Forum: Suport Breslo Taxa platita, magazin: IOC!

  • magiccraft
    magiccraft

    Cu toate ca am platit taxa pentru magazin de joi, 20,05.2010, cu toate ca am trimis 4 mesaje echipei Breslo, inclusiv fotocopie dupa ordinul de plata... magazinul este dezactivat si nu am primit nici un raspuns la mesajele transmise...

    Ma poate lamuri si pe mine cineva ce si cum se intampla?!

    Multumesc

    PS:
    Am recurs la modalitatea de a posta pe forum deoarece am impresia ca mesajele mele s-au pierdut parca in Triunghiul Bermudelor sau undeva pe acolo... ;)

    23.05.2010, 09:56:45
  • GOT
    GOT

    Eu iti vad produsele in magazin...deci, presupun ca e activ.

    23.05.2010, 17:32:04
  • tzuki333
    tzuki333

    nu neaparat, si eu am patit dar pentru cateva minute, ca apucasem sa anunt echipa...era frustrant ca mi se vedeau produsele, dar nu puteam intra in magazin...

    23.05.2010, 18:29:43
  • peafowlady
    peafowlady

    Si eu am patit treaba asta, le-am scris si mi-au raspuns cu intarziere. Se va rezolva. Banuiesc ca ei ar trebui sa lucreze la partea cu actualizarea primirii banilor iar noi sa platin taxa din timp ca sa evitam dezactivarea magazinului. in orice caz, eu iti vad toate produsele.

    24.05.2010, 01:37:28
  • goodchoice
    goodchoice

    da, si eu am patit-o inainte de un week-end. Asta se intampla mai ales la transfer bancar pt ca dureaza pana intra banii la ei in cont, pana vad ei plata...apoi zile libere, asa ca stai si te uiti lung.
    Ar trebui sa rezolve plata instant cumva cu cardul sau cu paypal. Si din momentul in care ai platit sa se inregistreze automat, sa nu mai astepti si sa depinzi de n factori.

    24.05.2010, 12:43:04
  • magiccraft
    magiccraft

    Multumesc, problema s-a rezolvat intre timp... produsele se vedeau, nu aceasta era problema, iar magazinul era vizibil pentru ca inca se afla in listele de produse nou incarcate ultimul produs incarcat de mine, dar eu nu mai aveam acces la vizualizarea comenzilor pe care trebuia sa le onorez si nici la accesul de a incarca noi produse in magazin... :)

    Nu stiu din ce cauze nu am mai putut efectua plata prin paypal, cu toate ca in urma cu circa 2 luni puteam sa fac acest lucru.

    29.05.2010, 11:45:25
  • h.delia
    h.delia

    Buna seara.

    Si eu am aceeasi problema acum si pot spune ca sunt chiar dezamagita de felul in care se proceseaza platile, mai ales ca am platit prin paypal ..
    Imi cer scuze celor care nu le pot trimite comenzile din cauza ca ca nu le pot vizualiza.

    Sper ca se va rezolva aceasta problema.

    30.05.2010, 21:08:55