Forum: Subiecte de afaceri De ce plata in avans este cea mai eleganta solutie.

  • Breslo
    Breslo

    Azi, la ora 08:23:39 bibidesign a scris

    ...

    de saptamana trecuta am hotarat sa nu mai lucrez pentru posta romana, plimband pachete tur-retur, si nu mai trimit nimic decat cu plata in avans.

    niciun magazin online de afara nu-ti accepta comenzi fara sa dai intai banii.
    este firesc asa si, daca s-ar sustine ideea aceasta si pe Breslo, am scapa de multe tzepe.

    si va garantez ca, daca cumparatorul vrea intr-adevar sa cumpere si nu sa dea tzeapa, va merge si asa, deja eu am avut cateva comenzi si am explicat frumos ca nu mai lucrez cu ramburs si totul a fost ok..

    va fi mai dificil la inceput, dar daca facem cu totii asta sunt convinsa ca nu va mai exista o "black list"

    19.04.2012, 11:28:05
  • Breslo
    Breslo

    Sustinem aceasta idee, si ii invitam pe cei care deja vand doar prin aceasta metoda sa ne impartaseasca experienta lor.

    19.04.2012, 11:29:32
  • bibidesign
    bibidesign

    multumesc pentru sustinere!
    nu am dat si nici nu voi da feed-backuri negative... exista o judecata pentru fiecare si cred cu tarie ca atunci cand faci fapte bune (sau cand nu faci rau cu buna stiinta), ele ti se vor intoarce inzecit...
    am mentionat doar cele doua nume care m-au pacalit saptamana trecuta ca sa poata fi in garda si alti potentiali "clienti": *** si ***

    dupa aceste doua tzepe am avut doua comenzi consistente, serioase, CU PLATA IN AVANS .. m-am mirat si nu mi-a venit sa cred cat de simplu este si cum mi s-a intors rasplata... :D

    deci va rog, pe cei care o faceti deja si pe cei care ar vrea sa o faca, dar nu au curaj, sa sustineti alaturi de noi acest sistem de plata pentru comenzile online.
    MULTUMESC!!! :)

    19.04.2012, 16:55:10
  • lavinexclusive
    lavinexclusive

    DA, cel mai bine asa , in felul acesta nu mai avem surprize . . . neplacute . . .

    19.04.2012, 17:12:36
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Sunt perfect de acord !!! Ma alatur.

    Dar trebuie sa educam clientii vostri.:) Sunt multe cliente care nu au habar ce inseamna plata in avans :) :), cel putin eu am dat de astfel pe cliente si nu putine :)

    20.04.2012, 10:24:56
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Din cauza asta ofer transport gratuit la plata in avans, ca sa incurajez putin lumea !

    20.04.2012, 10:25:49
  • RonaBijoux
    RonaBijoux

    Ramona - nu cred ca chiar habar n-au ce inseamna plata in avans, ci din varii motive n-o prefera/accepta.
    O astfel de plata este comoda doar in situatia in care o poti face on line. Altfel - inseamna un drum si o coada in plus. Celor care sunt si cumparatori si vanzatori (deci cei ce cumpara furnituri si vand bijuterii) sigur le este usor, nu mai spun ca cei mai multi au personalitate juridica, deci cont prin care isi ruleaza afacerea.
    Clientii de produse finite insa considera ca este prea mare foiala, si fiind nefamiliarizati cu acest sistem pe care il folosesc accidental il considera chiar riscant.
    Eu am primit o comanda destul de importanta pe o alta platforma de vanzari, unde nici macar nu functiona sistemul ca aici - in sensul ca nu era nevoie de cont de client, primeam direct pe mail mesajul. Evident ca am cerut plata in avans, iar domnisoara mi-a spus ca renunta in aceste conditii - este foarte ocupata si nu are timp sa mearga la banca sau la posta sa vireze bani, si apoi sa mai stea la o coada si pentru ridicarea pachetului. Prin urmare, ma va suna cand ajunge cineva cunoscut in orasul meu. Am inteles-o - si eu sunt cu timpul la limita uneori, si i-am trimis, cu tot riscul, ramburs. N-a fost nicio problema.
    La randul meu, eu platesc in avans cand se poate. Dar mi s-a intamplat sa astept un pachet mai bine de doua saptamani (e adevarat, nu era indicat un termen - deci n-am putut protesta), as fi renuntat si mi-as fi luat din alta parte - dar platisem deja. De regula, cumpar de la magazine consacrate, stiute ca fiind serioase, cu proprietari cu care am deja relatii personale. Dar mi se intampla sa-mi placa ceva din locuri neverificate, si stau cu inima mica pana primesc coletul.
    Ca sa nu ma lungesc - nu cred ca restrictionarea, mai ales pentru clientii de produse finite, ar fi intotdeauna in avantajul vanzatorilor.
    Personal, voi accepta ambele modalitati de plata, asumandu-mi riscul. Ma voi indigna la retur, voi fi suparata - dar asta este.

    20.04.2012, 12:03:31
  • RonaBijoux
    RonaBijoux

    Si inca ceva:
    Spunea cineva despre platile din strainatate: nu stiu cum este la cumparaturile "de la oameni" - dar la toate comenzile de furnituri pe care le-am facut eu am avut factura initiala (fara de care, de altfel, nici nu puteam face virament din contul meu - cel putin asa este la BT). Sigur ca daca nu primesti pachetul este dificil sa-ti recuperezi banii chiar si asa - dar oricum este mai putin riscant fata de situatia in care esti pus sa virezi bani intr-un cont personal.
    Poate o solutie de compromis ar fi un avans, care sa acopere nedoritul retur - dar daca se invoca timpul pierdut, ajungem tot acolo.

    20.04.2012, 12:14:57
  • Gheorghitza
    Gheorghitza

    Fiind doar client aici pe Breslo, eu, imi spun doar punctul meu de vedere.
    Eu fac mai multe comenzi, pe rand, dupa cum am bani. Au fost situatii cand am avut si 10 pachete pe saptamana. Si eu am job (care de regula imi ocupa toata ziua pana pe la orele 17. Credeti ca sant dispus sa ma plimb pe la 10 banci (ca fiecare magazin are conturi prin aproape toate bancile existente. Aceste banci, n-au locatii comune. Nu credeti ca este o cheltuiala mult prea mare sa ma plimb eu pe la toate bancile respective? Transportul meu personal, nu costa bani?
    Dar statul la rand la fiecare banca? Dar comisioanele care le cere fiecare banca pentru alimentarea conturilor? Nu-i tot o pierdere a mea ? Adica, nu mai dam bani la posta ci dam ...la banci ! Nici o tranzactie bancara nu se face gratis. Daca n-o platesc eu, o trage banca odata pe luna din contul titularului... E o mare amagire daca voi credeti ca iesiti mai bine cu transferurile bancare sau plata in cont. E o mare pacaleala. Oricum Posta iti cere bani pentru expeditia coletului.
    Dar repetarea tuturor acestor drumuri atunci cand sosesc coletele, pe la Posta?
    Alti bani, alte drumuri...

    Daca la un client nou, poti cere acest lucru, deoarece nu-l cunosti. Dar mai departe...

    Tineti minte:
    1) Taxa de transport prin posta se retine ori cum.
    2) Orice operatiune bancara SE PLATESTE ( ori de depunator, ori de catre titularul contului ( si este intre 4-7 lei pe tranzactie.
    3) Taxe postale care se vad + comosion de operatiune bancara (care nu se vede dar exista) face mult mai mult decat un simplu ramburs.

    20.04.2012, 12:53:49
  • Gheorghitza
    Gheorghitza

    Apar situatii in care partenerii - dupa un timp - nici nu mai ridica asemenea aprobleme. Eu de exemplu, daca am o comanda mai mare (300-500 lei)
    intreb inainte vanzatorul daca nu vrea banii anticipat. Daca eu tot trebuie sa dau acesti bani, poate vanzatorul trece prin dificultati si n-are rost sa tin banii la mine.
    De multe ori, am procedat asa. Alteori, un vanzator are marfa, mie mi-o trebuie dar, n-am bani. De multe ori, am avut vanzatori care mi-au trimis pachetul iar eu, cand am avut banii, i-am depus in cont.
    Daca exista un parteneriart corect, cinstit, nu este voie sa apara probleme.
    Dar acest aspect este valabil doar in situatia in care partenerii sant de buna credinta si incredere.

    Toate aceste probleme ar dispare daca vanzatorii trimit marfa de calitate,
    iar cumparatorul devine CLIENT FIDEL.

    FIDELITATEA, CORECTITUDINEA si CUVANTUL DAT
    este cheia tranzactiilor corecte.

    20.04.2012, 13:13:41
  • user21
    user21

    fiecare metoda are avantajele si dezavantajele ei.

    plata in avans mie imi convine ca folosesc internet banking, si ma scuteste de un drum la posta pentru incasarea banilor [cand e cazul, ca oricum nu-s acasa daca si cand trece postasul]. evident ca exista un comision, dar avand in vedere ca expediezi coletul fara ramburs, valoarea lui de expediere este considerabil mai mica - deci iesi cam tot pe acolo la costuri.

    nu o solicit decat daca e client cu cont fara feedback, in rest - e la latitudinea clientului, chiar daca mi-ar fi mai comod cu plata in avans.

    20.04.2012, 15:17:30
  • Breslo
    Breslo

    Intervenim putin:

    1. bibidesign, scopul Forumului nu e sa-i punem la zid pe cei ce au fost obraznici. Breslo functioneaza pentru ca este o comunitate, ceea ce implica faptul ca utilizatorii se sustin si se protejeaza reciproc.

    Feedback-ul este cel mai important instrument pentru acest lucru. Speram ca te vei razgandi si ca il vei folosi cum trebuie de acum inainte.

    2. Orice banca ofera servicii de online banking. Asta iti permite nu numai sa faci cumparaturi pe net, ci sa iti platesti toate facturile, etc.

    Comisioanele practicate la tranzactii interbancare sunt comparabile cu suma care se adauga la pretul transportului atunci cand faci o comanda cu plata ramburs.

    Paypal este, la fel, o optiune foarte simplu de folosit.

    Gheorghita, gandeste-te ca atunci cand un vanzator stabileste un pret pentru transport, in aceasta suma intra: taxele postale+ambalajul+timpul petrecut la posta. Daca faci calculul o sa iti dai seama ca e mai ieftin sa platesti pe net.

    Bineinteles, trebuie tinut cont de profilul cumparatorilor vostri majoritari. In functie de varsta, mediu, etc, pot exista reticente. Dar avand in vedere cat de simple si comode sunt aceste metode, credem ca trebuie sa-i incurajam si sa le facem cunostinta cu ele.

    20.04.2012, 15:30:31
  • bibidesign
    bibidesign

    am citit toate comentariile si sunt de acord cu cele spuse, la noi nu se practica atat de mult plata online prin homebank sau cu paypal pentru ca pur si simplu oamenii nu au fost invatati si nu au experienta sa lucreze cu aceste instrumente...
    si este intr0adevar incmod sa mergi si la banca sa platesti si la posta sa ridici coletul..
    si majoritatea considera mai normal sistemul ramburs decat alt mod de plata... dar ceea ce as vrea eu este sa schimbam aceasta mentalitate... comertul online este un anumit tip de comert si, daca vrei sa cumperi online ar trebui si sa fii pregatit sa platesti ca atare...

    mai exista varianta paypal si sunt sigura ca multa lume are un card, chiar daca nu are efectiv un cont Paypal, plata cu cardul este extrem de comoda si comisioanele se pot recupera din transport. la mine rambursul costa 15-20 lei, in timp ce trimiterea fara ramburs este sub 10 lei si atat cer, sau ofer transport gratuit - eu lucrez cu Prioripost...

    nu vreau sa intelegeti ca doresc obligativitatea platii in avans, nici vorba, as vrea doar, cum am mai spus sa invatam clientii, vechi sau noi, ca pentru comenzi online este firesc si corect modul de plata in avans.
    noi suntem niste magazine, stabile, cu feedbackuri, cu date de contact REALE, cu clienti, nu vom disparea peste noapte doar ca sa fentam un cumparator...
    cumparatorii chiar si cei care mai au cate un feedback pozitiv dispar fara nicio urma intr-o clipa, si noi platim colete tur-retur... :( plus timpul pierdut...
    si, dupa parerea mea, daca un client vrea cu adevarat sa cumpere produsul respectiv, nu-l va afecta modul de plata. daca se ofenseaza sau se razgandeste cred ca, de la bun inceput nu era serios in legatura cu comanda respectiva... ar trebui sa fim si un pic psihologi ca sa prindem niste aspecte... :)
    eu personal nu mi-am pus niciodata problema sa nu platesc exact in modul in care mi s-a solicitat comenzile pe net. si am platit fara ezitare pe amazon in america, pe , pe si pe diferite site-uri romanesti. comisioanele au fost ok, iar comenzile mi-au venit fara probleme...

    deci ca sa inchei lunga mea pledoarie: scopul cu care am deschis acest subiect este, in cuvinte pompoase "Educarea cumparatorului din magazinele online- crearea mentalitatii ca plata se face in avans" :D

    20.04.2012, 16:33:26
  • Gheorghitza
    Gheorghitza

    bibidesing,

    Fiecare magazin isi desfasoara activitatea dupa propriile principii si politici comerciale.
    Fiecare client, isi desfasoara activitatea de achizitii dupa propriile posibilitati.
    si interese, alegand variantele cele mai convenabile.
    Trecerea la modalitatea de plata ON LINE, este simpla, practica, comoda
    si la indemana; ca atare, in 24 de ore poti sa treci cu magazinul tau in acest sistem si nimeni nu are de pierdut. Este, daca vrei, o chestiune de vointa,
    deoarece aici, pe Brerslo, nimeni nu impune o forma sau alta de plata.

    Nu cred ca este cineva pe Breslo care sa nu aiba un cont bancar la care sa nu aiba un card atasat iar plata ON LINE este simpla, nu sperie pe nimeni.

    Am fost, sunt si voi ramane un om al NOULUI si fac parte dintre persoanele
    carorara li se spune "Deschizatori de drumuri" deci din acest punct de vedere,
    ideea de a deschide un topic unde sa se dezbata o asemenea tematica mi se pare salutara si chiar binevenita. Reticenta mea fata de plata ON LINE, nu provine din teama de necunoscut ci din cu totul in alta parte:
    Nu oamenii nu sant pregatiti pentru acest tip de plata ci ROMANIA cu toate institutiile sale. Am fost unul dintre primii romani care au apelat la acest tip de servicii (inclusiv de pe telefon) Din pacate am avut doar de suferit.
    Am ramas fara curent, cu toate ca plata era facuta la zi. Am ramas fara post telefonic fix, cu toate ca eram cu plata la zi. Cu gazul la fel. Deci, cu PLATA LA ZI (dovedita dupa foarte multe drumuri pe institutiile si bancile implicate)
    am ramas fara utilitati. Deci, nu numai ROMANII ca persoane fizice sau juridice
    nu sunt pregatiti pentru acest sistem modern de plata
    CI CHIAR INSTITUTIILE STATULUI SI FURNIZORII DE SERVICII.
    Toate atacurile hakerilor asupra conturilor unor persoane, s-au indreptat EXCLUSIV impotriva acelor persoane care folosit plata pe NET.
    Eu, vi-am explicat motivele mele pentru care nu foloseswc acesata utilitate.
    Romanii au devenit din pacate un popor secatuit. Saracit. Batjocorit. Umilit.
    Traim intr-o Romaie gri, fara speranta. Fara perspectiva. Oameni care au ramas fara servici iar conturile bancare blocate, altele abandonate.
    Cunosc magazine care nu pot lucra cu nicio banca deoarece, orice ban depus in cont este EXTRAS imediat de lacomul stat sau banca disperata sa-si recupereze creante. Se retin din cont DISCRETIONAR si drepturi esentiale cumk ar fi ALOCATIA PENTRU COPII, PENSII, SALARII. Toata aceasta politica nebuna, a indreptat romanul catre economia subterana si evitarea acestor sisteme de plata, care practic, l-ar lasa fara nici un ban in cont. Milioane de romani au probleme cu rate la banci si la stat. Printre aceste milioane se numara din pacate si breslasi de-ai nostri.
    SARACIA
    este motivul pentru care eu cred ca acest sistem (excelent de altfel)
    nu curand va fi agreiat de romani.

    Chiar astept si eu parerea breslasilor nostri.
    Orice initiativa de modernizare a activitatii noastre ma are ca adept
    si n-as ezita s-o folosesc daca lucrurile s-ar imbunatatii macar putin.
    Mai mult, as propune ca Breslo sa intermedieze cu un furnizor de plati
    prin transfer bancar, in asa fel, incat toti utilizatorii Breslo sa aiba acelas furnizor.
    Ma gandesc cu speranta ca BRESLO sa devina un mare SITE international
    si atunci, acest tip de plata ar fi nu numai necesar dar si OBLIGATORIU.

    Sa-mi fie scuzata aceasta lunga prelegere dar eu, spunandu-mi parerea,
    nu voi mai avea nevoie sa reintervin, asa ca va doresc mult succes
    cu aceasta laudabila initiativa.

    20.04.2012, 18:31:29
  • Live
    Live

    Eu nu am cont bancar, nu am card. Nici măcar salariul nu mi-l iau pe card. Pentru că...pentru că nu vreau.
    Doresc plata în avans numai pentru clineţii Breslo fără feedback sau cu feedback-uri negative.

    20.04.2012, 19:53:19
  • tonycat
    tonycat

    Cand ma gandesc ce buni hackeri sunt romanii din Romania cea cenusie ma ia cu fiorrrrri! Pe de alta parte comertul electronic are nevoie de plata in avans. Dar si vanzatorii sa fie seriosi si sa isi prezinte marfa cat mai bine si corect.

    20.04.2012, 20:08:54
  • bibidesign
    bibidesign

    gheorghitza,
    ai dreptate cu toate comentariile despre sistemul romanesc care functioneaza prost si este corupt si lacom, dar numai noi, romanii care am mai rams in tara asta gri putem indrepta lucrurile...
    sistemele astea de plata s-au inventat pentru comoditate si pentru economia timpului care este atat de pretios si, daca reusesti sa cunosti mecanismele si gasesti o banca buna totul se simplifica...
    eu am lucrat initial cu BRD, dar acum sunt la ING si sunt destul de multumita.
    platesc de acasa toate facturile, virez bani in orice alta banca de pe computer cu un comision rezonabil si fara comision in orice alt cont ING.
    chiar si parintii mei isi primesc pensia in cont si au invatat sa foloseasca cardul... :)
    este o evolutie fireasca spre progres si daca ne impotrivim tara asta va ajunge inapoi in "epoca de piatra"... doar noi putem face ca lucrurile sa mearga cum trebuie...

    live,
    am luat "tzeapa" de la o persoana cu feedbackuri pozitive, de fapt asta m-a determinat sa-mi iau masuri de prevedere si sa nu mai accept ramburs...

    tonycat,
    hackeri sunt peste tot in lume, dar si hoti in direct sunt multi... la fel de bine poti fi pagubit de banii din geanta ziua in amiaza mare... :(

    21.04.2012, 07:45:35
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Rona, probabil ca asa este...:) unii doar se fac ca nu stiu, dar am avut clienti care m-au rugat sa le explic ...ce inseamna ramburs...ce inseamna avans...ce inseamna transfer:) Probabil sunt fete, domnisoare inca in scoala care nu au mai facut comenzi on line niciodata si chiar nu stiu cu ce se mananca.

    Dar nu vreau sa renunt la ramburs, sunt perfect constienta ca nu toata lumea are posibilitatea. Apoi sunt banci care au un comision de depunere la ghiseu asa mare...ca nu se merita.

    Dar realitatea este ca pentru noi, vanzatorii, plata in avans este o varianta de preferat, avand in vedere ca nu trebuie sa mai astepti 1 -2 saptamani sa primesti banutii, si nu exista riscul ca clientul sa nu isi ridice comanda de la posta.

    :) Numai bine la toata lumea :)

    21.04.2012, 10:11:05
  • gemsgems
    gemsgems

    Si eu am cont tot la ING si sunt foarte multumita de ce ofera. Home Banking m-a scutit de multe drumuri! Dar si mie mi-e teama de "hăcuieli", asa ca am hotarat sa nu tin multi bani in contul pe care il folosesc online. Daca nu am bani pe el, nu au ce sa-mi fure. :P Tin doar cat sa am sa platesc cate o comanda de materiale.

    Ar fi IDEAL sa plateasca toata lumea in avans, dar o sa dureze putin pana se va intampla asta. :) Eu insami mi-am facut CARD doar pentru ca am fost oarecum obligata la fostul loc de munca. Si au trecut multe luni si multe drumuri la banca pana "sa risc" sa-mi iau Home Bank. Eu cred ca realitatea nu e atat de urata si periculoasa cum e descrisa de majoritate, dar e de ajuns sa te uiti o data la stiri ca sa ti se faca frica. :P D-aia n-am televizor. :))

    Eu o sa incerc sa obtin plata in avans, asta faceam oricum, dar o sa pastrez si optiunea de ramburs, pentru stiu ca unora chiar le e peste mana altfel.

    21.04.2012, 11:36:21
  • RonaBijoux
    RonaBijoux

    Oh, ideal ar fi sa ne respectam si on line, vanzatori si clienti, din toate punctele de vedere - de la sinceritate in descrieri pana la seriozitate la livrare/ridicare a pachetului.
    Spre rusinea mea, nici eu n-am avut internet banking (cred ca asa se cheama) pana de curand - sunt si atehnica, si fricoasa. De altfel, nici acum nu tin bani multi in contul asta, tocmai de teama de a nu gresi (am virat, de exemplu, 400 de lei in loc de 40 - noroc ca a fost doamna foarte draguta si a inteles ca-s proasta si mi i-a dat inapoi).
    Sa speram ca vor fi din ce in ce mai putine liste "negre", iar relatiile dintre noi sa devina la fel de normale ca si cele dintr-un magazin fizic.

    21.04.2012, 21:52:21
  • aigile
    aigile

    Am vazut si eu o fereastra in care scrie 'vanzatorul accepta plata cu....', si o lunga lista; imi spuneti si mie cum pot plati cu cardul pe breslo, va rog! Ca am o banca - brd - rar am vazut asa dovada de cretinitate:pt. fiecare nou 'beneficiar' trebuie sa sun, sa spun despre laptele supt in viata, ei sa scrie datele contului, si dupa vreo 6(SASE!) ore sa pot face transferul. So, cum pot plati cu cardul?!... E simplu sa privesti doar din punctul de vedere propriu, da' stiti, in pantofii celuilalt se mai schimba perspectiva... Ca soferii ci pietonii!

    03.05.2012, 22:39:24
  • choice4all
    choice4all

    Eu am de mult timp un card la Ing si un "device" ptr. internet banking. Adica platesc de acasa, din fata calculatorului... De BRD m-am lamurit acu' vreo 10 ani, de Raiffeissen acu' vreo 7-8.....

    03.05.2012, 23:22:56
  • aigile
    aigile

    Da, sunt si banci mai 'dhashtepte', cu device - am si eu, si inca la doua! Da' era vorba de ce 'promite' fereastra, ca si paypalu' tot card 'mananca', nu? Deci, pot sau nu plati cu cardul?...

    03.05.2012, 23:47:45
  • Margelute
    Margelute

    Chiar sunt curioasa de raspuns. Asa eleganta cum e plata in avans cu cardul e usor peste mana ca nu toata lumea are device de homebank.

    04.05.2012, 10:03:49
  • user21
    user21

    plata cu cardul banuiesc ca e ca in cazul in care utilizezi doar cardul [ fara token-uri, parole,internet banking etc] - dau primul exemplu care imi vine in minte - plata facturii "portocalii" [aka orange - daca stiti, si va platiti facturile online].

    poate e in curs de implementare [ si ce bine ar fi :)], ca acces la internet si un card sigur are muuuuuult mai multa lume decat un contract de internet banking.

    04.05.2012, 12:12:35
  • prichindel
    prichindel

    am si eu o problema, si doresc sa aflu daca si altii au mai patit-o, am comandat doua perechi de sandale, le-am platit cu plata ramburs, insa nu mi s-au portivit, le-am returnat, insa magazinul refuza acest lucru, inearca sa ma determine sa comand altceva sau sa le refaca....problema mare este ca initial la politica magazinului s-a specificat ca se pot returna, insa l-au modificat din mers ca sa zic asa, atunci cand am solicitat returnarea banilor.
    astept un raspuns in legatura cu aceasta problema

    04.05.2012, 13:19:52
  • carmenn
    carmenn

    pai pe unde mai este ,,lista neagra"...sa mai ne uitam si noi...eu nu am patit pana acum nimic neplacut insa daca vad ca o clienta are feedbackuri putine sau ceva negative as cere si in avans plata...mi se pare corect si asa se poate verifica si corectitudinea cumparatorilor...prefer rambursul decat bancile si cozile....

    04.05.2012, 19:02:54
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @Prichindel, aici esti offtopic, deci nu cred ca vei primi mare ajutor. Scrie te rog la [email protected] si descrie datele problemei. Desi presimt ca va fi foarte greu de demonstrat ca Politicile au fost modificate ulterior. De ce nu vrei sa-ti refaca magazinul sandalele in marimea potrivita?


    Ontopic @aigile: daca te referi la politica de plata ca a mea, e o lunga lista de carduri care au in fata sigla PayPal. Nu poti plati direct cu cardul pe Breslo, nu cum esti poate obisnuita de la biletele de avion de ex. (sa iti introduci undeva numele, seria cardului si data la care expira). Poti plati prin card indirect, prin intermediul unui cont PayPal care are acces la datele cardului. Deci pentru plata prin card (fara transfer bancar) ai nevoie de un cont Paypal la care sa atasezi cardul.

    Cat despre BRD, am mai auzit de problema asta si as recomanda sa schimbi banca pe cat posibil :)

    04.05.2012, 19:03:44
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Eu am cont la ING, sunt foarte multumita.
    Am homebanking, platesc 3 lei pe luna, dar sunt scutita de multe drumuri si de multi nervi. Pot verifica de acasa cand imi intra banutii, fac plati de acasa, pot salva nume, conturi ale persoanelor catre care fac plati repetate...Am incercat si la Banc post, dar imi cereau o garantie de 30 de Euro, pentru digipass. Mult !!! Am ramas fidela ING-ului, de multi ani, si imi e f bine.

    :)

    05.05.2012, 10:29:25
  • blanitza
    blanitza

    Eu am Raiffeisen, si sunt foarte multumita de relatie. Bineinteles, trebuie sa ai banking on-line pentru a face plati, sau vizualiza miscarile din cont, si mi-am facut acum vreun an. Intentionez sa-mi iau si pt BRD, am avut acum vreo 4 ani, insa era foarte complicat, si-am renuntat. Sper ca-n patru ani sa se fi modernizat si ei ceva.

    05.05.2012, 19:03:36
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Daca am voie sa fac reclama, si eu am ING cu digipass si sunt foarte multumita.
    Am mai avut internet banking si la Banca Transilvania, dar nu am fost deloc multumita. Asa ca daca se gandeste cineva sa-si faca un internet banking nou eu as zice sa incercati neaparat la ING.

    05.05.2012, 19:14:04
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Eu votez pentru Transilvania:) fara costuri de intretinere pentru cont, doar 1 leu/luna pt. internet banking, fara comisioane la depunere (util pt. clientii care depun la ghiseu)...le raman fidela:)

    05.05.2012, 22:59:40
  • RonaBijoux
    RonaBijoux

    Si eu sunt multumita de Transilvania, mai ales de cand am jucarica aia cu care fac plati si-mi verific contul on line (mi-era mai greu cu celalalt sistem, cu certificat instalat pe computer).
    Insa comisioanele de transfer nu-s tocmai mici, si difera spre o banca sau alta (n-am avut rabdare sa vad pe ce criteriu).

    05.05.2012, 23:46:22
  • badaboom
    badaboom

    Buna!
    Am si eu o intrebare/ idee:
    La profilul de livrare a unui produs, nu exista decat 2 categorii: in orasul meu/ alte orase. Dar daca se face plata in avans, atunci ar trebui sa apara o casuta/ optiune speciala pentru asta, nu? (pentru ca chiar daca apare ca accept transfer ramburs si pay-pal...nu exista nicaieri posbilitatea sa le accesez! - sau exista si nu stiu eu sa le folosesc?!?)
    In cazul meu, la profilul de livrare, am livrare 8lei pt "alete orase" si 0 pt orasul meu. Dar ar fi frumos sa am 8lei ramburs/ 3 lei avans/ o lei livrare...pentru ca asa cum este acum trebuie sa explic de fieare data clientului ca daca plateste avans are livrarea mai ieftina sau chiar 0...
    Pareri? Multumesc...

    07.05.2012, 13:15:18
  • queenBEAD2
    queenBEAD2

    Sper ca nu se vorbeste de obligativitatea introducerii platii in avans... poate am inteles eu gresit. Nu toata lumea are ''divaisuri'' si token bancar :) Oricum pe cei care doresc nu ii impiedica nimeni sa ceara banii in avans la o adica. Fiecare procedeaza cum doreste, dar pana la introduce acest sistem de plata obligatoriu ptr toata lumea e cale lunga... repet poate am inteles eu gresit.
    Sunt multe persoane care nu au home bank, nici eu nu am :) sa nu mai vb de comisioane, spre exemplu am facut plata catre breslo din paypal, fiindca stau f prost cu timpul si ajung rar la banca, si am platit vreo 11 lei in plus.
    Deci, daca se va tine cont, eu nu as dori aceasta metoda.

    08.05.2012, 21:19:53
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    queen-bead, nu e vorba de o introducere obligatorie a platii in avans, deci poti sa stai linistita. E vorba de o popularizare a ideii de plata in avans, fiind in multe cazuri extrem de utila (in special in caz de lipsa cronica de timp :D ) si astfel aceasta sa fie folosita tot mai des de catre vanzatori, ca metoda alternativa de plata (si in unele cazuri, cum sunt clientii cu feedback negativ, poate fi si obligatorie, daca vanzatorul alege asta ). Daca suntem mai multi care vom introduce aceasta metoda, in urma tranzactiilor si clientii vor deveni mai deschisi catre aceasta metoda.

    08.05.2012, 21:52:25
  • carmenn
    carmenn

    pai sa se afiseze lista cu rau platnicii...sau cu cei care nu ridica pachetele,chiar daca unii isi fac alte conturi..si sa comunicam intre noi daca nu putem vedea ca inainte de la cine a luat negativ si pentru ce.

    23.05.2012, 21:04:30
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Carmenn, la feedback-urile negative se pot vedea toate detaliile, ca si pana acum.
    Si oricum, comentariile sunt in continuare vizibile atunci cand exista.

    23.05.2012, 22:15:33
  • bibidesign
    bibidesign

    eu ma incapatanez sa cred ca daca cineva doreste cu adevarat sa cumpere un produs de pe Breslo, plata in avans nu va fi o piedica... daca ezita sau refuza este clar ca va ezita si in momentul primirii rambursului si sunt sanse sa nu ridice pachetul si tranzactia sa devina o regretabila tzeapa...

    in ceea ce priveste comoditatea platii de catre client stiu ca exista si posibilitatea de a instala un sistem de plata direct cu cardul, fara intermediul Paypal, dar asta implica o cheltuiala suplimentara din partea echipei breslo pentru a-si instala acest sistem... voi incerca sa aflu mai multe date despre acest lucru pt ca si eu as vrea sa- mi-l instalez in magazinul propriu.
    daca cineva stie exact despre ce este vorba, rog sa dea amanunte...

    nu m-am gandit niciodata la obligativitatea platii in avans, ci doar la abordarea ei ca prima optiune de plata pentru comenzile online... daca vanzatorul vrea poate da produsul si gratis, nu-i treaba mea...
    am fost putin ironica, stiu, dar sunt foarte hotarata in incercarea de a "educa" atat clientii cat si vanzatorii in comertul pe internet... :) mai ales aici la noi unde tzepele sunt la mare moda...

    28.05.2012, 08:40:30
  • RedRidingHood
    RedRidingHood

    Acum eu ma tem ca am luat o tzeapa, am facut o comanda online, am platit in avans si vanzatorul nu-mi raspunde la mesaje.

    05.10.2012, 12:06:45
  • 4handmade
    4handmade

    Vanzatorul este de pe breslo?

    05.10.2012, 21:15:12
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Am patit si eu o chestiune similara cu un vanzator de pe breslo...ladyhorror cumva...nu mai are magazin dar mai sunt si personaje de teapa lor...din pacate:(

    06.10.2012, 01:23:13
  • carmenn
    carmenn

    cum am spus este bine sa se revina la vechea forma adica de a putea vedea cine si de la cine s-a dat feedbackul...sa putem si noi vanzatorii sa comunicam intre noi si sa ne putem avertiza...

    06.10.2012, 09:32:12
  • carmenn
    carmenn

    rog admini sa faca modificari sa nu mai luam tzepe...

    06.10.2012, 09:34:02
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @carmenn: dupa cum a scris si bijouxdemonange mai devreme: la feedback-urile negative sunt vizibili cei care au dat feedback.
    Nu o sa obosesc niciodata sa repet asta: nu va protejaza nimic de colete retur in afara de plata in avans .

    06.10.2012, 15:43:22
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Subscriu spuselor Scortisoarei:)
    Daca tot mai muti vanzatori ar cere plata in avans, clientii nu ar mai fi asa speriati cand li se solicita plata inainte de expedierea coletului...zic si eu..
    Ar trebui sa insistam cu explicatia unui fapt cat se poate de clar: plata la ridicarea coletului nu garanteaza continutul acestuia (asta e marea temere a clientilor)...cine vrea sa tepuiasca o poate face si cu plata ramburs (in loc de bijuterii pot pune pietricele daca scopul meu ar fi sa insel).

    06.10.2012, 18:41:52
  • carmenn
    carmenn

    se poate insa eu una n-as putea sa fac asa ceva...sa pun in pachet pietricele sau altele...m-ati speriat acum si pe mine...:(...

    06.10.2012, 18:56:07
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Carmen draga, sunt atatia dezaxati pe lumea asta ca nu ma mai mira nimic...nu am patit nimic de genul asta dar nu ma indoiesc de faptul ca exista si astefel de personaje...speram ca nu si pe breslo!!!

    40% din comenzile din magazinul meu sunt achitate in avans, speram sa creasca numarul clientilor dispusi sa plateasca prin transfer/depunere ca sa evitam situatiile neplacute create de coletele returnate:(

    06.10.2012, 19:27:10
  • ristiana
    ristiana

    Buna ! De ceva timp patesc si eu la fel , am primit ceva tepe astfel solicit plata prin transfer bancar. Cea mai recenta "teapa" :

    Comanda a fost plasata pe data de 8.11.2012 si conform Politici , plata trebuia realizata prin transfer bancar.
    Comanda a fost confirmata si plata ca va fi realizata. Insa lucru acesta nu sa intamplat pana in prezent. Astfel am dat un mesaj in care specificam daca mai doreste produsul? Iar ca raspuns am primit " imi pare rau, dar am intrat in niste datorii cam mari, stiu ca nu am mai zis nimic, dar am sperat ca reusesc sa ajung cu banii. din nou imi cer scuze, o zi buna. "

    Nu este nici o problema insa daca coletul era trimis cu ramburs evident se intorcea.


    Insa am vazut ca intre timp a mai avut o comanda , posibil in a cea perioada si are pozitiv. Insa fara sa fiu rea, ce feedback sa acord? Asta in scopul in care sa vada si ceilalti vanzatori experienta mea cu clientul. De obicei dau negativ numai persoanele care nu ridica coletul.

    27.11.2012, 09:58:55