Forum: Bug-uri Vanzatorul nu mai poate da Feedback la comenzi anulate! Cum procedam la coletele retur?

  • beadshop
    beadshop

    Poate e bug...... dar.... Am constatat ca daca anulez o comanda, nu mai exista comanda respectiva in lista de feedback-uri. Din punct de vedere al vanzatorului nu e ok. Daca am comanda cu 30 produse, o livrez si mi se intoarce coletul, logic este sa anulez comanda ca sa mi se repuna automat produsele in stoc si apoi sa dau feedback negativ. Acum cum procedez? Daca anulez comanda, nu mai am posibilitatea sa dau feedback. Daca nu anulez comanda, inseamna ca trebuie sa repun in stoc manual toate produsele...

    22.02.2012, 18:24:50
  • foambubbles
    foambubbles

    Am avut si eu problema aceasta. Pana la urma am anulat comanda, desi clienta neserioasa ar fi meritat feedback negativ, sa fie avertizati si alti vanzatori in privinta ei.

    22.02.2012, 18:34:19
  • beadshop
    beadshop

    Asta e, ca pana acum ne faceam o idee din feedback-uri. Daca ramane asa, inseamna ca nu va trebui sa mai anulam comenzile ca altfel nu va mai exista niciun feedback negativ pe breslo. Cand e vorba de un produs comandat, poti sa schimbi manual stocul, dar cand e vorba de furnituri, nu-i usor sa cauti produsele, sa schimbi stocul la fiecare....

    22.02.2012, 18:44:19
  • FIMARC
    FIMARC

    Feedback-ul se da acum inainte de anularea comenzilor,dupa accea nu se mai poate pt.ca dispare si de la vanzator si de la cumparator.

    22.02.2012, 18:57:19
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Eu propun sa vorbesti cu echipa, sa le trimiti dovada returului si sa acorde ei feedback-ul pt tine

    22.02.2012, 21:00:15
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Nu inteleg problema, de ceva timp nu se mai pot acorda feedback-uri pentru comenzi anulate. Daca se intoarce un colet, trebuie intai sa lasi feedbakc negativ si APOI sa anulezi comanda. Nu e ca si cum feedback-ul ar disparea dupa anulare...

    22.02.2012, 23:31:16
  • beadshop
    beadshop

    @CinnamonCloves: Am magazinul de 3 ani si e prima oara cand aud (vad) ca trebuie intai sa lasi feedback negativ si APOI sa anulezi comanda. Nu ca ar fi o problema dar nu am facut niciodata asa pana acum si nu mi-am dat seama ca asa ar trebui sa procedez. Te rog sa-mi dai si mie linkul daca s-a anuntat procedeul undeva pe forum si mi-a scapat mie. Eu intru cand si cand pe forum si verific daca a aparut ceva la ANUNTURI SI NOUTATI dar nu am vazut.

    Coletul retur il astept zilele astea, inca nu l-am primit :D Dar am anulat 2 comenzi pe care le-am tinut peste o luna in asteptare; dupa ce nu mi s-a mai raspuns la mesaje le-am anulat ca sa mi se repuna in stoc produsele. Pe urma m-am dus la feedback sa dau neutru si n-am mai gasit la ce sa dau. Nu-i problema, nu era important si nici grav, oricum nu dadeam vreun feedback "rau", uneori chiar le tin in lista pana dispar singure pentru ca nu-mi place sa dau feedback la comenzile nefinalizate. Dar m-am gandit imediat ce se intampla la un colet retur.
    Nu mi se pare normal ca noile implementari sa le descoperim din incercari (mai ales ca in ultima vreme ne tot jucam si testam noutati). Dovada ca nici foambubbles nu a stiut, daca stia ar fi dat intai negativ si APOI ar fi anulat comanda. Ieri am mai vorbit si cu alte persoane de pe breslo si nu stiau nici ele.

    @foambubbles: bijouxdemonange are dreptate, mai bine trimiti un email la echipa sa puna ei feedbackul. Sau reaccepta cda (daca nu erau multe produse), acorda feedbackul negativ si APOI anuleaza comanda. La sfasit verifica si daca produsul respectiv il ai in stoc sau nu. Intr-o vreme, daca anulai o cda se repuneau produsele in stoc. Daca o reacceptai, nu se mai scadeau din nou din stoc. Nu stiu daca s-a rezolvat acest bug, dar la o cda cu 1-2 produse poti verifica usor stocul.

    23.02.2012, 09:10:39
  • foambubbles
    foambubbles

    Nici eu nu stiam de schimbarea aceasta, cu feedbackul inainte de a anula o comanda. N-am mai anulat o comanda de mult timp si inainte acordam feedback dupa (cel putin eu asa imi amintesc).

    La mine nu ar fi fost greu de modificat stocul pentru ca nu era o comanda cu foarte multe produse, dar voi sti pe viitor cum sa procedez.
    Acum... pot trai si fara sa-i acord feedback domnisoarei. Am vazut ca intre timp a adunat feedbackuri negative de la alti vanzari.

    23.02.2012, 11:48:21
  • FIMARC
    FIMARC

    Bug-ul cu stocurile nu s-a rezolvat,daca anulezi comanda si o reaccepti si dupa o anulezi trebuie sa verifici stocul pt.ca la final nu este ok.Stiu ca feedback-ul nu se mai poate da dupa ce ai anulat comanda pt.ca am anulat o comanda si m-am trezit ca nu mai am produsele la feedback,am intrebat echipa breslo care m-a informat cu privire la acest lucru,ca feedback-ul trebuie dat inainte de anularea comenzilor.

    23.02.2012, 12:31:02
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Anuntul cu privire la comenzile anulate care nu pot primi feedback s-a facut aici: www.breslo.ro/Forum/Modificari-My-Breslo---Feedback_topic_2214

    @beadshop: ai lasat si un comment pe topicul respectiv ;-)

    La inceput au fost cateva bug-uri pentru ca lumea putea in continuare da si primi feed pentru comenzile anulate, desi teoretic schimbarea avusese loc. Acum functioneaza totul ok.
    Deci pt un colet retur: Intai dati feed negativ, APOI anulati comanda.
    Daca anulati o comanda pentru ca nu a fost confirmata, sau din alte motive, eu propun sa o anulati fara sa lasati niciun feedback. Daca vreti sa lasati un feedback neutru trebuie sa o faceti tot inainte de a anula comanda. Nu uitati ca dupa ce ati anulat comanda cumparatorul nu mai poate nici el lasa feedback.

    23.02.2012, 13:08:34
  • beadshop
    beadshop

    @CinnamonCloves: oi fi eu mai ramolita :))), dar am lasat un comment in 2010, chiar tu ai scris: "N-ar trebui sa nu poata lasa nicio parte feedback?....." deci se discuta inca pe tema asta, nu era clar cine nu poate da feed ....si nici nu a functionat acea implementare.
    Avand in vedere ca in general ma bazez pe scriptice si nu pe memorie, am verificat: pe 24.11.2011 am anulat o cda si pe 11.01.2012 am dat feedback neutru pentru acea cda, deci DUPA anulare (pt ca ma plictisisem sa vad mereu cda in lista de feedbackuri). Deci implementarea anuntata in august 2010, pe 11 ianuarie 2012 inca nu mergea, cu alte cuvinte acel “La inceput” se refera la circa 1 an si jumatate ...deci oricum aveam o scuza daca am uitat ce am scris asa de demult;-)

    Ce incerc eu sa spun aici e ca implementarile si modurile cum trebuie procedat in anumite situatii ar trebui anuntate in topicul "ANUNTURI SI NOUTATI" ca sa stie toata lumea, si asta pt ca feedbackul dat de cineva ii ajuta pe ceilalti. Un feedback negativ dat de mine, nu pe mine ma ajuta in primul rand! Cu asta am pus punct interventiei, sper ca s-a inteles.

    23.02.2012, 15:39:18
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Da, eu intelesesm initial ca dupa anulare doar cumparatorul nu mai poate lasa feedback. Deasta am si intrebat daca nu ar fi mai bine ca odata anulata comanda, totul sa se inchida. E o modalitate buna sa scapi de feedbackuri la comanzile anulate pentur care unii vanzatori (Margelute parca) nu vor sa lase nici neutru.

    La inceput au venit cateva plangeri ca totusi se poate lasa feed si la comenzi anulate si ca modificarea nu functioneaza. Cum nu am mai anulat de mult nimic (dar uite ca azi trebuie, o sa fac si eu un test) si nimeni nu s-a mai plans, am presupus ca problema s-a rezolvat de mult :)

    Oricum, acum e oficial: daca anulati o comanda nu mai poate lasa NIMENI feedback la ea. Daca doriti sa lasati orice fel de feedback trebuie sa il lasati INAINTE sa anulati comanda.

    23.02.2012, 18:03:50
  • ThingsWeLoveToday
    ThingsWeLoveToday

    Am un colet retur si doresc sa dau negativ. In momentul in care intru la feedback si acord negativul, acesta nu apare nicaieri. Nici in profilul clientului, nici in contul meu la feedback acordat. Tin sa spun ca inca nu am anulat comanda si am repetat procedeul, insa feedbackul tot nu se poate acorda. Ce pot face?

    25.04.2012, 13:05:06
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Things we love, trimite un mail la [email protected]; din cum descrii tu situatia e cel mai probabil sa fie un bug. Ce browser folosesti? Noi recomandam Firefox sau Chrome. Poate mai incerci odata si cu unul dintre aceste browsere.

    25.04.2012, 16:00:24
  • ThingsWeLoveToday
    ThingsWeLoveToday

    Multumesc Cinnamon, voi trimite un mail echipei. Folosesc Chrome, am incercat si cu Firefox si e aceeasi problema. Asta se intampla numai atunci cand doresc sa acord negativ. Atunci cand acord pozitiv, e totul in ordine. Chiar azi am acordat pozitiv si a mers.

    25.04.2012, 21:24:33