Forum: Bug-uri Taxa livrare produse - nu functioneaza tot timpul

  • andreaz
    andreaz

    Am un singur profil la taxa de livrare produse. La unele comenzi le-a pus, la altele nu le-a pus. Sa fie oare un bug? Cum rezolv problema?

    04.02.2014, 09:58:21
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    Verificam si noi daca e o problema de sistem. Intra totusi te rugam in lista ta de produse, si verifica daca produsele care fac probleme au setat cum trebuie profilul de livrare dorit.

    Multumim!

    04.02.2014, 15:11:39
  • elle70
    elle70

    Confirm si eu acest bug!
    Azi am primit o comanda la care taxele de livrare nu au fost adaugate. Din respect pt client am acceptat comanda luand pierderile asupra mea. Totusi va rog si eu sa verificati.

    04.02.2014, 18:43:19
  • andreaz
    andreaz

    Am verifica si verificat iar, pentru ca am crezut ca e de la mine. Apar la toate produsele profilul de livrare.

    05.02.2014, 10:47:35
  • Breslo
    Breslo

    Ok.
    Nu pare sa fie o problema de sistem.
    Trimiteti-ne va rugam pe mail niste printscreenuri, pentru a ne da seama exact ce s-a intamplat.

    Avem nevoie de:
    1. printscreen la o comanda cu probleme.
    2. prinscreen cu setarile profilelor de livrare folosite

    Multumim!

    05.02.2014, 12:54:15
  • Jewel.ia
    Jewel.ia

    Si eu intampin aceasta problema la unele articole. Cand verific informatiile despre livrare si plata, profilul taxelor de livrare apare a fi cel selectat de catre mine (0 RON pentru "Cluj-Napoca", 10 RON pentru "Alte Orase", 0 RON pentru varianta "Impreuna cu un alt produs"), insa, in momentul in care primesc o comanda, vorbesc de comenzile venite din alte orase, taxele de livrare sunt calculate aiurea, de cele mai multe ori nu sunt anexate la suma totala de plata.
    Acest lucru ma obliga fie sa-i dau explicatii suplimentare clientului, situatie destul de suparatoare, ce da impresia de neseriozitate din partea mea (daca la un pret afisat eu mai adaug, tardiv, costuri noi, clientul se poate simti lezat de lipsa de pofesionalism si transparenta a magazinului, este o situatie dificila, ce trebuie tratata cu foarte multa delicatete, nu-mi doresc sa par lipsita de consecventa), fie sa dau curs comenzii in modul in care a fost afisata, acest lucru fiind in detrimentul meu. Ganditi-va ca daca la fiecare articol vandut la pretul de 10 RON vanzatorul e nevoit sa suprote costurile de livrare, din cauza unei proaste functionari a sitemului de calculare a taxelor postale, are toate sansele sa iasa in paguba.
    Poate ca unii clienti sunt intelegatori, accepta, poate unii vanzatori se simt atat de stingheriti de faptul ca trebuie sa dea astfel de explicatii suplimentare, tardive, intotdeauna inoportune, incat aleg cea de-a doua varianta.

    08.03.2014, 14:36:00
  • elle70
    elle70

    Am experimentat din nou aceeasi problema: taxa de transport nu se preia corect la plasarea comenzii; idem cu eroarea raportata in 4 februarie (mai sus).
    Am facut o "simulare" anuland comanda, am verificat inregistrarile produsului si am rugat clientul sa replaseze comanda. Aceeasi eroare: desi clientul este din categoria "Alte orase", taxa de transport este "Loco".
    Va rog sa verificati din nou, multumesc!

    15.03.2014, 21:10:36
  • foambubbles
    foambubbles

    Si eu am probleme cu taxa de livrare.
    Am un singur profil de livrare- 12 lei alte orase, 0 Iasi, 0 impreuna cu alte produse. In "lista de produse" vad ca toate au acest profil de livrare.

    Totusi, la unele comenzi taxele postele sunt 0 (desi cumparatorul e din alt oras), uneori e 8, alteori 10... (adica valorile vechi ale taxelor de livrare).

    Explic mereu cumparatorilor prin mesaje ca pot plati mai putin daca platesc in cont, sau ca pot expedia si prin curier, unde taxele de expediere sunt altele.
    Dar faptul ca la finalizarea comenzii scria 0 sau 8 lei prin posta, iar eu ii cer acum 12 lei... suna ca si cum am vrut sa-l pacalesc atunci cand a facut comanda, iar acum ii cer mai multi bani.

    In politica magazinului am scris cat sunt taxele pentru fiecare optiune. Dar cati o citesc, de fapt?

    16.03.2014, 12:30:18
  • carmendana
    carmendana

    Si eu am intampinat acceasi problema: la o comanda din acelasi judet (insa nu din orasul meu) taxa de livrare a fost pentru "loco". ce se intampla?

    23.03.2014, 19:16:25
  • bijuteriicarmen
    bijuteriicarmen

    si eu am aceasta problema,si trebuie sa explic clientului ca mai are de plata si taxa de livrare

    27.03.2014, 23:20:25
  • Laurazin
    Laurazin

    Hei, echipa Breslo, mie mi s-a afisat la comanda cost livrare de 100 de lei!!!...Am verificat profilurile mele de livrare si nicaieri nu scrie 100...Puteti verifica daca nu e un bug?!

    03.04.2014, 19:53:47
  • Laurazin
    Laurazin

    CORECTIE - AM descoperit bugul!!! Nu e din site ci din faptul ca la Profil e optiunea de a se adauga costul de livrare la fiecare produs din Cosul de Cumparaturi...Sincer, mi se pare ca aceasta optiune n-are niciun sens ptr ca duce la niste aberatii....eu am bifat-o din greseala, presupun, dar nu-i gasesc nicio logica.... :(((

    03.04.2014, 20:19:18