Forum: Suport Breslo colet retur - cum dau feedback?
- furnituri4biju
Am un colet retur pentru care doresc sa dau feedback negativ. Coletul s-a intors pe 31 martie, am anuntat clienta in vederea rezolvarii acestei situatii, dar inca nu am primit nici un raspuns :P Cum fac sa anulez comanda, sa-mi reapara produsele in magazin si sa pot oferi feedback-ul aferent?
15.04.2015, 10:33:53 - EtnoWare
furnituri4biju vezi la detalii comanda, in partea de sus ai optiunea Anuleaza, apoi verifica sectiunea de Feedback pentru a acorda negativ :)
15.04.2015, 12:01:43 - furnituri4biju
Multumesc pentru ajutor! Totusi, nu ar trebui ca stocul produselor sa se reactualizeze automat?
16.04.2015, 20:21:43 - EtnoWare
in momentul in care se lanseaza o comanda, stocul scade automat, chiar daca comanda este anulata - pentru ca pot exista si situatii in care coletul se pierde ori a ajunge deteriorat. Cel mai sigur este ca produsele sa fie actualizate de catre noi, astfel evitam situatia in care anulam o comanda si nu mai avem produsul fizic.
17.04.2015, 19:06:44 - furnituri4biju
Azi am avut surpriza sa observ ca stocul produselor din coletur retur s-a actualizat automat ... Nu mai inteleg nimic ... :((
21.04.2015, 12:34:29 - EtnoWare
Am vorbit cu Echipa si mi-au zis ca de acum inainte, stocurile se vor actualiza automat pentru comenzile anulate - a fost un bug inainte si de aceea trebuiau actualizate manual.
23.04.2015, 12:19:01 - jocul.margelutelor
Adresez si eu o intrebare aici, tot despre acordarea de feedback.
23.06.2015, 17:18:27
Dupa ce dau anulare comanda si accord feedback. Cumparatorului i se ia automat dreptul de feedback, sau poate acorda si el?
Nu ar fi corect ca eu sa primesc feedback negativ, drept urmare ca eu am acordat negativ pentru neridicarea coletului. - EtnoWare
jocul.margelutelor atat cumparatorul cat si vanzatorul au drept de feeedback, pentru ca fiecare sa isi expuna opinia fata de "serviciile" acordate/primite. In cazul in care consideri ca ai primit un feedback nejustificat, poti scrie pe adresa [email protected] solicitand si argumentand schimbarea feedback-ului.
24.06.2015, 14:21:05
Daca consideri ca clientul nu a ridicat coletul din rea vointa, ai dreptu (si chiar te rugam :D sa il introduci in "lista neagra" Breslo aici - www.breslo.ro/forum/lista-neagra-clienti-topic-16557 Breslo va verifica fiecare utilizator raportat si va lua masurile necesare :)
Zi faina!