Bine ati venit!
Magazinul Sticla cu Suflet are porțile deschise cu dragoste pentru toți cei care iubesc și apreciază arta mâinilor.
Dacă nu ați găsit ceea ce ați căutat sau doriți un vitraliu sau o decorațiune din sticlă personalizat- vă stau la dispoziție!
  • Livrare si plata

    Ca sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate ti le putem livra in cel mai scurt timp prin:
    Curier rapid: 25 LEI

    Iar pentru plata poti alege metoda care ti se potriveste:
    Plata la livrare

    Livrarea se poate efectua prin:
    - Poșta Română;
    - Firmă de curierat (Fan Courier, Urgent Cargus);

    * Dacă doriți o altă metodă de livrare, puteți preciza acest lucru și vom stabili detaliile împreună.

    // În momentul în care plasați o comandă veți primi un e-mail, la care vă rog să răspundeți pentru a CONFIRMA adresa și a specifica modalitatea de livrare a produselor (Poșta Română sau firmă de curierat). //

    //În cazul în care nu răspundeți la e-mail în termen de 3 zile, consider COMANDA ANULATĂ.//

    Dacă optați pentru efectuarea plății prin TRANSFER BANCAR, vă voi da datele necesare într-un alt e-mail.

    * Dat fiind că fiecare produs este unic, cu greutate și dimensiuni proprii - COSTUL EXACT AL LIVRĂRII- va putea fi calculat doar după alegerea produsului dorit, a stabilirii modalității de transport și precizarea locului livrării !!! *
    Plata se poate efectua :
    1) în sistem ramburs - prin Poșta Română
    - prin firma de curierat

    2) în sistem avans - prin transfer bancar
    - prin Paypal (Visa/Mastercard)

    Plata se poate efectua:
    - în cont bancar - dacă s-a optat pentru acest sistem de plată; - sau cash la primirea coletului - în cazul plății în sistem ramburs;

    //Comanda se păstrează activă timp de 3 zile de la plasarea ei în magazin, interval după care, dacă nu se confirmă sau nu se efectuează plata, comanda se va șterge.//
  • Rambursari si Schimburi

    Produsul se poate returna.
    Produsul la returnare trebuie să fie în aceeași condiție ca la livrare.

    //Restituirile se pot face dacă produsul are DEFECTE. În acest caz costurile de restituire vor fi suportate de producător.//

    //Pentru restituirile de tip "NU MI-A MAI PLĂCUT/ M-AM RĂZGÂNDIT" sau " NU E CA ÎN POZĂ" costul transportului va fi suportat de cumpărător.

    Returnările se fac în termen de 48 de ore de la primirea coletului.//

    // În cazul în care sunteți NEMULȚUMIT, vă rugăm să fotografiați defectul și să trimiteți fotografia cu un mesaj către magazinul nostru.//

    Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

    Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda ). Detalii si Formular de retur.

  • Politici adiacente si Intrebari frecvente

    AMBALARE:
    - ambalarea produselor va face în folii protectoare. În plus, mai adăugăm în interiorul cutiei din catron și un strat de cofraje pentru ouă în vederea reducerii posibilității de deteriorare. Astfel, pachetul nostru nu va da imaginea unui cadou - dar am renunțat la imagine pentru a-i da un plus de siguranță pe timpul transportului!
  • Informatii Vanzator

  • sticla.cu.suflet a deschis magazinul Breslo pe 15.01.2019.

    Ultima modificare a politicii magazinului a fost facuta pe 16.01.2019