Forum: Orice altceva Intrebari despre noile zone de Noutati

  • Breslo
    Breslo

    Buna tuturor,

    Iata cateva clarificari despre zonele de Noutati. Daca mai aveti intrebari nu ezitati sa le lasati in comentarii.

    1.
    Notificarile catre toti membrii Breslo se trimit ca BONUS GRATUIT in urmatoarele situatii:

    handmade: 15 produse cu boost in aceeasi zi
    furnituri: 30 produse cu boost in aceeasi zi

    Notificarile se trimit catre TOTI membrii Breslo, deci folositi aceasta optiune de fiecare data cand vreti sa atrageti clienti noi.

    2.
    Notificarile doar care membrii care au interactionat cu voi se vor trimite zilnic, astfel:

    “Descopera X Produse Noi de la magazinele tale favorite!”, cu directionare spre o noua rubrica din Favorite. Pe aceasta pagina vor fi afisate DOAR produsele cu Boost de la:

    - magazinele pe care le urmaresti (le-ai adaugat la favorite)
    - magazinele din care ai adaugat produse la favorite
    - magazinele din care ai mai comandat.

    3.
    Noul sistem este o oportunitate pana acum inexistenta, in care avem toata increderea ca va creste vanzarile.

    Totusi, tinem sa mentionam ca daca alegeti sa nu dati Boost veti avea fix aceeasi vizibilitate ca pana acum. Zona veche de noutati nu a prezentat niciodata suficient de mult interes pentru cumparatori, deci nivelul de vizibilitate al produselor fara Boost NU s-a schimbat.

    Produsele cu Boost, in schimb, pot beneficia acum de un avantaj neegalat, inexistent inainte. Ramane alegerea fiecaruia daca doreste sau nu sa profite de acest avantaj, Boost-ul este complet optional.

    Mai multe detalii pe blog: blog.breslo.ro/boost-produs

    Saptamana frumoasa tuturor si spor la vanzari!

    09.02.2015, 12:15:55
  • giulian
    giulian

    Sa inteleg ca, zona veche de noutati nu a prezentat niciodata suficient de mult interes pentru cumparatori, pentru ca era gratuita. Acum ca trebuie sa platim, clientii vor fi mult mai interesati de aceasta zona, nu? Asta vrea sa spuna Breslo. Total neconvingator.

    09.02.2015, 12:36:29
  • daisy.jewelry
    daisy.jewelry

    1. referitor la afirmatia: "Zona veche de noutati nu a prezentat niciodata suficient de mult interes pentru cumparatori, deci nivelul de vizibilitate al produselor fara Boost NU s-a schimbat" as vrea sa vad statistici, mesaje de la cumparatori.... ceva care sa sustina aceasta afirmatie.

    2. consider ca sunt foarte multe 15 produse handmade pentru notificare. Foarte rar se intampla sa se adauge atatea produse. Poate doar daca adaugi bratari de 1 leu. Sa realizezi 15 produse complexe dureaza foarte mult. Sunt fete care lucreaza la o lucrare aproape o saptamana. Ce o sa faca aceste fete? Posteaza la 6 luni? Sau vor fi obligate sa va plateasca boost?

    3. Din nou ati facut modificari fara sa anuntati inainte. Acest boost este o suplimentare "eleganta" a taxei.

    4. Afirmatia ca ati introdus aceasta taxa pentru putea angaja noi membrii in echipa mi se pare nejustificata. Ce vor face acesti noi membrii? Imi vor cumpara mie produsele? Sau ma vor bombarda in continuare cu telefoane si mesaje pentru a mai cumpara pachete publicitare? Adica sa mai dau alti bani..... Nu as fi avut nici o problema sa dau mai multi bani atata timp cat vad ca imi creste vizibilitatea si imi cresc vanzarile. Dar de la ultimele modificari (schimbarea platformei) se intampla exact invers.

    Sper sa avem un schimb de mesaje pe aceste subiecte!

    Spor la lucru in continuare si v-as ruga sa tineti cont de faptul ca noi va dam bani pentru un serviciu.

    09.02.2015, 12:42:30
  • FIMARC
    FIMARC

    Nu stiu daca am inteles bine ca inca nu-mi revin:
    Ati creeat o ''oportiunitate,pana acum inxistenta'',dintr-o ''zona care nu a prezentat niciodata suficient interes pt.cumparatori ''dar,cu toate astea,trebuie sa avem toata increderea ca va creste vanzarile.OAU Am uitat..... trebuie sa si platim pt.asta.
    Eu zic,sa lasati zona unde se afiseaza ultimele produse listate si care nu a ''prezentat suficient interes'' asa cum este si sa aplicati ''noul sistem'' de afisare al produselor cu boost in celelalte zone.

    09.02.2015, 13:28:05
  • GradinaSecreta
    GradinaSecreta

    Zona de produse noi era o zona de mare interes pe vechiul site, iar acum, cu tot cu boost activat, eu, cel putin, nu ajung nici la jumatatea numarului de vizualizari din ce aveam inainte de implementarea noului site. Statistic, promisiunea "de 17 ori mai multa vizibilitate" la mine nu se verifica. Inainte de sistemul boost aveam maxim 20 de vizualizari pe produs, cu boost am avut maxim 33 pana acum. Poate daca facem comparatie cu boost / fara boost, adica 33 vizualizari versus 2-3 vizualizari. Poate nu am cele mai frumoase produse sau cele mai bine poze, dar am functionat satisfacator pana acum, si banuiesc ca nu sunt singura care sufera de lipsa vizibilitatii.
    In al doilea rand, cred ca sistemul cu notificarile la 15 produse nu incurajeaza creatiile de valoare, ci cantitatea in dauna calitatii, asa cum au supus si colegele, ne vom umple de notificari de la magazine care comercializeaza bratari cu un charm insirat pe un snur.
    Pana la urma, tot ce cheltuim noi se va reflecta si in pretul de vanzare, iar aici vor avea de suferit clientii, daca vor mai fi, in aceste conditii.

    09.02.2015, 13:53:20
  • Breslo
    Breslo

    Aparent din nou discutia decurge spre o zona total neproductiva, cum ar fi de exemplu politica de taxe Breslo si raspandirea unei proaste dispozitii pe acest Forum: www.breslo.ro/us/forum

    Va rugam sa intelegeti ca Breslo nu este un serviciu gratuit, suntem o echipa de 8 oameni care lucreaza permanent pentru ca toata lumea sa fie multumita.

    De asemenea va rugam sa intelegeti ca oferim o serie de servicii premium pentru vanzatorii care doresc sa isi promoveze cu adevarat produsele si sa treaca la nivelul urmator, de la hobby la afacere. Aceste servicii sunt taxate suplimentar, fata de taxa de administrare zilnica, prin care vi se asigura:

    instalare si configurare software magazin online
    portofoliu de produse
    gazduire nelimitata
    trafic nelimitat
    subdomeniu gratuit
    suport tehnic
    uptime de peste 99%

    Cum spuneam, pentru cine doreste sa faca un pas in fata si sa depaseasca etapa de "hobby", avem o echipa de consultanti care va pot ajuta sa va cresteti vanzarile prin cele mai diverse unelte posibile. Ce trebuie sa intelegeti este ca nu se pot creste vanzarile fara publicitate, sub orice forma ar fi aceasta. Si nu, nu exista publicitate gratuita. Publicitatea gratuita inseamna timp consumat, foarte mult efort depus si rezultate aproape inexistente, comparativ cu publicitatea platita.

    Exista o serie de povesti cu adevarat de succes pe Breslo, o sa facem eforturi ca in urmatoarea perioada sa publicam cat mai mult in sectiunea special dedicata pe Blog: blog.breslo.ro/category/breslo-marketing-school/povesti-de-succes-breslo-marketing-school

    S-a adus in discutie de "n" ori ca pe Breslo nu mai sunt clienti, nu se mai fac comenzi, nu mai exista trafic pe site. Redeschidem aproape zilnic magazine care nu au crezut in noi si au parasit platforma cu un gust amar convinsi fiind ca nu suntem profesionisti si vom abandona acest proiect extraordinar. Breslo a crescut major de la an la an, toti indicatorii sunt pozitivi, ne asteptam ca acest an sa fie cel mai bun an de pe Breslo din 2008 si pana acum.

    Cu mandrie sustinem ca am format aceasta piata in Romania, cand am lansat proiectul in 2008, nici nu exista notiunea de "handmade" in online, acum este pe buzele tuturor. Au aparut zeci de platforme care ne-au copiat de-a lungul anilor, majoritatea au disparut asa cum au aparut si cine a ramas in continuare nu a reusit nici macar sa se apropie la 1% din ce inseamna Breslo in online-ul romanesc.

    Suntem lideri in aceasta piata, inovam permanent, avem sustinerea unor partneri de renume, am crescut echipa si impreuna suntem mai puternici ca niciodata, iar oamenii care ne-au fost alaturi si-au transformat micile hobby-uri in afaceri profitabile.

    Acest topic va fi inchis si mutat in sectiunea "Orice altceva".

    PS: Cine are cu adevarat intrebari despre aceasta facilitate il asteptam cu mare placere sa ne trimita un email la [email protected]

    09.02.2015, 15:20:47