Forum: Suport Breslo va rog sa ma ajutati si pe mine

  • viocris69
    viocris69

    nu pot salva pozele cu produse handmade(caciulite copiii si adultii)sau cum se procedeza.Multumesc

    10.09.2011, 14:42:43
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    cum adica nu poti salva pozele? Explica ceea ce vrei sa faci, te rog, poate te putem ajuta!

    11.09.2011, 16:21:23
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Sau pentru listarea unui nou produs, urmeaza pasii de aici: www.breslo.ro/Help/video/?id=3

    11.09.2011, 20:30:33
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    din cate vad...nu are magazinul activat...

    11.09.2011, 21:02:40
  • viocris69
    viocris69

    buna seara Va rog ma puteti ajuta, cum pot crea un magazin virtual?

    23.09.2011, 22:42:11
  • RonaBijoux
    RonaBijoux

    Buna ziua,
    Va rog, luminati-ma!
    Vreau sa adaug produse in magazin. Am urmat pasii din tutorial - dar nu-mi apare meniul din partea superioara, respectiv Vanzari. Acolo am doar mesajul de notificare privind valabilitatea magazinului (am facut plata, dar probabil nu s-a procesat inca).
    Multumesc pentru orice ajutor.

    02.10.2011, 11:51:20
  • RonaBijoux
    RonaBijoux

    Imi cer scuze, revin - constat ca in dreptul numelui meu scrie "Inactiv". Nu-mi dau seama de ce.

    02.10.2011, 11:52:45
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    "Inactiv" se refera exclusiv la postarile de pe forum si apare pana cand un membru al echipei a verificat prima ta postare. Acum ar trebui sa fie ok, postarile tale sunt vizibile pentru toata lumea.

    Daca prima luna gratuita a expirat, atunci magazinul va fi disponibil dupa ce s-a procesat plata ta. Momentan eu vad 10 produse in magazin, e ok?

    02.10.2011, 20:55:26
  • RonaBijoux
    RonaBijoux

    Multumesc pentru raspuns, mai ales ca-i duminica seara!
    Luna n-a expirat, insa am renuntat la zilele gratuite (ar mai fi 24). Asa mi se pare corect - nu vreau sa dezvolt o idee evidenta.

    Problema mea era ca nu pot adauga produse noi - ma gandesc ca poate pana la procesarea transferului bancar nu mai "intru" nici la gratuit (prin renuntare), nici la platit (prin neprocesare).

    02.10.2011, 21:15:38
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Ok, cred ca am inteles ce anume nu vezi tu!

    in partea dreapta, in colt ai un meniu:

    Acasa (te duce pe rpima pagina, respectiv www.breslo.ro)
    Profil (te duce pe pagina profilului tau)
    Contul meu - daca-l apesi ti se deschide o lista, un submeniu, care contine urmatoarele:

    Magazin
    * Produse - aici dai sa mergi direct la adaugare de produse
    * Comenzi - aici dai sa vezi comenzile ce le ai in procesare
    * Publicitate - aici te duci la sectiunea de publicitate, unde iti poti cumpara campanii
    * in submeniul asta nu apar urmatoarele (dar le evzi daca dai click pe magazin, alaturi de celel de mai sus):
    - livrare produse: aici iti setezi tarifele si metodele de livrare
    - Optiuni avansate : iti personalizezi magazinul
    - portofoliu : aici iti organziezi portofoliul (apar si cele din magazin si cele vandute aici si cele bagate direct cu stoc 0)

    My Breslo
    * Cumparaturi : aici iti vezi comenzile efectuate in alte magazine si stadiul lor de procesare eventual
    * Feedback: tranzactiile care asteapta feedback si istoricul acestora
    * Favorite: lista de magazine si produse favorite, pe care o poti modifica, de altfel
    * pe langa aceste 3, in sectiunea asta mai e rubrica de informatii personale, pe care o vezi in momentul in care dai click pe oricare submeniu din My Breslo, sau chiar pe My Breslo

    Ajutor - te duce la sectiunea de tutoriale de utilizare a platformei
    Logout - iesi din cont

    :D

    Cam atat :D

    03.10.2011, 12:59:20
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Ahh, dintre sub-meniurile de mai sus, majoritatea au inca un grup de sub-meniuri specifice fiecareia in parte ! :p

    Tare bine au mai ascuns toate astea :)))

    03.10.2011, 13:00:42
  • RonaBijoux
    RonaBijoux

    Va multumesc mult pentru rabdarea de a-mi raspunde!

    Vad continuturile meniurilor, insa nu pot adauga produs nou (la Produse nu am decat functia de editare, mi se deschid ferestrele vechi, cu descrieri deja postate - deci singura posibilitate este sa inlocuiesc, probabil, nu exista "Adauga produs").
    Sper sa se rezolve odata cu procesarea platii (de la care au trecut mai mult de doua zile, conform regulamentului).

    03.10.2011, 13:12:41
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    hmmm e foarte ciudat

    avand in vedere faptul ca oricum aveti contul in perioada de gratie, nu ar trebui sa aveti probleme de acest gen.

    singurul moment in care nu puteti accesa meniul de magazin este atunci cand magazinul este suspendat pentru neplata (atunci cand expira perioada platita/de gratie si nu a fost reinnoint abonamentul sa spun asa), ceea ce nu este cazul acum.
    dar si asa, atunci nu aveti deloc acces la meniul magazinului - nu puteti adauga, sterge, procesa comenzi, publicitate, etc, cand incercati sa accesati meniul va apare mesajul pentru reinnoirea abonamentului- nu dispare doar optiunea de adaugare produse noi.


    Hmmm, ma agndesc eu acum: au limitat oare numarul de postari initiale tocmai pentru a evita abuzurile (produse ce nu se incadreaza in regulile Breslo, magazine create doar pentru reclama a unui magazin din afara Breslo, etc)? Au fost destul de multe probleme cu magazine deschise pentrur eclama sau pt produse SH sau cumparate si vandute drept handmade, magazine ce au fost sterse si posesorii le-aud eschis iarasi si iar baytaie de cap cu sesizari si stergeri de produse si inchdieri de conturi... este posibil ca aceasta sa fie explicatia sis a fie un numar limita de 10 produse in perioada de gratie... zic si eu! Dar, probabil ca dupa procesare (dureaza 2 zile lucratoare cel putin, nu calendaristice) veti putea beneficia de toate optiunile :)

    03.10.2011, 14:33:21
  • Funtasticus
    Funtasticus

    RonaBijoux, daca iti apare doar partea de editare inseamna ca ai lasat un produs in editare! Urmareste acest filmulet pentru a vedea cum scoti un produs din editare www.breslo.ro/Help/video/?id=4

    Bijouxdemonange, nu s-a facut nicio limitare. Cu siguranta ai editat minim un produs pe Breslo.ro pe parcursul timpului...daca nu apesi la pasul 4 pe "verifica si salveaza"/"salveaza" produsul ramane in editare si nu mai poti adauga altul.

    03.10.2011, 16:53:25
  • RonaBijoux
    RonaBijoux

    Va multumesc mult pentru ca v-ati facut timp sa ma ajutati!

    Mi-a disparut mesajul de gratuitate - ceea ce inseamna ca s-a procesat plata, si acum am acces la toate optiunile. Amre-parcurs si toti pasii de la produsul editat - deci n-as putea sa spun de unde "mi se trage" accesul.

    Va doresc o toamna calda si inspirata!

    03.10.2011, 17:21:02
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Ruxandra, da ai dreptate! Nu ma gandisem ca asta ar fi de fapt problema, nu mi-am lasat produse in curs de editare si probabil de-asta nici nu mi-a trecut prin cap ce si cum... e altceva cand nu am in fata sa vad exact despre ce e vorba!

    Ma bucur ca s-a rezolvat insa problema! ;)

    03.10.2011, 19:40:30