Forum: Suport Breslo Taxa Breslo

  • AnamiaBijoux
    AnamiaBijoux

    Helloooooooo!! Echipa Breslo????

    Am trimis si 2 email-uri pe adresa [email protected], primul vineri, 25.03 si al doilea astazi, dar nu-mi raspunde nimeni.
    Am achitat taxa Breslo pentru urmatoarele 3 luni, vineri, 25.03.2011. In cursul dupa-amiezii aceleasi zile, am trimis si chitanta scanata pe adresa mai sus mentionata, ca sa fiu sigura ca totul va fi ok. Dar..., surpriza: azi ma trezesc ca nu mai am niciun produs in magazin, ceea ce stiu ca se intampla atunci cand nu se inregistreaza o plata.
    Cineva sa deschida ochii si urechile, sa verifice platile, sa citeasca mail-urile, sa proceseze platile si sa-mi reactiveze si mie magazinul!
    Nu stiu daca se gandeste cineva din echipa Breslo la faptul ca noi, "chiriasii" acestui site, avem de pierdut din cauza ritmului in care se proceseaza platile!
    Am NEVOIE de reactivarea magazinului si sper ca problema va fi rezolvata in cel mai scurt timp posibil!

    Multumesc!

    Ana-Maria Popa
    AnamiaBijoux

    29.03.2011, 13:57:51
  • speranta2010
    speranta2010

    Ana Maria, din proprie experienta iti pot da un sfat : pentru a nu mai intampina astfel de inconveniente, activeaza-ti un cont de paypal . Eu asa am platit taxa si in 24 de ore mi-a fost reactivat magazinul fara nici o alta interventie, fara scanari, fara e-mail, fara nervi si fara timp pierdut.

    29.03.2011, 14:16:30
  • AnamiaBijoux
    AnamiaBijoux

    Iti multumesc pentru sfat! Cu siguranta voi schimba modalitatea de plata, dupa intamplarea asta... Sa-mi fie invatatura de minte!...
    O zi buna si numai bine!

    29.03.2011, 14:31:07
  • speranta2010
    speranta2010

    Ce este curios este ca din magazin au ramas active doar produsele vandute!.... misterele Breslo!

    29.03.2011, 14:40:34
  • AnamiaBijoux
    AnamiaBijoux

    Da..., de parca am ramas totusi agatzata un pic... ;)

    29.03.2011, 15:03:17