Dreptul de retragere

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informaţi vanzatorul cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax, sau e-mail.

De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic prin mesageria interna Breslo.ro formularul standard de retragere regasit mai jos, sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vanzatorul vă va transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Exceptari de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere:

Va recomandam sa consultati lista completa a exceptiilor aici: Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014

Consecinţele retragerii

Dacă vă retrageţi, vanzatorul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de vanzator, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.

Vanzatorul va efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.

Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct vanzatorului, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care aţi comunicat vanzatorului retragerea.

Adresa de expediere difera pentru fiecare vanzator, va rugam sa contactati direct vanzatorul pentru a va asigura ca trimiteti coletul retur la adresa corecta.

Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Vanzatorul poate amâna rambursarea până la data la care primeste înapoi produsele sau până la momentul la care i-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor, daca vanzatorul nu a specificat altfel. Daca produsele nu pot fi returnate prin Posta Romana, costul aproximativ este estimat la maximum 70 lei, in cazul in care vanzatorul nu a specificat altfel, in functie de metoda de livrare aleasa.

Sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.

În cazul unei prestări de servicii, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau într-o cantitate stabilită: dacă aţi solicitat începerea prestării serviciilor în perioada de retragere, datoraţi vanzatorului o sumă proporţională cu serviciile furnizate până în momentul în care i-aţi comunicat exercitarea dreptului de retragere din prezentul contract, în raport cu acoperirea totală a contractului.

Model de formular standard de retragere

Către: (numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon si adresa de e-mail ale vanzatorului)

......................................................................................................

......................................................................................................

Vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea noastră din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse sau prestarea următoarelor servicii, comandate prin breslo.ro la data ............., in cadrul comenzi cu numarul #........................

Denumirile produselor sau serviciilor pe care dorim sa le retunam, asa cum sunt ele vizibile in cadrul comenzii trimise:

Nume: (numele complet al cumparatorului)

......................................................................................................

Adresa: (adresa cumparatorului)

......................................................................................................

Data: (data trimitere formular)

......................................................................................................