Forum: Idei si sugestii sugestie pentru feedback

  • daisy.furnituri
    daisy.furnituri

    Daca tot se lucreaza la platforma mai vin cu o sugestie:) De data asta pentru feedback.

    Nu mi se pare normal ca, eu, ca magazin de furnituri, sa dau feedback si sa nu primesc inapoi de la cumparatori. Exista o groaza de clienti care au cate 10 pagini de feedback de la vanzatori, dar nu au lasat nici un feedback.

    Am vazut pe o alta platforma asemanatoare urmatorul sistem: daca nu dai feedback, esti atentionat si apoi, daca tot nu acorzi un calificativ, "din oficiu" se acorda calificativul pozitiv.

    Se poate implementa un asemenea sistem aici pe breslo? Eventual sa fie precizat faptul ca acel calificativ a fost acordat din oficiu.

    09.10.2013, 19:37:57
  • kestii.trestii
    kestii.trestii

    Subscriu la sugestia daisy.furnituri!

    14.11.2013, 11:30:21
  • Live
    Live

    De acord!!!!!

    17.11.2013, 14:50:43
  • abigailsmycken
    abigailsmycken

    Si eu sunt de acord cu chestia asta. Eu cumpar regulat de pe Breslo si niciodata nu primesc feedback de la magazinele de furnituri.

    Mi se pare absurd ca nu trebuie sa faca mare lucru doar sa dea niste click-uri. Pana la urma sunt cumparator este important feedback-ul pe care il primesc pentru celelate magazine sa vada daca sunt de incredere sau nu, pana la urma asta e tot scopul site-ului. Din 5 comenzi un singur magazin mi-a dat feedback inapoi.

    30.11.2013, 02:32:07
  • Breslo
    Breslo

    Buna,
    E o sugestie interesanta, o vom lua in considerare. Multumim!

    02.12.2013, 11:37:17
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Sustin aceasta propunere, dar va rog sa aveti in vedere ca posta trimite rambursul catre vanzator dupa vreo 3 zile de la ridicarea coletului, iar daca nu este ridicat coletul se intoarce dupa mai bine de 20 de zile!
    Ca vanzator, nu pot acorda feedback decat dupa ce primesc rambursul sau coletul retur ...

    05.12.2013, 20:02:23
  • Discover.the.magic
    Discover.the.magic

    si ar mai fi interesant daca ar putea fi cumva redirectionate feedback-urile pe produs, adica sa existe un link care sa duca doar la feedback-urile/impresiile despre acel produs. Spre exemplu vreau sa cumpar o piatra de la un magazin, dar ca sa aflu despre feedback-ul ei tre' sa caut prin multitudinea de feedback-uri. deci ar fi dragut daca ar exista asta. :)

    25.05.2014, 16:51:20
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Ar trebui sa existe si posibilitatea cand acorzi feedback sa selectezi toate produsele si apoi, daca la unul din ele vrei sa acorzi alt feedback decat cel selectat, sa modifici doar acolo. Si dintr-un click poti rezolva intreaga comanda.
    Atunci cand ai multe comenzi, din care unele cu zeci de produse, iti ia foarte mult timp sa acorzi feedback fiecarui produs in parte.

    25.05.2014, 19:33:37
  • fimomimo
    fimomimo

    Unele site-uri iti trimit mail cand ai de acordat feedback la produse ( undeva dupa 3 saptamani)... pentru Breslo ar fi un plus, ar aduce cumparatorii inapoi :), cine stie poate le mai face ceva cu ochiul daca totusi au intrat pe site.

    26.05.2014, 10:58:58