti astfel de comenzi? As intelege un caz din 10, dar era a2a mea comanda si sunt putin descurajata. Voua cat de des vi se intampla lucruri din astea, si cum le-am putea evita pe viitor?

    Multumesc!

    07.11.2017, 11:45:46
  • BEAUTICIAN.TS
    BEAUTICIAN.TS

    mai sunt si din astia..

    08.11.2017, 17:25:57
  • fimomimo
    fimomimo

    Se intampla des; de obicei se trimite un mesaj gen confirmare unde se solicita datele complete pentru a putea expedia comanda. easy-peasy sau daca nu, nu pierzi nimic si anulezi :)

    09.11.2017, 19:18:19
  • user86682
    user86682

    Salutare!
    Iti dam cateva sfaturi, care sigur iti vor fi de folos :)
    Indierent de valoarea comenzii, in momentul in care o primesti, contacteaza clientul telefonic, asa vei verifica corectitudinea datelor de livrare.
    Eroarea cand dai click pe numele userului, deoarece contul de client nu a fost finalizat, si in felul acesta nici cei de la Breslo nu il pot verifica.
    Am patito si noi saptamana trecuta, pentru a 2-a oara.
    Am primit comanda, am expediato, si apoi primim telefon de la curier ca destinatarul refuza sa ridice coletul; motivul: erau datele lui de contact/livrare dar nu comandase el. (nu isi facuse niciodata cont pe Breslo, nici nu stia de aceasta platforma = contul a fost facut de altcineva cu alt mail)
    Asa ca mare grija !
    Noi acum platim transportul coletului tur/retur...
    O zi buna!

    21.11.2017, 09:01:06