Forum: Suport Breslo ACTIVARE CONT

  • dianathema
    dianathema

    Ma intreb de ce dureaza atat de mult sa mi se activeze contul, platit luni seara prin paypal, cand pe site sunt scrise urmatoarele:

    In functie de modalitatea de plata pe care ai ales-o, confirmarea dureaza:
    · prin transfer bancar: maxim 2 zile lucratoare
    · prin mandat postal: maxim 5 zile lucratoare
    · prin PayPal: maxim 1 zi lucratoare

    Daca stiam ca dureaza 3-4 zile (sper ca nu mai mult) chiar nu mai plateam prin paypal, unde oricum 3 luni costa 9 euro!! As vrea sa stiu, de asemenea, de ce nu imi raspunde nimeni la mailuri? Chiar trebuie sa se miste totul atat de incet? Ce se intampla cu cele 3 zile de la efectuarea platii, raman platite si atat?

    14.10.2010, 09:11:05
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Eu vad ca magazinul e activ :)

    14.10.2010, 13:44:14
  • dianathema
    dianathema

    Da, dupa mai multe mailuri si doua posturi pe forum...cam greu!

    14.10.2010, 13:54:54
  • DomnisoaraBabacilu
    DomnisoaraBabacilu

    Uite chiar acum la asta, e prioritatea numarul .

    Cu totii intelegem situatia asta cu magazinul care nu e activ si ce problema e (si eu am patit-o so...), acum lucram la un sistem prin care sa activam magazinele cat mai repede dupa ce primim dovada.

    Si daca tot ai deschis forumul asta, pe care sunt convinsa ca il citeste multa lume, rugamintea mea ar fi ca pana reusim sa usuram toata chestia asa, atunci cand trimiteti confirmarea platii sa trimiteti dovada ei si sa mentionati si magazinul pe care doriti sa il activati, nu doar numele sau adresa de mail..

    15.10.2010, 10:17:50
  • danagaitan
    danagaitan

    Mi s-a intamplat si mie. Am platit prin PayPal si nu mi s-a activat contul, chiar daca am trimis cu forward emailul de confirmare al platii (cel de la PayPal), care continea toate detaliile. Dupa 6 zile l-am sunat pe Luigi si in maxim 5 minute a fost activat contul.

    15.10.2010, 15:26:04
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Codul acela ce trebuie trecut la detalii nu e codul magazinului?

    15.10.2010, 17:10:40
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    ba da, e un cod unic care ne ajuta sa identificam magazinul pentru care s-a facut plata.
    Cu toate acestea, ne-ar simplifica mult munca daca ati mentiona numele magazinului direct in mailul de confirmare.

    15.10.2010, 23:32:53
  • CristeaLoredana
    CristeaLoredana

    ajutor mi mi-a expirat acu ce ceva timpt magazinul vreau sa il activezi si se blocheaza Paypal nu mere...ce sa fac ?

    25.10.2010, 20:32:43
  • DinFir
    DinFir

    Eu postasem deja un mesaj referitor la asta si doar apoi am vazut ca mai exista unul. Si atunci asta inseamna ca varianta platii prin Paypal este superflua? La ce rost daca oricum magazinul nu este activat atunci când se spune? Tot ce ma intreb acum este cat va mai trebui sa astept si de ce oare am sarit sa platesc prin Paypal, cand doar tot in Romania traiesc?

    05.11.2010, 06:59:11
  • ioanabro1
    ioanabro1

    Rugamintea noastra ar fi sa ne trimiteti un mail de confirmare a platii, cu un print screen sau o fotografie/scan a/al chitantei. Astfel, magazinul va fi activat in cel mai scurt timp.

    Si pentru orice probleme aveti, ne puteti trimite oricand un mail si vom incerca sa le rezolvam.
    ([email protected])

    05.11.2010, 13:15:33
  • inna
    inna

    Buna, am si eu aceeasi problema cu activarea magazinului. Am platit miercuri (3.11.2010), prin transfer bancar, pentru o perioada de trei luni, am trimis doua e-mailuri cu dovada platii si codul magazinului, insa pana acum nicio schimbare. Ce fac ?:)

    07.11.2010, 11:09:15
  • DinFir
    DinFir

    Hm, oare trebuie sa se implineasca o saptamana pentru a-mi putea vedea magazinul activat? Daca nu stiti sa folositi Paypal, de ce v-ati mai facut cont? Sau macar modificati acolo, in loc de „maxim o zi lucratoare”, ce vreti voi, o saptamana, o luna...

    08.11.2010, 11:50:38
  • leoflori
    leoflori

    Buna,
    eu pot sa spun ca nu am intampinat nici un fel de probleme: dupa ce am platit la casieria bancii, am trimis un email la echipa breslo, am specificat numele magazinului pt.care am facut plata si am atasat o fotocopie a chitantei. A 2-a zi, magazinul a fost activat.

    09.11.2010, 22:32:04
  • DinFir
    DinFir

    Da, si eu tot asa am facut pana acuma, cand avand oricum cont de Paypal si vazand ca s-a pus aceasta optiune, am zis „hai sa-mi fac viața usoara”. Platesc de acasa, ei pot verifica imediat cu toate detaliile gen cod al magazinului, nume si altele, de pe contul lor si totul este super. Da de unde! Eu trebuie sa trimit print-screen al facturii de pe Paypal, ca e mai usor decat sa-si verifice ei contul. Fac si asta, trimit e-mail administratorului si stiti ce raspuns am primit? Exact, niciunul!

    09.11.2010, 23:28:31
  • dodo
    dodo

    Reamintesc activarea contului "Coltul-lui-dodo" ca vanzator.multumesc.

    10.11.2010, 12:10:59
  • ruxitzika
    ruxitzika

    Imi cer scuze, dar eu sunt total picata din luna. Nu stiu nici unde sa platesc taxa, in ce cont si nici ce cod are magazinul meu. Ma pot ajuta administratorii? Multumesc, si...scuze din nou.

    15.11.2010, 10:29:30
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Ruxi, prima luna pentru vanzatori este gratuita. Daca ai activat contul de vanzator acum mai putin de o luna, nu ai de ce sa iti faci griji, trebuie doar sa pui produse in magazin.

    In momentul in care trebuie sa platesti taxa, iti va aparea un chenar verde in partea de sus a paginii. Acolo sunt descrisi exact pasii pe care trebuie sa ii urmezi ca sa platesti taxa, care e codul magazinului etc. Chenarul va sta 7 zile in partea de sus a paginii, timp in care ai timp sa platesti. Doar daca nu platesti pana la sfarsitul celor 7 zile iti va fi suspendat magazinul (nu se sterge nimic, dar nu va mai fi vizibil niciun produs si nu vei mai putea primi comenzi).

    15.11.2010, 12:51:04
  • ruxitzika
    ruxitzika

    Cred ca l-am activat prin februarie, tot butonand pe ici pe colo. Dar intre timp m-am luminat cum sta treaba cu contul in care am de depus suma si cu codul asa ca voi face transferul in seara asta.

    15.11.2010, 12:54:55
  • simonaboutique
    simonaboutique

    Am trimis un email de confirmare pentru simonaboutique .Am muncit o saptamana petru concurs si cand sa-mi pun produsele...punele daca poti.Eu am platit in ultima zi de gratie si am uitat sa confirm plata.Sper echipa breslo sa-mi asculte ruga si sa-mi deschida magazinul ,nu de alta dar nu vreau sa ma gandesc ca am pierdut o sansa doar datorita unei neintelegeri.Multumesc anticipat.

    15.11.2010, 16:38:52
  • simonaboutique
    simonaboutique

    Multumesc mult LUIGI pentru ca mi-ai ascultat rugamintea.M -am inscris in concurs!!! Bafta la toti!

    16.11.2010, 17:55:53
  • ruxitzika
    ruxitzika

    Am platit azi taxa pe trei luni. Trebuie sa trimit undeva copie dupa chitanta?

    18.11.2010, 12:42:49
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Dap, la [email protected]
    Ca sa putem sa iti activam magazinul cat mai repede :)

    18.11.2010, 14:48:15
  • ruxitzika
    ruxitzika

    Gata, am trimis mail.

    18.11.2010, 21:59:07
  • aliceintaraminunilor
    aliceintaraminunilor

    Am trimis si eu un mail pentru activarea contului (plata a fost facuta ieri). Stiu ca scrie 2 zile lucratoare, dar vine weekendul si as dori, daca se poate, sa imi fie activat de azi. :)

    19.11.2010, 13:55:27
  • ruxitzika
    ruxitzika

    Cum imi voi da seama ca magazinul a fost activat? Presupun ca imi va aparea un meniu undeva, nu?

    21.11.2010, 15:43:30
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @ruxi: iti vor reaparea produsele in magazin, in primul rand.
    Daca nu aveai inainte produse, iti poti da seama dupa meniul "magazin" care apare in bara verde de sus doar vanzatorilor.

    21.11.2010, 22:42:07
  • lycurycy18
    lycurycy18

    si eu am platit de 2 zile prin paypal si inca nu mi-a disparut mesajul care apare sus"Perioada pentru care ai platit taxa se apropie de sfarsit, mai sunt 1 zile", asta in conditiile in care am dat si mail la [email protected], dar o sa mai dau o data acum. poate nu o fi ajuns mailul

    22.11.2010, 08:11:45
  • lycurycy18
    lycurycy18

    s-a rezolvat, multumesc:)

    22.11.2010, 08:24:44
  • mlamlamla
    mlamlamla

    Buna, am facut plata saptamana trecuta lui prin posta romana, intre timp am putut posta lucuru pe site, iar de ieri pot sa intru pe site, dar nu vad pozele, Ce sa intamplat?

    23.11.2010, 04:30:24
  • kittyshandmade
    kittyshandmade

    Buna,
    am aceeasi problema cu activarea magazinului.
    Am platit in urma cu mai mult de o saptamana prin mandat electronic dar cu toate acestea mi-a fost suspendata magazinul desi am trimis 2 mail uri cu dovada platii atasata!
    Va rog frumos daca puteti remedia problema.

    26.11.2010, 13:54:01
  • TimeToCraft
    TimeToCraft

    va rog, activati-ne magazinul! ne asteapta clientele cu produse noi. am achitat si am trimis deja doua emailuri cu dovada platii, dar n-am primit raspuns. Heeelp!

    26.11.2010, 15:18:10
  • TimeToCraft
    TimeToCraft

    mai fac un apel ! help! numai ce am deschis magazinul si o sa ne facem de doi lei in fata clientelor, pentru ca nu putem vedea si procesa comenzile.

    26.11.2010, 17:08:12
  • TimeToCraft
    TimeToCraft

    muuultumeeesc!!!!

    26.11.2010, 18:04:33
  • kittyshandmade
    kittyshandmade

    Va rog frumos activati-mi si mie magazinul!Am trimis trei mail-uri cu dovada platii ca sa nu mai zic ca am platit de pe 18.11.2010.Va rog din suflet rezolvati problema aceasta cu confirmarea platilor pentru ca nu este normal sa platim taxele pt magazin si sa ni se suspende totusi !
    Va rog frumos!

    27.11.2010, 16:26:47
  • beakeramia
    beakeramia

    Buna

    Va rog verificati activarile, platile, si emailurile de pe [email protected].
    Va rog activati magazinul meu chiar azi.

    Multumesc

    29.11.2010, 09:48:33
  • mssdelilah
    mssdelilah

    astept si eu de o luna cred, o confirmare pentru plata pe ianuarie
    :(, gandindu-ma ca decembrie e asa cum e ...se lucreaza asa cum se lucreaza.. pentru a evita neplaceri
    nimeni nu raspunde..
    mentionez ca am trimis si mail cu foto de pe chitanta de la posta..daca e nevoie, revin !

    30.11.2010, 18:10:32
  • carllaM
    carllaM

    buna...vad ca toata lumea are probleme cu activarea.....ma numar si eu printre voi...sa incepem:D
    Am platit p 24.11. prin mandat postal pentru doua luni si normal ...magazinul nu este activ. Echipa breslo pls.

    01.12.2010, 13:03:37
  • Urban.wool
    Urban.wool

    buna, are ceva daca am platit prin e-mandat in loc de mandat postal simplu?

    03.12.2010, 20:37:36
  • atelierbeatrix
    atelierbeatrix

    buna, ce pacat ca si eu trebuie sa ma adaug la tooooate criticile de mai sus. si eu am fost naiva si am preferat Paypal (mai scump si mai bun?) tocmai ptr ca in teorie dureaza mai putin cu activarea magazinului de care am nevoie repejor. problema e ca nici in urma celor 2 mailuri trimise ieri si azi...nu s-a schimbat ceva...dar eu tot mai sper sa nu ma prinda Sarbatorile asteptand, ci vanzand...merci

    04.12.2010, 17:45:37
  • atelierbeatrix
    atelierbeatrix

    buna treaba, ce penibil imi pare sa intram aici si sa ne rugam( sa imploram) sa ni se deschida magazinele pe care le platim din buzunar. Oare Breslo.ro - care by the way, exista pentru ca existam noi,,,deci oare Breslo ne ia peste picior cu buna stiinta sau e depasit de situatie? am vazut mai sus ca cineva l-a contactat pe Luigi si in 5 min s-a rezolvat...trebuie sa ajungem pana acolo? plata prin paypal de maxim 1 zi s-a transformat in 2 si intru pe a 3-a...nici macar nu exista bunavointa sa se raspunda la mesajele trimise "degeaba"...cu alte cuvinte cainii latra, ursul merge...multumesc frumos

    05.12.2010, 17:14:34
  • clodishk
    clodishk

    Eu am platit de pe 9 Noiembrie si tot nu am magazinul activ. Am dat si mail cu dovada platii si nimic. Este urat din partea voastra ca nu raspundeti la mailuri si nici nu faceti nimic ca sa remediati problemele de genul acesta.

    07.12.2010, 09:59:40
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Atelierbeatrix, clodishk, eu vad magazinele voastre active ...?

    07.12.2010, 12:09:15
  • deealexx
    deealexx

    am platit si eu azi taxa magazinului..pe la 3 cred..la millenium. acum vreo ora-doua am trimis dovada platii. pretty pliiiiiz sa ma rezolve si pe mine cineva? multumesc mult!

    07.12.2010, 21:07:44
  • atelierbeatrix
    atelierbeatrix

    da. multumesc admin... il vezi activ acum pentru ca luni dimineata l-ati activat (dupa ce am platit vineri dimineata prin PAYPAL, tocmai ptr a beneficia de maxim 1 zi pentru activare)...problema mea cea mare era: unde erau persoanele care trebuiau sa se ocupe de problemele astea atunci cand aveam nevoie? este chiar "amuzant" sa observ ca voi tot timpul apareti cu mesaje "uimite"dupa ce s-au activat magazinele si nu atunci cand trimitem mesaje "disperate" pentru activare. mi-am deschis magazin pe acest site pornind cu o impresie buna dar daca voi continuati asa tot mai multe persoane vor acumula frustrari si gust amar...iar asta nu ar trebui sa o permiteti, caci sti cum e...concurenta e dupa colt si acum esti sus, acum esti jos sau nu mai esti....sper tare muuuuuuuuuuult ca acest off sa-l vada cine e in masura sa controleze LIPSURILE...si de pe acum ma gandesc cu groaza la urmatoare plata a magazinului si la activarea lui cu intarziere.....

    08.12.2010, 15:02:47
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Vroiam sa va rog sa nu imi mai trimiteti mesaje cu rugaminti de activare :)
    I love you all, dar nu eu fac activarile magaiznelor si nu am nicio influenta asupra cat de repede se fac.
    Rugamintea noastra e in continuare sa trimiteti dovada platii la [email protected] si sa scrieti daca aveti nevoie de o activare urgenta. Eu dau mai departe toate "cererile disperate" de care aflu dar nu ma ocup personal de activari, deci nu are sens sa imi scrieti mesaje private, din pacate :)

    11.12.2010, 23:17:36
  • basilic
    basilic

    buna ziua, va rog sa-mi activati contul pt ca am platit inainte sa expire timpul acordat efectuarii platii, adica vineri am platit pt 2 luni la banca si ieri tot mi s a suspendat magazinul
    cod magazin 15562
    multumesc

    12.12.2010, 11:25:16
  • atelierbeatrix
    atelierbeatrix

    pentru ca acum ceva vreme ( nu cu mult timp in urma) "criticam" ca dureaza prea mult intre plata taxei si redeschiderea magazinului suspendat, acum este randul unui vot pozitiv...am platit prin Paypal in momentul in care mi-a aparut mesajul de atentionare- in primele 2 zile de atentionare- am trimis mesaj echipei Breslo si la diferenta de 1-2 zile s-a inregistrat plata si a disparut mesajul. ei bine, de data asta...jos palaria...sa auzim numai de bine si de bune. La Multi Ani

    30.12.2010, 19:54:35
  • bisisica.bijuterii
    bisisica.bijuterii

    Eu am cont de cumparator si cand am vrut sa activez si pe cel de vanzator, adica magazinul....surpriza....Magazinul era suspendat.
    Nici n-am "mirosit" prin zona de magazin, pentru ca stiam ca se activeaza, si totusi am surpriza neplacuta sa fie suspendat.
    Ma poae lamuri si pe mine cineva?

    Multumesc!

    27.01.2011, 17:21:24
  • sognami
    sognami

    @bisisica-bijuterii, facilitatea "cont vanzator gratuit o luna" este disponibila numai o anumita perioada de cand ti-ai facut cont pe Breslo.

    18.02.2011, 19:16:45
  • mariac
    mariac

    am platit taxa de reactivare a magazinului,prin posta romana(taxa pentru o luna),de pe 11 februarie,si nici pana acum nu mi s-a reactivat magazinul.mentionez ca magazinul pentru care am platit este ''mariac''.am trimis si e-mail,insa nu am primit nici un raspuns.va rog explicati-mi de ce dureaza atat de mult reactivarea.este exagerat de mult...

    23.02.2011, 23:55:53