Forum: Locuri & Evenimente TARG de obiecte si accesorii lucrate manual in Parcul HERASTRAU

  • serebe
    serebe

    TARG de obiecte si accesorii lucrate manual in Parcul HERASTRAU - Insula Trandafirilor - 23-25 Iulie 2010

    30.06.2010, 16:54:30
  • swlady
    swlady

    Ne poti da mai multe detalii,te rog?

    30.06.2010, 22:34:59
  • serebe
    serebe

    Dragi artişti,

    
        Vă anunţăm că în perioada 23-25 Iulie SC ANTARTIQUE SRL cu sprijinul Primariei Municipiului Bucureşti organizează târgul “CULORI 2010” în parcul Herăstrău – Insula Trandafirilor.
    Pentru a participa şi pentru eventualele nelămuriri pe care le-aţi avea vă rugăm să citiţi cu atenţie întregul conţinut al acestui fişier. În cazul în care aveţi întrebări ale căror răspunsuri nu se regăsesc în detaliile pe care vi le furnizăm, menţionaţi-le într-un reply.
    
         I. CONDIŢII DE PARTICIPARE.

    Dacă sunteţi realizator de accesorii şi alte obiecte lucrate manual sau alte creaţii de natură artistică precum pictură, fotografie, olărit. etc, atunci vă aflaţi în target.
        
    II. TAXA DE PARTICIPARE.

    Taxa de participare pentru “CULORI 2010” este prezentată în tabelul următor şi variază în funcţie de participarea Dvs. la târgurile anterioare organizate de noi precum şi de dotările spaţiului de care doriţi să beneficiaţi.

    Ediţia/ediţile ANTARTIQUE la care aţi mai participatTaxa standard*Taxa standard + stand (110 x 70 cm)Taxa standard + scaunTaxa standard + stand + scaunNiciuna
    € 108.5
    (pachetul 1)
    
    € 116.8
    (pachetul 2)
    
    € 111.8
    (pachetul 3)
    € 120.1
    (pachetul 4)Una
    (oricare dintre cele două ediţii)€ 100
    (pachetul 5)€ 110
    (pachetul 6)€ 104.2
    (pachetul 7)€ 114.2
    (pachetul 8)Ambele€ 88.5
    (pachetul 9)€ 100
    (pachetul 10)€ 93.3
    (pachetul 11)€ 104.8
    (pachetul 12)
    TARIFELE NU INCLUD TVA
    * Taxa standard include:
    - pavilion (1 pavilion/2 expozanţi) pentru protecţie împotriva soarelui
    - 1l suc + 1l apă plată/expozant pe zi
    - pahare de unică folosinţă
    - saci menajeri

    Semnarea contractului, eliberarea facturii şi achitarea taxei de participare se vor efectua în zilele de sâmbătă şi duminică, 17 şi 18 Iulie. În cazul în care vă înscrieţi şi nu vă prezentaţi în aceste zile pentru îndeplinirea formalităţilor mai sus menţionate, pierdeţi dreptul de a participa la eveniment, locul Dvs. fiind cedat următorului expozant înscris.
    Numărul locurilor este limitat, aplicându-se regula “primul venit, primul servit”.
     
    III. CE VĂ OFERIM?

    - 3 zile (vineri, sâmbătă şi duminică) de expunere a produselor Dvs. într-unul dintre cele mai mari şi vizitate parcuri din Europa
    - Interval zilnic de expunere: 09:00 – 21:00
    - Contract şi factură
    - 4.5 MP spaţiu de expunere (3 x 1.5m, pavilionul având dimensiunea totală de 3 x 3m)
    - Pavilion (2 expozanţi/pavilion) pentru protecţie împotriva soarelui
    - Stand (dimensiuni: 110cm x 70cm x 70cm – lungime, lăţime, înălţime)
    - Scaun
    - Suc, apă (1 litru suc + 1 litru apă/expozant pe zi)
    - Pahare de unică folosinţă
    - Saci menajeri      


    IV. ÎNSCRIEREA.

    Aşteptam înscrierile voastre via e-Mail până la data de 15.07.2010 inclusiv, iar în data de 16.07.2010 veţi primi date referitoare la ora şi locaţia exactă de întâlnire pentru sâmbătă şi duminică, respectiv 17 şi 18 Iulie (zona Unirea). Nu se pot face înscrieri pentru o perioadă mai mică de participare (de ex. 2 dintre cele 3 zile).

    În cadrul e-Mail-ului de înscriere vă rugăm să specificaţi:
    prenumele, numele pe care se va face înscrierea (sau numele societăţii, dacă este cazul)
    CNP-ul Dvs. (sau datele societăţii, dacă este cazul)
    număr de telefon la care să vă putem contacta
    Tipul de produse ce vor fi expuse
    Pachetul (vezi tabelul) în care vă încadraţi

    De exemplu:

    - Mariana Popescu (atelierul Accesoriul Buclucaş) sau Mariana Popescu, SC FIRMA SRL
    - 2851219100170 sau J38/360/2009, CUI 25738225
    - 0700 123 456
    - Accesorii handmade (brăţări, cercei, agrafe, broşe)
 - Pachetul 12


    V. PROMOVAREA EXPOZIŢIEI “CULORI 2010”
     
 - 23 parteneri media (vezi afişul de la finalul acestui fişier)
    - 200 afişe pentru zona Herăstrău
    - 5000 flyere ce se împart atât cu o zi înainte de începerea târgului cât şi pe perioada de desfăşurare a acestuia.

    01.07.2010, 02:36:16
  • swlady
    swlady

    Multumesc frumos,serebe!

    01.07.2010, 07:49:03
  • swlady
    swlady

    Nu vad nici o adresa de e-mail sau un nr de telefon.Ne poti da o adresa de e-mail?

    01.07.2010, 07:53:16
  • Aladdin
    Aladdin

    [email protected]

    01.07.2010, 11:05:23
  • serebe
    serebe

    merci aladdin.....adresa lor este cea data de aladdin

    01.07.2010, 12:46:17
  • swlady
    swlady

    Multumesc frumos serebe si Aladdin

    01.07.2010, 15:46:53
  • Aladdin
    Aladdin

    cu placere :)

    01.07.2010, 16:05:58
  • lycurycy18
    lycurycy18

    eu am fost la targul organizat de ei la cafeneaua actorilor in septembrie anul trecut si din cate imi amintesc a fost o cacealma. De atunci nu au mai facut targuri, iar cu acesta se pare ca vor sa stearga petele negre:))

    01.07.2010, 16:47:49
  • Elven.Rose.Design
    Elven.Rose.Design

    eu am fost la ambele targuri organizate de ei. La Cafeneaua Actorilor de la Universitate au fost neintelegeri cu cafeneaua, lucru care a generat cacealmaua respectiva - si chiar si asa au facut tot posibilul sa fie bine. Primul targ, cel din parcul Tineretului a fost un targ reusit, cu loc suficient (si cine stie standul nostru de la targuri, stie ca noi chiar avem nevoie de mult loc pentru a expune tot) si reclama OK.

    01.07.2010, 17:10:40
  • lycurycy18
    lycurycy18

    eu inteleg ca exista probleme cu spatiile pe care le inchiriezi pt targuri dar trebuie anuntati si participantii....nu sa ajung acolo si sa vad altceva decat mi s-a stipulat in contract si sa dai vina pe cafenea ca sa te scapi de griji cum au facut ei.daca erau corecti dadeau mail tuturor si nu se mai intampla ce s-a intamplat.Ca sa nu mai zic ca nu au returnat banii celor care au plecat de acolo dupa ce s-au certat o gramada! de vreme ce ai semnat un contract mie mi se pare corect sa-l respecti si sa oferi ce ai stipulat acolo.daca nu se semna nimik mai ziceam.. am luat o teapa si gata, dar si cu actul in fata era egal tot egal cu zero a fost.

    01.07.2010, 17:29:04
  • Elven.Rose.Design
    Elven.Rose.Design

    nu pot comenta asta. dar trecand printr-o incercare de a organiza un targ si vazand ce greu este si de cate te lovesti... imi dau seama ca uneori exista si probleme. Oricum, faptul ca s-a schimbat locatia este un lucru bun.

    01.07.2010, 17:48:50
  • Veronique
    Veronique

    Taxa mi se pare pur si simplu nesimtita...

    01.07.2010, 23:46:06
  • DENISE
    DENISE

    iiiiin sfirsitttt cineva de aceeasi parere cu mine(Veronique)!
    cit si ce sa vinzi ca sa poti plati o taxa atit de mare,in situatia economica actuala?cite persoane sa vinda pe un loc ca sa fie convenabil?
    anul trecut am fost pe Kiseleff si era 300 lei casuta,impartit la 2,mai mergea...
    adevarat...nu primeam saci menajeri :))

    02.07.2010, 00:04:10
  • ama.handmade
    ama.handmade

    Neata fetelor ,

    Nu uitati sa adaugati la taxa tva 24% , Iar spatiul nu este deloc mare scrie aolo exact cat se ofera.

    Daca mergeti vre-una poate ne scrieti si noua ce vanzare ati avut, sper sa fie ballanta inclinata spre plus

    02.07.2010, 09:54:19
  • lycurycy18
    lycurycy18

    si parerea mea este ca nu merita atatia bani. eu una ma gandesc in primul rand ca trebuie sa muncesc sa fac produsele care sa acopere taxa, daca vor fi vandut,e si apoi celelalte pt un profit, lucru pt care am semnul intrebarii:))

    02.07.2010, 18:28:53
  • Elven.Rose.Design
    Elven.Rose.Design

    da, e un mod de a vedea lucrurile. eu nu fac bijuterii ca sa acopar taxa si apoi ca sa fac un profit. Eu le fac pentru ca imi place sa le fac. daca merg la un targ sa le vand e cu atat mai bine. Iar in pretul produselor am grija sa fie inclus, pe langa materiale, munca, idee, etc. si un procent pentru taxa de targ.
    Si de altfel, pana nu ajungi acolo, nu stii daca va fi un targ bun. poate sa ploua sau cei care vin sa aiba alte gusturi in materie de bijuterii. La unele targuri sunt sanse mai mari sa fie bun sau nu.
    Parerea mea strict legata de acest targ e ca locatia este buna. Iar 4,5 mp spatiu de expunere mi se pare un spatiu suficient. Taxa este intr-adevar mai mare dar se asigura pavilionul - ceea ce pe caldura asta e foarte util - stand, scaun, etc - si toate astea costa. Si, in afara de asta se permite impartirea unui stand la mai multi expozanti, ceea ce ar mai scadea din taxa.

    02.07.2010, 21:45:46
  • mycreation
    mycreation

    Buna fetelor.

    Eu nu am fost la niciun targ pana in prezent, pentru ca tot timpul aflu de ele in timp ce sunt deja in curs de desfasurare sau chiar dupa ce s-au incheiat. Acum chiar ma bucuram ca am aflat din timp de un targ si am timp sa ma inscriu si eu, pana am vazut cat este taxa de inscriere.

    ...Fratilor, sau surorilor,...suntem in Romania, nu in Germania, Franta, sau mai stiu eu ce tara din vest unde salariul minim este cel putin 1000E.

    Sunt absolut de acord cu Lycurycy18. Mai ales ca, nu cred sa vanda cineva de 500-600 de lei, cel putin, numai ca sa-si acopere taxa. Sa fim seriosi.

    Sunt dezamagita...in general...de posibilitatile din tara asta.
    Eu asta stiu sa fac, asta-mi place, am incercat sa-mi diversific creatiile, materialele din care sunt facute, ca sa fie pentru toate buzunarele, insa totul este in zadar. Dintr-o medie de vanzari de 800-1000 lei pe luna(anul trecut), acum nu mai vand nici macar de 100 de lei.

    Ce sa fac, sa ma reprofilez?

    Si in ce cdomeniu sa ma reprofilez ca sa pot castiga decent?

    Dati-mi idei, please.

    02.07.2010, 21:58:29
  • lycurycy18
    lycurycy18

    una e sa faci din placere si sa nu mergi la targuri, doar sa le faci ca asa iti place tie si alta e sa mergi la targuri din placere unde ti se iau bani pe munca ta chiar daca ai facut-o din placere sau nu. Dacian nu cred ca tu faci totul numai din placere si nu consideri ca ce facem noi aici se poate considera si o mica afacere.Totusi castigi niste bani din asta. Int-radevar o facem din placere, dar asta nu inseamna ca trebuie sa dai bani in stanga si in dreapta numai de dragul de a participa la targuri si munca noastra sa ajunga pe apa sambetei. Eu una am vazut ca pe criza asta cei care organizeaza astfel de targuri profita de noi si pt ei asta chiar este cea mai buna afacere. Un pavilion costa 100 de lei si il poti folosi la 10000 de targuri, iar masa si scaun toata lumea are, asa ca nu poti justifica sumele exorbitante numai pt ca fac in herastrau unde se vand tot felul de chinezarii....nu vreau sa influentez pe nimeni doar ca m-ai intrigat cu raspunsul tau. Eu una oricum nu particip la asa ceva, dar pt mine un targ respectabil inseamna si o taxa decenta..

    03.07.2010, 09:57:00
  • peafowlady
    peafowlady

    Pe mine taxele afisate ma fac sa rad in hohote pur si simplu. I think I'll stick to the internet : )

    03.07.2010, 12:52:22
  • Elven.Rose.Design
    Elven.Rose.Design

    Nu am zis ca nu le vand si nu castig bani din asta. Doar ca le fac din placere nu ca sa platesc taxe. Adica n-o sa stau niciodata sa calculez "cat e taxa?" - "cate seturi trebuie sa fac ca sa o platesc?"
    As vrea sa vad targuri facute de persoane care STIU sa le faca si STIU sa impace pe toata lumea, pe bani putini, eventual gratis (ca eu imi aduc aminte ca de fiecare data, la fiecare targ au fost nemultumiri, chiar daca targul a fost moka). Nu imi plac taxele mari si evit acele targuri, dar daca taxa mi se pare justificata prin locatie, conditii, reclama si oamenii care organizeaza, nu voi critica degeaba. Oricum, riscuri se asuma la fiecare targ.

    03.07.2010, 21:38:51
  • Nati
    Nati

    sa sti ca nu ma-r deranja sa impart locul cu 2 persoane.. chiar ar fi mai bine.. ori cum la cat loc ofera nu cred ca am atatea obiecte.

    04.07.2010, 20:51:48
  • Nati
    Nati

    si pe mine ma-r interesa sa impart locul cu cineva..:)

    06.07.2010, 03:11:13
  • antartique
    antartique

    lycurycy18, ai dreptate. Cu toate ca a fost vina celor de la Cafeneaua Actorilor pentru faptul ca spatiul a fost insuficient, recunosc ca evenimentul acela a fost un semiesec la care noi ne-am facut partasi. Din acest motiv nu vom mai organiza niciodata in colaborare cu diverse locatii, ci doar pe spatiu public. Deasemenea, nu vom mai invita niciodata artistii vintage-isti. Nu din rautate, ci pur si simplu ca spatiul pe care il ocupa este mult prea mare si in majoritatea cazurilor acestea obstrueaza vizibiliatea artistilor de handmade. Inca un detaliu: celor care au refuzat sa mai participe, am rupt contractul impreuna si am returnat banii. Cel care a decis sa nu mai participe si nu am procedat astfel il rog sa posteze aici.
    Referitor la targul din Herastrau, sunt o multime de detalii si cheltuieli care au excedat pana si asteptarile noastre. De exemplu, astazi am aflat ca pentru spatiul inchiriat pentru 3 zile trebuie sa trecem pe la casieria PMB. Nu voi spune suma dar cu aceeasi suma puteam inchiria parterul Intercontinentalului. In plus, locurile sunt limitate. Nu la 100, nici la 80 si nici la 50, ci la 20 de standuri. Practic, preferam sa luam o taxa mai mare (nu ma intelegeti gresit, sunt de acord cu voi ca taxa este mare) si sa avem 20 de expozanti care sa fie multumiti decat sa luam o taxa de 2 ori mai mica, sa avem 100 de expozanti si sa nu fie nimeni multumit. Si noi facem handmade de 4 ani (avem blogul NuDoarCercei de 2 ani) prin urmare nu suntem straini de implicatiile acestui curent, respectiv costuri cu materialele, cu promovarea, cu timpul si cu rabdarea necesare realizarii acestor accesorii.
    Deasemenea, la urmatoarele editii, valoarea inscrierii va fi mai mica cu 50% deoarece cheltuielile cu logistica se vor fi amortizat odata cu inchiderea CULORI 2010. Evident - si nu este o strategie de marketing - cei care vor participa la acest targ sau care au mai participat si la targurile anterioare vor avea prioritate la inscriere.
    Am mai citit pe undeva referitor la baietii de la I Love Handmade, precum ca acestia ar anunta inainte pe participantii fideli iar apoi, pentru "umplerea" locurilor, iau in calcul si celelalte inscrieri. Nu stiu daca fac asa sau nu dar daca ar face mi se pare absolut normal ca participantii fideli sa aiba prioritate fata de cei care nu au mai participat.
    Datorita faptului ca multe persoane sunt intr-o dilema referitor la castigul organizatorilor, va promit ca dupa incheierea CULORI 2010 si pentru ca toata lumea sa isi faca o idee vom aduce tuturor la cunostinta cheltuielile, veniturile si profitul net (evident, prin documente justificative precum chitante, bonuri, s.a).

    06.07.2010, 17:07:13
  • antartique
    antartique

    mycreation,

    Vanzare va fi sigur, produse sa avem. (Daca nici in Herastrau nu este zona de vandut handmade, atunci unde?) Noi am participat la un targ in Grozavesti care nu anunta nimic (nici publicitate si nici zona frecventata intens) si am vandut de la 14 la 19 intr-o zi ploioasa de duminica de 350 ron. Pot confirma atat fetele de la Bendis (Dacian-Moon sau confund?) precum si alti participanti care au fost atunci. In total am fost vreo 10-12 expozanti, nu imi mai amintesc exact.
    Reprezentantul ALPAB din Comisia la care am luat parte pentru dezbaterea proiectului nostru ne-a spus ca intr-un week-end (sambata+duminica) de vara Herastraul are aproximativ 25 000 de vizitatori. Am preferat Insula Trandafirilor pentru ca vizitatorii sa nu ne poata ocoli :D (Insula Trandafirilor este zona dintre statui si podul care face legatura cu una dintre intrarile la Muzeu). Pentru orice eventualitate promovam evenimentul si in unele din cele mai vizitate spatii online (peste 22 la numar) si asteptam si pe cineva de la o televiziune. Deasemenea, asteptam raspunsul unei fundatii pentru strangerea de fonduri din partea vizitatorilor (o urna) pentru persoanele defavorizate de fenomenele climatice din ultima perioada. Participantii (cei care vor) sunt rugati sa aduca cat mai multe carti de vizita astfel incat fiecare vizitator care va participa la tombola sa primeasca un plic cu cartile de vizita ale tuturor expozantilor (astfel, sansele expozantilor de a vinde prin intermediul magazinului online cresc).

    06.07.2010, 17:44:52
  • antartique
    antartique

    @ciripellebijoux, am sa te rog sa imi confirmi daca nati este Natalie si daca ne-a contactat astazi, astfel incat sa stiu catre ce adresa de e-mail trimit schita.

    Spatiul este foarte mare pentru creatorii de accesorii handmade, fiecare expozant beneficiind de o deschidere de 3 metri liniari si un spatiu total de 4.5MP (pavilionul este de 3 x 3 metri). Este de fapt un patrat care va fi insa asezat ca romb, astfel incat sa nu fie defavorizat cineva. Vizitatorul, venind din fata, va vedea astfel ambele standuri; de exemplu, daca am aseza pavilionul ca si patrat standul expozantului din partea dreapta va fi mai greu observat de vizitatorul care trece prin partea stanga.

    06.07.2010, 18:34:39
  • Elven.Rose.Design
    Elven.Rose.Design

    :) nu confunzi, Bendis = Dacian Moon :)
    Si da, s-a vandut si atunci in Grozavesti, ca la orice targ, unii mai mult altii mai putin. Dar cu acea ocazie am aflat ce inseamna sa te implici in organizarea unui targ si nu e deloc simplu...

    06.07.2010, 22:37:18
  • Nati
    Nati

    OK eu sunt inregistrata si voi participa cu inca o fata... mai cautam si a-3-a fata... dami pm daca va intereseaza.

    10.07.2010, 23:44:15