Forum: Anunturi & Noutati Cosul de Cumparaturi & Profilul de Livrare

  • Laurazin
    Laurazin

    ...hei, de la ultimul "thread" cu reclamatii am inteles ca sunt(em) intotdeauna aceeasi cativa carcotasi...unde sunt ceilalti?! O minoritate nu poate schimba nimic, oricat de furibund am cere modificari sau sa se renunte la modificari...:[

    13.05.2011, 21:06:57
  • blanitza
    blanitza

    Si pe mine ma enerveaza la culme ultima aiureala cu transportul. Eu nu trimit cu ramburs decat daca mi se cere in mod special de catre client, eu trimit cu plata anticipata in cont, iar clientul plateste numai costul comenzii, transportul fiind gratuit. Actuala taxa pe ramburs pe care mi-o baga automat in cost gaselnita dvs. este enervanta la culme. Solutia propusa de ARTLUBIJU mi se pare foarte buna - la check-out, clientul sa poata opta pentru doua variante de transport - ramburs, cu taxa aferenta stabilita de magazin, si plata in cont, cu taxa aferenta - 0 sau cat a stabilit-o magazinul respectiv.

    13.05.2011, 23:28:02
  • hobbyshop1
    hobbyshop1

    Foarte problematica treaba asta cu taxa de livrare. Tocmai mi-a scris o clienta veche si fidela care a facut o comanda mare si care ar fi trebuit sa aiba taxele de livrare 0, adica suportate de mine. Evident ca in cos se vede valoare produselor plus taxa de livrare, chestie care a derutat-o pe clienta.
    Daca tot se fac schimbari, ar trebui facute ca sa usureze viata celor ce folosesc platforma breslo, nu sa ne incurce. Vad ca nici nu e prevazuta chestia asta, ca peste o suma anume, stabilita de fiecare magazin, taxele de transport sa fie 0. Optiunea asta o au cam toate magazinele, fie ca sunt de handmade, fie de furnituri, peste o anumita suma ofera transport gratuit. Subscriu la ideea ca ar trebui ca taxa de transport sa fie adaugata la final, cu optiuni pt. plata ramburs sau in cont. Modificarile actuale ne fac sa ne pierdem timpul calculand cu pixu pe hartie, nu ne usureaza viata deloc!

    14.05.2011, 18:50:39
  • Margelute
    Margelute

    Se poate un raspuns? Am pus livrare 0 la toate profilele in ideea de a adauga eu taxa atunci cand este cazul, asa cum am facut si pana acum de altfel si degeaba, tot imi adauga 10 ron si ii imparte la numarul de produse.

    16.05.2011, 09:00:04
  • jewelry.supplies
    jewelry.supplies

    Si eu am pus 0 peste tot la profilul de livrare. Mi se pare cel mai sigur pana se va schimba varianta de impartire a taxei la numarul de produse.
    Si deocamdata... imi da doar costul produselor la total comanda, fara nici o alta adaugire...
    Nu cumva e o comanda facuta anterior modificarii (0 la toate profilele)?

    16.05.2011, 10:11:40
  • Margelute
    Margelute

    Nu, e o comanda intrata astazi, iar eu profilul l-am modificat vineri. De-aia am si scris pentru ca clienta de azi e din bucuresti si vrea sa ne intalnim deci livrarea chiar nu mai costa nimic, iar eu acum trebuie sa calculez sa vad ce si cum.

    16.05.2011, 10:38:21
  • Live
    Live

    Hop şi eu cu jelania! E ca la nebuni cu taxa de livrare!

    16.05.2011, 10:56:37
  • jewelry.supplies
    jewelry.supplies

    Urata treaba asta. Si eu cam tot pe-atunci mi-am schimbat profilul.
    Neplacuta si activitatea de recalculare. Si ce "distractiv" era daca mai aparea si o completare la comanda...
    Poate merita semnalata problema asta si la "bug-uri"? In speranta ca se va ocupa cineva de ea...

    16.05.2011, 10:59:35
  • Margelute
    Margelute

    :( Am editat profilul de livrare la fiecare produs in parte. Zero peste tot si degeaba!

    16.05.2011, 11:14:45
  • jewelry.supplies
    jewelry.supplies

    Da, asa-i. Ma-m uitat la cateva produse, aleatoriu si la toate aparea 0.
    Pe de alta parte... tocmai am facut o simulare de comanda si am mers pana la trimiterea comenzii.
    Am "comandat" mai intai un suport de bratari. Aveam transport 10 lei.
    Am sters si am comandat primele 2 produse din magazin. Aveam taxa 0. Am mers inapoi si la cele 2 produse am adaugat, din nou, suportul de bratari. Cand am mers la finalizare mi-a aparut din nou taxa 10 lei.
    E foarte ciudat! Si derutant in acelasi timp...

    16.05.2011, 11:27:35
  • Pebbles
    Pebbles

    Si pe mine ma incurca foarte tare afisarea taxei de livrare.
    Ar trebui sa fie un subtotal al pretului produselor comandate si apoi taxa de livrare, iar din cele doua sa rezulte totalul. Eu am avut saptamana trecuta reduceri si a fost o adevarta bucurie sa adun taxele de livrare de la fiecare produs, sa le scad din total, ca sa pot aplica reducerea, apoi sa adun din nou taxe de livrare la total. Nu e practic deloc!

    17.05.2011, 11:10:43
  • accesoriibijuterii1
    accesoriibijuterii1

    Propun ca rubrica "categorii" sa fie adusa la forma anterioara. Clientii se plang deseori ca a cauta un produs dupa categorii este mai dificil decat cum o faceau inainte.
    Profilul de livrare actualizat ne-a dat peste cap pe toti. Cum se explica ca desi magazinul are o taxa fixa de livrare (care se imparte la numarul de produse) la subtotal livrare apare dublu transport??? Pentru unele comenzi taxa de livare este sub limita impusa de magazin iar la alte comenzi taxa este dubla. Nu mai inteleg nimic. Cate comenzi sa simulam pana invatam noile update-uri? Poate ar trebui sa existe si cateva mici note explicative pentru fiecare modificare aparuta in magazin.
    Multumesc.

    18.05.2011, 09:00:59
  • zuzuflor
    zuzuflor

    Da, asa apare. la mine apare la fiecare produs 0 taxa de livrare, iar la sfarsi subtotal livrare 20 lei! Foarte interesant!!! trebuie facut cerva, fiindca clientii vor fi total debusolati!! Nu se mai intelege nimic!

    18.05.2011, 10:00:28
  • mssdelilah
    mssdelilah

    Si mie imi face figuri la taxa de livrare. Am ales varianta sa pun in descrierea magazinului, pe prima pagina, sus de tot, modalitatea de plata si cat costa. Mi-a scos azi la o comanda la fel ca la tine , zuzuflor, 20 lei taxa :D. Sper ca fiecare client sa isi faca un calcul total al produselor si sa aleaga varianta care ii vine mai acceptabila, eventual, in cazul unei neatentii din partea mea, sa ma notifice.

    18.05.2011, 10:57:59
  • mssdelilah
    mssdelilah

    Mentionez ca am modificat acelasi profil de livrare, unul cate unul, la sutele de produse din magazin, ca sa nu fie probleme. Zilele trecute ma pomenisem cu doua profiluri, cel vechi si cel nou, intr-o comanda.O taxa de 7lei si una de 10 lei, ambele adaugate :)). Bine ca m-am sesizat la timp si am trimis mesaj clientei, care si ea se pregatea sa ma intrebe ce e acolo..

    18.05.2011, 11:00:33
  • NicArt
    NicArt

    OOOOOHOOOOO la mine a parut taxe de livrare pe o singura comanda care beneficia de livrare gratuita :20 lei ?????!!!!!!
    Va rog sa remediati cumva ca se sperie clientii :((((((
    Eu zic sa fie obligatorie politica magazinului bineinteles si sa se specifice ca taxele de livrare nu sunt adaugate in pretul final.
    Zic si eu

    18.05.2011, 11:25:19
  • Luigi
    Luigi

    Problemele sesizate au fost remediate.

    Va multumim,
    Echipa Breslo

    18.05.2011, 12:15:44
  • mssdelilah
    mssdelilah

    sa fie intr-un ceas bun !

    18.05.2011, 18:32:25
  • delyaioana
    delyaioana

    buna
    am si eu o intrebare ca e cam complicat.... daca comand mai multe produse dar de la diferiti vanzatori o sa le primesc separat si taxa de livrare la fel?.adica nu vin toate produsele in acelasi colet si taxa de livrare e doar una?

    06.06.2011, 00:15:28
  • handMADEina
    handMADEina

    De la cate magazine ai comandat atatea colete o sa primesti, fiecare cu taxa lui de expediere. Daca te uiti la PROFIL-ul fiecarui magazin o sa observi si localitatile de unde o sa-ti vina coletele. Ai posibilitatea sa anulezi comenzille daca nu ai stiut si daca nu-ti convine sa platesti atatea taxe de transport, este chiar indicat sa contactezi magazinele inainte de a fi trimise coletele. Te asigur ca nu se vor supara vanzatorii. Pe de alta parte, coletele neridicate de destinatar care se intorc la vanzator sunt chiar un motiv de... disconfort sa zicem, chiar unul financiar pentru ca expeditorul plateste o taxa si la intoarcerea coletului, uneori mai mare decat cea de expediere.

    06.06.2011, 08:41:13
  • delyaioana
    delyaioana

    ok...mersi mult pt ajutor

    06.06.2011, 13:48:50
  • NicArt
    NicArt

    Am din nou o problema la cosul de cumparaturi :(
    La mine in politica magazinului scrie ca la comenzile peste 100 lei nu se percep taxe suplimentare si totusi mi-a aparut taxa de 10 lei la o comanda ce depasea 100 lei :((

    13.06.2011, 14:30:44
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Nu se ia in considerare politica magazinului la calcului taxei de expediere. Practic, acea reducere a taxei de expediere la comenzi ce depasesc o anumita valoare o aplici tu, la procesarea comenzii.
    Ai putea sa specifici asta in politica magazinului, ca reducerea se va aplica apoi. Nu este implicita.

    13.06.2011, 15:17:56
  • Laurazin
    Laurazin

    Hei, nu s-ar putea reintroduce Subtotalul la produsele comandate? Era acea linie in functie de cantitatea din produsul respectiv x costul produsului? Era foarte folositoare atunci cand se lucreaza(scazi-aduni anumite produse) pe comanda!

    In loc de Livrare:xlei sa apara Subtotal:xlei..presupun ca fiecare cumparator poate imparti costul transportului la nr de produse...e redundanta afisarea acestui cost de livrare/produs...

    18.06.2011, 21:18:45