Forum: Bug-uri Buguri site nou

  • 4handmade
    4handmade

    Si eu care voiam sa imi iau o VACANTA!
    Cred ca am sa iau una definitiva.

    10.12.2014, 19:31:33
  • Jewelswithlove
    Jewelswithlove

    Nu pot sa nu-mi amintesc de ultima situatie de acest gen,atunci cand s-au marit taxele atat de mult si s-au introdus celebrii breslei...La fel ca si acum,am fost pusi in fata faptului implinit.Multa lume a facut si atunci galagie,unii au plecat exact din cauza atitudinii echipei oficiale,dar,o sa fie si acum ca si atunci:oficialii o sa-si vada de-ale lor iar noi o sa latram la luna...

    10.12.2014, 19:45:47
  • bricotrico
    bricotrico

    de ce prima pagina nu se imparte in doua ?
    +o pagina cu galerii/reclame etc...
    +o pagina cu produse noi listate cu spatiu sufcient atat pentru produse hand-made cat si non handmade
    Am vazut ca de Black Friday s-a putut cu doua pagini. Mai mult cand intrai pe Breslo, intrai direct in pagina cu Black Friday si aveai un buton - intoarce la prima pagina.
    Deci puteti dar vreti ?

    10.12.2014, 21:18:09
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Eu sper totusi ca, daca alegi varianta sa nu ti se vada produsele din magazin, perioada de vacanta sa nu fie taxata. A incercat cineva, sa ne spuna exact cum sta treaba?

    10.12.2014, 21:30:28
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Rog insistent echipa breslo sa participe aici, pe forum, la aceasta discutie! Cand ati facut trecerea la acest format ati fost prezenti in discutii, dar acum dati bir cu fugitii ... Cum a spus si Jewelswithlove "latram la luna"! Eu una, m-as infuria mai putin pe nefunctionalitatea platformei daca macar ati iesi in fata si ne-ati spune ce planuri aveti ...

    11.12.2014, 08:16:39
  • DanaH
    DanaH

    Cand trimit mesaje primesc un mesaj de eroare si se blocheaza pagina. Daca dau refresh la pagina, mesajul apare ca si trimis, dar nu stiu daca chiar ajunge la destinatar.

    11.12.2014, 09:08:27
  • BeadSupplies
    BeadSupplies

    Am mai scris asta si dar scriu si aici:
    Acum am observat ca la cautarea din bara de sus la afisarea rezultatelor apare ”Descopera cele mai frumoase bijuterii, haine si accesorii si decoratiuni handmade”, iar la cea de pe pagina principala ”Handmade, Vintage si Materiale”. Deci daca vrei sa cauti furnituri in bara de sus, ghinion! Nu vei gasi nimic. :(

    E bug sau asta se doreste?

    11.12.2014, 10:07:56
  • Jewelswithlove
    Jewelswithlove

    Poate vorbesc sub imperiul frustrarilor acumulate in ultima luna,de cand cu "imbunatatirea" site-ului,dar consider ca e inadmisibil ca echipa oficiala sa ne trateze in acest mod!Dincolo de faptul ca suntem,ca de obicei,pusi in fata faptului implinit,dincolo de faptul ca nu ni se cere parerea in legatura cu schimbarile care ne afecteaza pe toti,am ajuns la concluzia ca Breslo a ajuns un loc in care nu mai ai ce cauta decat daca ai bani sau daca esti suficient de calm incat sa nu bagi in seama ceea ce se intampla.
    E strigator la cer sa fii taxat integral pentru zilele de vacanta!La ce ati mai pus aceasta optiune?Nu ma (ne) ajuta cu nimic,banii ni-i luati in continuareParerea mea e ca,subtil,ati facut in asa fel incat sa ramana pe site doar cei care au bani de dat,bani pe taxele de administrare,bani pentru publicitate,bani si iar bani.In cazul in care imi veti bloca accesul pe forum,nu-i nici o problema,ma astept fiindca ati devenit adeptii politicii cu pumnul in gura."Va convine,bine;nu va convine,plecati,vin altii".

    11.12.2014, 10:25:28
  • andreaz
    andreaz

    Am magazin deschis pe Breslo din ianuarie 2009. Am rezistat la multe schimbari atat in bine, cat si in rau.
    Initial ideea mea a fost sa pun magazinul in vacanta, pana se limpezesc apele pe aici si se remediaza toate problemele. Taxatul pe timp de vacanta mi-a pus capac. Va salut calduros, imi sterg toate produsele din magazin.

    11.12.2014, 10:34:40
  • Arttime
    Arttime

    Este revoltator ce se intampla acum in preioada in care ar trebui sa avem cele mai multe vanzari. In afara de uppload-ul multiplu (care din pacate nu functioaneaza cum ar trebui pentru ca nu poti aranja ordinea fotografiilor), butoanele de reduceri ( nici acestea nu functioneaza cum ar trebui), notificarile (insa din pacate nici acestea nu duc unde trebuie) totul este un mare haos. Chiar am stat si am incercat sa gasesc si parti pozitive si asta e tot ce am gasit. Forumul este ascuns, galeriiile sunt foarte greu de urmarit dar si de realizat, produsele apar greu in magazin si nu le poti aranja in ordinea dorita, produsele noi au o vizibilitate foarte scazuta, si mai sunt muuuulte probleme. Dar, ca si intr-o relatie, totul trece mai usor daca exista c o m u n i c a r e. Din pacate nu exista....

    11.12.2014, 11:02:40
  • DanaH
    DanaH

    Mi se pare penibil ce se intampla cu modul de afisare al produselor. Sa va dau un exemplu. Am o pereche de cercei statement listati in 30 octombrie. La o cautare cu cuvintele "cercei statement" produsul meu apare pe pagina a 3-a, in conditiile in care in fata mea sunt produse din 2013! Este inadmisibil asa ceva. Eu platesc pentru acest serviciu, si va bateti joc de banii si de munca mea. Am magazin deschis din 2011, dar cand imi expira bresleii, cel mai probabil il voi inchide. Momentan nu imi oferiti nimic de taxa aceasta. Platforma functionala nu, vizibilitate nu. De reclama platita nici nu poate fi vorba de vreme ce nu mai intra nimeni pe site, doar noi cei cu magazine. Clientii s-au dus de mult in alte parti. Pacat, colaborarea cu Ringier a fost geniala, aveati expunere in media, acum nu mai misca nimic. Cred ca ar trebui sa va reevaluati strategia de marketing. Incepand cu toti clientii nemultumiti, ca mine si cei care au scris inaintea mea.

    11.12.2014, 11:28:44
  • Breslo
    Breslo

    Buna tuturor,

    Va multumim pentru Feedback, am notat toate observatiile voastre si le rezolvam pe rand. Sectiunile Comenzi, Cumparaturi si Cos de cumparaturi sunt in topul listei de Prioritati.

    Va invitam in acest topic pentru a ne spune opiniile voastre despre noul sistem de Gestionare comenzi ce urmeaza sa fie implementat >> www.breslo.ro/Forum/noul-sistem-de-gestionare-comenzi-topic-15883

    • Se trimit alerte pe email pentru Mesaje si comenzi noi

    • Problema cu aparitia intarziata a produselor in magazine a fost rezolvata

    • Am notat observatiile legate de Breslei si va asiguram ca vom verifica aceasta situatie. Daca s-a calculat gresit se vor returna Bresleii lipsa.

    • Momentan nu se mai face retragerea Bresleilor in fiecare zi, dar se va reveni in curand la sistemul vechi, dupa ce am verificat cu foarte mare atentie toate retragerile din aceste saptamani.

    • Ordonarea personalizata poate fi facuta provizoriu folosind campul "Pozitie" din lista de produse, pana va exista un sistem mai intuitiv. Cu cat valoarea "Pozitiei" este mai mare cu atat produsul va aparea mai sus. Ex:
    pozitia 100 -> primul produs afisat
    pozitia 99 -> al 2-lea produs
    pozitia 98 -> al 3-lea produs
    etc.

    • Despre Vacanta:
    - zilele de Vacanta vor fi taxate integral indiferent de optiunea aleasa
    - veti avea acces integral atat la comenzi cat si la mesaje
    - daca alegeti optiunea cu produse vizibile, scopul ei este sa atrageti in continuare atentia clientilor, informandu-i in acelasi timp ca nu sunteti disponibili imediat dar ca ii veti contacta imediat ce va intoarceti din vacanta.
    - costurile de gazduire sunt aceleasi indiferent daca un magazin este in vacanta sau nu, deci din pacate nu mai putem sustine financiar aceasta punere "pe pauza"

    • In Cautarea generala produsele sunt afisate in functie de Relevanta pentru Cumparator: un scor calculat in acelasi mod ca pe site-uri ca Wikipedia. Se vor implementa in curand si filtre/ordonari suplimentare ( cronologic, oras, favorite, etc.) Vom scrie si un ghid despre cum sa iti optimizezi descrierile in rubrica Breslo Marketing School

    • Cautarea in Lista de Produse se poate face momentan doar dupa "cuvinte" intregi mai lungi de 3 caractere. Vom mai lucra la optimizarea ei pe viitor

    • Vom verifica si afisarea in bara a numelor categoriilor

    • Afisarea in ordine cronologica este momentan valabila doar in Categorii

    • Se va implementa si Paginatia pe toate sectiunile

    • Se va face si trimiterea catre o anumita Galerie

    • Se lucreaza si la Ultimele produse adaugate

    • Notat si Cautarea in Mesagerie

    Multumim inca o data pentru rabdare, zi frumoasa!

    PS: Acest topic a fost inchis pentru ca devenise prea lung. Puteti bineinteles deschide unul nou, dar va rugam insistent sa ne scrieti direct pe [email protected] daca aveti de semnalat erori sau neconcordante, pentru a fi siguri ca vor fi vazute in timp util. Va multumim!

    11.12.2014, 18:04:29