Forum: Suport Breslo colet retur - cum dau feedback?

  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Am un colet retur pentru care doresc sa dau feedback negativ. Coletul s-a intors pe 31 martie, am anuntat clienta in vederea rezolvarii acestei situatii, dar inca nu am primit nici un raspuns :P Cum fac sa anulez comanda, sa-mi reapara produsele in magazin si sa pot oferi feedback-ul aferent?

    15.04.2015, 10:33:53
  • EtnoWare
    EtnoWare

    furnituri4biju vezi la detalii comanda, in partea de sus ai optiunea Anuleaza, apoi verifica sectiunea de Feedback pentru a acorda negativ :)

    15.04.2015, 12:01:43
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Multumesc pentru ajutor! Totusi, nu ar trebui ca stocul produselor sa se reactualizeze automat?

    16.04.2015, 20:21:43
  • EtnoWare
    EtnoWare

    in momentul in care se lanseaza o comanda, stocul scade automat, chiar daca comanda este anulata - pentru ca pot exista si situatii in care coletul se pierde ori a ajunge deteriorat. Cel mai sigur este ca produsele sa fie actualizate de catre noi, astfel evitam situatia in care anulam o comanda si nu mai avem produsul fizic.

    17.04.2015, 19:06:44
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Azi am avut surpriza sa observ ca stocul produselor din coletur retur s-a actualizat automat ... Nu mai inteleg nimic ... :((

    21.04.2015, 12:34:29
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Am vorbit cu Echipa si mi-au zis ca de acum inainte, stocurile se vor actualiza automat pentru comenzile anulate - a fost un bug inainte si de aceea trebuiau actualizate manual.

    23.04.2015, 12:19:01
  • jocul.margelutelor
    jocul.margelutelor

    Adresez si eu o intrebare aici, tot despre acordarea de feedback.
    Dupa ce dau anulare comanda si accord feedback. Cumparatorului i se ia automat dreptul de feedback, sau poate acorda si el?
    Nu ar fi corect ca eu sa primesc feedback negativ, drept urmare ca eu am acordat negativ pentru neridicarea coletului.

    23.06.2015, 17:18:27
  • EtnoWare
    EtnoWare

    jocul.margelutelor atat cumparatorul cat si vanzatorul au drept de feeedback, pentru ca fiecare sa isi expuna opinia fata de "serviciile" acordate/primite. In cazul in care consideri ca ai primit un feedback nejustificat, poti scrie pe adresa [email protected] solicitand si argumentand schimbarea feedback-ului.

    Daca consideri ca clientul nu a ridicat coletul din rea vointa, ai dreptu (si chiar te rugam :D sa il introduci in "lista neagra" Breslo aici - www.breslo.ro/forum/lista-neagra-clienti-topic-16557 Breslo va verifica fiecare utilizator raportat si va lua masurile necesare :)

    Zi faina!

    24.06.2015, 14:21:05