• Luigi
    Luigi

    Planuim introducerea a doua noi functionalitati in cadrul platformei Breslo, astfel:
    - Cautarea produselor in functie de Localizarea Magazinului
    - Calcularea automata a Taxelor de Livrare a produselor in Cosul de Cumparaturi

    Va rugam sa folositi cu incredere fereastra care se va deschide la accesarea contului Breslo. Dupa completarea corecta a informatiilor fereastra nu va mai aparea.

    Informatiile introduse vor putea fi modificate ulterior din "Contul meu" -> "My Breslo" -> "Informatii personale" -> "Profil".

    Va multumim !

    11.03.2011, 10:44:24
  • handmademylove
    handmademylove

    ar fi minunat sa se calculeze taxele de transport automat!

    11.03.2011, 12:55:18
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    YAY!

    11.03.2011, 13:02:56
  • loishtan
    loishtan

    Buna! Este foarte buna ideea si ne mai scapa si pe noi de calcule in plus. As vrea sa intreb: calculul pretului de expeditie se va face doar in functie de localitate sau si de valoarea coletului? Pentru ca posta ia taxe mai mari de expediere la coletele cu valoare mai mare. merci

    11.03.2011, 13:06:15
  • katafolt
    katafolt

    Calcularea taxei nu e asa de simplu cat pare: nu depinde doar de distanta ci mai ales de greutatea coletului si valoarea declarata. Poate ajuta la lucrusoare mai mici. In rest mai mult ne incurca, cred eu.

    11.03.2011, 13:58:04
  • gretysimonica
    gretysimonica

    Taxele postale sunt calculate la posta in functie de greutatea coletului si de valoarea lui declarata, plus taxa pt ramburs; pe site-ul postei e formula; cum s-ar putea calcula automat cand doar eu stiu greutatea care cel mai adesea difera cu putin de cea gasita de posta?

    11.03.2011, 14:00:09
  • Margelute
    Margelute

    Cred ca este vorba despre taxele pentru transport percepute de fiecare vanzator in parte. Toti avem o suma standard pe care o percepem pentru colete trimise in afara orasului unde ne aflam, care are legatura mai mult sau mai putin cu suma perceputa de posta.

    11.03.2011, 14:05:21
  • KarisMetal
    KarisMetal

    La posta am impresia ca sunt niste intervale, de la 1 la 500 grame e o taxa de exemplu...
    Valoarea declarata e x %, toate sunt descrise pe site-ul lor. Deci probabil aici se va face ca un folmular unde noi putem completa datele respective, la fel ca si calculatorul de la site-ul postei oarecum.

    11.03.2011, 14:34:02
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Mie nu mi se pare prea utila chestiunea cu calcularea taxelor pentru transport...fiecare magazin are taxe proprii, de livrare si ambalare care variaza si in functie de greutate, metoda de plata...s.a.m.d.

    Si asa multi cumparatori sar peste partea in care ar trebui sa arunce un ochi la ''politica magazinului''...acum ii bagam si mai mult in ceata:(

    11.03.2011, 14:34:49
  • Elven.Rose.Design
    Elven.Rose.Design

    intr-adevar, daca taxa de transport ar fi standard, doar in functie de distanta, ar fi ok sa se calculeze automat. dar e si in functie de greutate. eu nu voi ambala si cantari produsele inainte sa le postez ca sa stiu greutatea lor. la taxele de transport am pus o valoare medie si in 99% din cazuri este exact cea de la posta, cu cativa banuti in plus sau in minus. si pe acea valoare voi merge si de acum incolo, pentru ca daca, de exemplu calculul automat imi da o suma mai mica, pe mine nu ma ajuta de vreme ce la posta platesc tot atat.

    11.03.2011, 15:15:44
  • Luigi
    Luigi

    Se calculeaza in functie de Profilul de Livrare

    11.03.2011, 15:18:45
  • claudiu.peta
    claudiu.peta

    Suna grozav! Ne-ati scuti de o bataie de cap cu calcularea automata a taxelor.

    11.03.2011, 15:45:54
  • gretysimonica
    gretysimonica

    http://www.posta-romana.ro/services/tarrif/marfuri_99/colete-postale-interne-cu-ramburs_18 acesta e locul unde se poate calcula taxa de transport, dar "calculatorul" lor nu recunoaste greutatile sub 1 kg si nu poate fi folosit la greutati mai mici. Sigur vor aparea diferente care vor duce laa nemultumiri. Nu toate cantarele sunt la fel de precise, difera mult si ambalajul, de regula cutii refolosite de la alte produse (mai ales la produsele mai mari)si de aceea noi ne declaram o valoare de transport care sa fie acoperitoare si pt cheltuieli de ambalaj(hartie, scotch)si pt taxele de la ghiseu.

    11.03.2011, 15:59:51
  • Margelute
    Margelute

    eu am calculat pentru greutati mai mici de un kilogram.

    Nu intelegeti: calcularea taxelor de pe breslo nu are nici o legatura cu taxele postei ci cu tariful pentru transport setat de fiecare vanzator in parte in cadrul profilului de livrare, asa cum a scris si Luigi.

    11.03.2011, 16:18:51
  • beadshop
    beadshop

    Nu stiu cum e in alta parte dar la oficiul meu postal pana la 1 kg e aceeasi taxa....si nu conteaza daca livrez tot in Bucuresti sau in alta localitate, asa ca taxa postala e aceeasi. Din acest punct de vedere nu inteleg la ce ajuta localizarea si de completam de unde livram.
    O eventuala trimitere la site-ul postei romane nu ar fi deloc potrivita pentru ca oricum se adauga si ambalarea care difera de la un magazin la altul, asa cum spune si gretysimonica.
    Apropo de profilul de livrare....ma gandesc ca aici e cel mai bine sa ridic problema asta. Fiecare isi defineste un profil de livrare sau mai multe. Nu am inteles niciodata de ce trebuie sa aleg profil de livrare atunci cand postez un produs. Cand postez margele x, dupa ce definesc produsul trebuie sa aleg si cum il livrez. La ce ajuta? De ex as putea avea profil de livrare prin posta romana cu ramburs, prin posta romana cu ramburs dar la post restant (posta ia o taxa suplimentara pt post restant), prin posta romana cu plata in avans, prin curierat rapid etc. Practic profilul de livrare ar trebui definit de vanzator in magazin si ales de cumparator cand finalizeaza o comanda, in functie de unde se incadreaza. Sau fiecare ar putea avea un singur profil de livrare standard care sa apara automat cumparatorului dar sa existe si o mentiune ca daca respectiva comanda nu se incadreaza in profilul standard definit de cumparator, taxa de ambalare si livrare poate diferi de cea comunicata automat si ca va fi comunicata de vanzator inainte de livrare.

    11.03.2011, 16:31:24
  • veronel
    veronel

    ar fi minunat sa putem inchide ferestrele care nu ne intereseaza. Poate sunt persoane pe breslo care au posibilitatea financiara sa cumpere orice produs, ORIUNDE s-ar afla el, si sa putem accesa breslo si fara sa alegem o categorie. ce ziceti?

    11.03.2011, 16:43:03
  • issa
    issa

    Este f. utila aplicatia cu Taxele de livrare!
    Nu trebuie sa mai trimit mesaje cu taxele de transport, sa stresez clientii :( asa ei stiu inainte de a finaliza comanda, val. rambursului.

    11.03.2011, 17:03:18
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Mai repet si eu o data, ca sa nu mai fie confuzii. :P
    Taxa calculata "automat" nu e calculata de parametrii stabiliti de Breslo, ci in functie de profilul vostru de livrare. Fiecare isi calculeaza profilul de livrare cum vrea el.

    Sunt de acord ca pot exista diferente (de ex. intre posta si curier, sau intre ramburs si plata in avans), dar in general se comunica asta in politica magazinului, si cei mai multi dintre noi percep o suma oarecare pentru livrarea "standard" care este de obicei ramburs cu Posta Romana.

    De ex. daca cumpar de la Afterforever ceva in val. de 25 lei, Breslo va adauga in Cosul de Cumparaturi si cei 10 lei trecuti la livrarea produsului. Deci in total va trebui sa platesc 35 lei. Daca livrarea era 5 lei, Breslo ar fi calculat 25+5.

    Daca doresc plata in avans, citesc in politica magazinului lui Afterforever si vad ca taxa se reduce la 4 lei, asa ca pot sa ignor suma pe care mi-o da Breslo automat. Acestea sutn insa exceptiile, se presupune ca majoritatea clientilor merg pe profilul standard de livrare (deasta e "standard').
    -------------------------

    Pentru mine e deosebit de util deoarece eu am o rata de 50% comenzi anulate fiindca nimeni nu citeste detaliile de livrare. Ca atare multi sunt socati de taxa mea de transport de 20 lei si renunta la comanda. Odata ce acesti 20 lei vor fi adaugati automat la valoarea produselor inca din cos, clientul va fi informat si nu va cumpara decat daca este de acord cu aceasta taxa. Cinnamon is happy :)

    11.03.2011, 17:44:10
  • katafolt
    katafolt

    Inteleg, dar tot zic ca eu personal nu am nevoie de asa ceva :).
    Nici nu am trecut detalii de transport in politica magazinului.
    Adica am avut mai demult dar le-am sters caci oricum nu ma ajutau cu nimic. Cam opt din zece persoane tot inteleg ceva gresit. Deci e mai sigur sa explic fiecarui client in parte taxele pe care le percep si care oricum difera de la caz la caz cat si toate cele patru variante:
    -plata in avans
    -ramburs postal
    -curierat rapid
    -ramburs prin curierat

    Si chiar n-as vrea sa-mi pierd timpul sa calculez taxe pentru profil de livrare aparte fiecarui produs de la bratara, sa zicem si pana la o patura groasa...

    11.03.2011, 19:09:13
  • user21
    user21

    si localizarea magazinului se face cu google maps?
    :)))))))))))))))))

    imi cer scuze, dar a fost tare distractiv sa citesc comentariile.

    11.03.2011, 19:10:05
  • margeleaccesorii1
    margeleaccesorii1

    Pentru magazinele cu furnituri situatia poate fi chiar mai dezastruoasa :)
    Pe langa optiunile diverse legate de transport apar si comenzi alcatuite dintr-un pachet de comenzi mai mici; atunci ar trebui luate toate completarile si scazuta suma aferenta transportului (in cazul fericit in care tariful e cel standard...)

    11.03.2011, 19:36:49
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Banuiesc ca pentru vanzatori va fi afisat in dreptul unei comenzi atat valoarea comenzii, cat si val. transportului plus suma celor doua. Cine vrea sa "cumuleze" mai multe comenzi nu trebuie decat sa adune manual sumele tuturor comenzilor si sa adauge val. trasnportului, ca si pana acum.
    Orice cumparator care a mai cumparat vreodata ceva online se va orienta dupa profilul de livrare de la produsul care il intereseaza.

    Sau voi negociati cu fiecare cumparator in parte costuri individuale de livrare dupa comanda? Si nu se supara nimeni daca sunt mai mari decat ce ati scris pe site? Pentru mine asta ar fi o lipsa completa de profesionalism si vanzatorul respectiv s-ar alege cu un neutru in cel mai bun caz. Daca la "livrarea prodsului" zice 8 lei, cum sa vina vanzatorul sa imi ceara dupa comanda 10?!?

    Asa ca faceti cateva profiluri de livrare (nici nu cred ca e nevoie de mai mult de 3-4) bazate pe optiunile pe care le cer clientii mai des, selectati pentu fiecare produs profilul potrivit si clientilor le va aparea in Cos suma corecta, gata calculata. Foarte profesional si transparent.
    Iar cu cei cativa clienti care nu merg pe profilul "standard" vorbiti separat pe privat. Oricum ati face nu e mai multa munca decat acum cand trebuie comunicat FIECARUI client costul final (moment in care mie jumatate imi anuleaza comanda sau nu mai raspund).

    11.03.2011, 19:59:28
  • Margelute
    Margelute

    Ar trebui sa aiba posibilitatea de a alege profilul de livrare clientul nu vanzatorul daca tot se calculeaza costul transportului in functie de el si se adauga la costul comenzii. Adica eu ca vanzator sa am cateva profiluri, iar clientul sa aleaga intre ele si in functie de ce alege aia i se calculeaza. E cumva pe dos sa pun eu profil de livrare 10 lei, iar clientul sa vrea de fapt sa plateasca in avans si de fapt sa-l coste doar 5 lei plus minus ce mai percepe banca, sau mai stiu eu ce situatie.

    11.03.2011, 20:16:14
  • margeleaccesorii1
    margeleaccesorii1

    Corect margelute!

    11.03.2011, 20:23:42
  • blanitza
    blanitza

    Si eu consider ca profilurile de livrare pe care le are un magazin ar trebui sa poata fi vizualizate de cumparator si el sa aleaga varianta care-i convine. Altfel, ne aflam iar in actuala situatie, in care comunicam prin mesaj privat fiecarui client variantele magazinului, iar el decide.

    11.03.2011, 20:31:37
  • katafolt
    katafolt

    CinnamonCloves@
    "Sau voi negociati cu fiecare cumparator in parte costuri individuale de livrare dupa comanda? Si nu se supara nimeni daca sunt mai mari decat ce ati scris pe site?"
    Nu se supara pentru ca de obicei sunt mai mici!!!
    Sa ramanem la exemplul meu cu patura si bratara: la o comanda care contine ambele evident nu voi percepe taxa postala separat pentru o bratara de doar cateva grame ca doar nu schimba cu nimic cheltuielile!
    Si daca am o comanda pentru trei perne pentru care taxa ar fi de 10 lei pentru prima si 8 lei "daca e comandata cu un alt produs" ar fi complet neprofesional, mercantilism necinstit sa cer 26 lei cand de fapt m-ar costa aprox.16! In varianta cu rambursul, desigur, caci treaba se complica
    daca intervin celalalte optiuni, sa zicem cam 13 la colet simlu, in jur de 18 prin curierat si cam 23 la plata prin ramburs- curierat.
    Si da, mi se pare important sa discut treaba asta cu fiecare client in parte ca sa nu am neplaceri pe urma. Si am observat ca clientii mei sunt placut surprinsi de aceasta abordare . Ceea ce nu inseamna ca fiecare ar trebui sa procedeze asa, insa eu as vrea sa pot alege sa raman la aceasta varianta care imi convine perfect.

    11.03.2011, 21:01:36
  • CAT.E
    CAT.E

    "Contul meu" -> "My Breslo" -> "Informatii personale" -> "Profil" . Am modificat in profil, dar cand intri in magazin, la modul general nu imi apare modificarea

    11.03.2011, 23:05:04
  • doinita.spanu
    doinita.spanu

    Este o decizie inteleapta. Tocmai azi am realizat ca am platit cu 4 lei mai mult pt transport pt ca aceasta era taxa perceputa de vanzator.

    11.03.2011, 23:25:49
  • Crosetate
    Crosetate

    Afisarea costurilor de livrare e utila doar pentru cumparatorii care nu citesc conditiile de livrare si care au apoi surprize, fac ochii mari si anuleaza comanda. In rest, mi se pare destul de clar si suficient faptul ca la fiecare comanda scrie: taxele de livrare nu sunt incluse. Si nu-ti ramane decat sa vezi care sunt taxele de livrare, daca ai omis acest pas. :)

    12.03.2011, 10:35:15
  • issa
    issa

    Eu am primit o comanda si taxele de livrare nu sunt incluse! :(
    De ce oare ?

    12.03.2011, 13:42:07
  • Eni
    Eni

    Si eu sunt de parere ca ar fi mai util daca vanzatorii ar face mai multe profiluri de livrare / plata si acesta sa fie ales de catre cumparator in momentul in care face o comanda. S-ar vedea exact cat are de platit. Iar pentru cazurile speciale negociaza fiecare cum vrea taxele, pe mail :)

    12.03.2011, 14:05:46
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @ issa: cred ca functionalitatea nu e inca implementata
    @eni: eu am sustinut de mutl mult timp ca este nevoie de mai mult profiluri din care vanzatorul sa aleaga. dar momentan sa ne bucuram ca o sa avem search in functie de locatie si calcularea taxelor dupa un sigur profil.

    12.03.2011, 17:44:00
  • laurela
    laurela

    Buna seara. Doresc sa imi exprim si eu parerea in privinta taxei de expeditie. Taxa postala nu este intotdeauna aceasi deorece se calculeaza diferit de la o zona la alta si in funtie de ramburs. Eu am platit intre 7.50 Ron si 15 Ron, fara sa mai pun si taxa de ambalj care poate varia intre 1 si 2. 50 Lei.

    12.03.2011, 19:42:43
  • enchantedbeads
    enchantedbeads

    Minunat! Astept cu nerabdare implementarea!

    12.03.2011, 21:03:33
  • CAT.E
    CAT.E

    :(( cum fac sa imi puna Bucuresti la locatie ?? Fac modificarea in profil dar in magazin imi apare :D Booveni

    12.03.2011, 22:15:09
  • Handmade.Decorative
    Handmade.Decorative

    Auleo cu localizarea asta e tare ciudata!! Nu am putut sa mai intru de nici un fel in contul meu ca imi aparea acea fereastra sa pun localitatea si nu era de gasit, asa ca mi-am pus orasul natal Constanta si sa vad ca la profil mi s-a modificat orasul.
    Nu mai locuiesc in Romania de aproape 1 an de zile ... Faceti in asa fel sa bagati si Internationalul ... Eu locuiesc in Grecia, Salonika si nici urma de asa ceva in lista de localizare a site-ului. Luati masuri!

    12.03.2011, 22:27:53
  • CAT.E
    CAT.E

    in sfarsit s-a modificat :)

    12.03.2011, 23:28:21
  • Laurazin
    Laurazin

    ...Nici mie nu mi se pare o idee buna...!

    Anumiti cumparatori prefera transfer sau deschid 3 comenzi care vor fi trimise cu un singur transport...De ce trebuie sa stau sa scad transportul din cele 3 comenzi si-apoi sa-l adaug la una finala?! Ce e atat de greu sa adaugi costul unui transport la o comanda de-ar trebui facuta automat?


    Va rog mult, inainte de implementarea unei modificari n-ati putea face un sondaj..cu DA si NU?

    13.03.2011, 08:55:01
  • issa
    issa

    Toate platformele mari , de vanzari on-line au aceasta functie. Ce-i drept...ai posibilitatea sa alegi modul de expeditie dar eu sunt multumita si asa.
    Motivul...nu pt. ca mi-e greu sa calculez ci pt. faptul ca multe comenzi se anuleaza atunci cand trimit mesajul cum ca mai au de plata Xlei. Asa clientul stie din start cat are de platit si daca nu este de acord cu suma finala si cu transportul , nu finalizeaza comanda.
    Normal clientii ar trebui sa citeasca Politica magazinului si sa afle despre taxe dar multi nu o fac.
    Din acest punct de vedere o consider ok...acum astept sa fie implementata si sa vedem daca ne ajuta sau incurca :D.

    13.03.2011, 10:45:03
  • Laurazin
    Laurazin

    @issa
    Cred ca platforma asta ar trebui sa fie convenabila si usor de administrat si pentru vanzator, nu numai pentru cumparator, mai ales ca acestia din urma, in general NU CITESC tot ce-ar trebui sa citeasca...Nu stiu de ce consideri NORMAL ceea ce ,in majoritate, nou venitii NU FAC! Toti avem zeci de comenzi anulate pentru ca, din start nu au fot clare regulile acestui site!!!! Asta e acelasi lucru cu pietonii care nu cunosc regulile de circulatie dar toata lumea se asteapta ca ei sa se comporte corect in trafic!
    Apoi, tranzactia nu se finalizeaza pana nu iei contact cu cumparatorul...nu trebuie sa preia platforma ceea ce e de bun simt sa faca vanzatorul, si anume, relatie cu cumparatorul si sa raspunda intrebarilor acestuia, iar daca termenii nu sunt convenabili, comanda poate fi anulata...Cumparatorul ca si vanzatorul nu sunt niste roboti iar tranzactie e o relatie vie!
    Pe de alta parte, toate sumele din contabilitate pot fi confruntate cu vanzarile de pe site iar prin adaugarea transportului la comanda se ajunge la o suma care nu e conforma cu ce am in contabilitate...la mine "transportul" sunt doar niste bani care nu aduc profit!
    Cred ca, pentru moment sunt destule argumente...poate gresesc dar asta e ce am de spus!

    13.03.2011, 11:07:23
  • Margelute
    Margelute

    Eu nu sunt de aceeasi parere. Uneori trec zile intregi pana reusesc sa schimb 2-3 mesaje cu un client nou picat pe breslo ca sa obtin confirmarea adresei si sa ma asigur ca a inteles ca pe langa produse trebuie sa plateasca si transportul. Pana la urma pun mana pe telefon sau anulez comanda si basta.
    Mi se pare util ca inca de la plasarea comenzii sa fie si mai evident pentru un client nou ca are de plata si taxe de transport.
    Astept cu nerabdare sa fie la fel de clar si ca un client e pe cale sa comande un numar de produse de la un numar de magazine, nu de la breslo, si ca urmeaza sa plateasca taxe de transport pentru fiecare magazin in parte.

    13.03.2011, 11:26:45
  • Margelute
    Margelute

    In ce priveste contabilitatea: tu nu bagi in contabilitate chitantele de la posta?

    13.03.2011, 11:27:49
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @Laura: dupa cum spuneam mai sus, cel mai probabil fiecare comanda va contine date despre: costul produselor, costul transportului plus SUMA celor doua.

    Daca ai 3 comenzi ce trebuie trimise cu un singur transport, aduni manual costul produslor din cele 3 comenzi plus (o singura data) costul trasportului. Adica faci exact ce faceai si pana acum. Unde e problema?

    Mie mi se pare de foarte mult bun simt ca atunci cand fac o comanda, platforma sa imi afiseze automat suma totala ce o am de plata in functie de datele pe care le-a furnizat vanzatorul. Asa este pe eBay, pe , pe si pe orice platforma de cumparaturi online.

    Mai ales pentru clientii noi, care nu au experienta in cumparatul pe Internet, este foarte dezorientant sa le apara o suma in cosul de cumparaturi sau in lista de comenzi ca apoi cand ii contacteaza vanzatorul sa li se ceara o suma mai mare.

    Nu spune nimeni ca nu trebuie sa iei contactul cu cumparatorul, eu voi trimite (ca si pana acum) un mesaj pentru confirmarea comenzii care include suma totala de plata.

    Eu sper doar ca adaugarea costurilor de trasport din start sa ma scuteasca 1. de trimiterea de mesaje pt confirmare inutile, la care nu primesc niciodata raspuns (90% dintre cei care nu mai vor comanda nu mai raspund) 2. de timpul pierdut cu anularile comenzilor plus acordarea de feedback aferent (altfel as avea pana acum 100 de feedbackuri in asteptare) 3. de produse "blocate" 5-7 zile in comanda pana ma decid sa o anulez - timp in care, cine stie, altcineva ar fi cumparat produsul si nu in ultimul timp 4. de dezamagirea pe care o am dupa fiecare comanda anulata. Am ajuns sa nu ma mai bucur deloc de comenzile noi pentru ca stiu ca e o sansa din 2 sa fie anulata.

    13.03.2011, 12:38:42
  • Laurazin
    Laurazin

    Bun, inteleg ca va trebui sa-nvat sa supravietuiesc "facilitatilor" acestui site...
    Si inc-o data....la mine transportul nu face profit!

    13.03.2011, 12:45:15
  • issa
    issa

    Laura, este firesc sa avem pareri diferite ! Fiecare stie ce este mai bine pt. el...pt. mine in momentul de fata (nu stiu cum o sa fie peste 1,2 luni) este bine asa, am spus mai sus de ce. Si eu comunic cu clientii mei dar sunt mai linistita cand ei stiu de existenta taxei .

    13.03.2011, 12:45:21
  • Chrys
    Chrys

    Am o mare problema legata de Localizare. De obicei accesez Breslo de pe Firefox, am fost la curent cu modificarile, insa astazi am avut nevoie sa ma loghez si mi-a aparut fereastra cu Locatie. Stiind despre ce e vorba, am completat-o cu orasul meu, am dat sa o inchid..si surpriza: nici nu o inchid bine, ca se deschide din nou, cu campul deja completat anterior cu orasul, si o iau de la capat cu inchisul, iar se deschide si tot asa. Acum am incercat sa intru in cont de pe IE si figura se repeta de 5-6 ori, insa in cele din urma vad ca a ramas inchisa, cu spatiul completat. Am iesit din cont, am incercat sa ma loghez din nou pe Firefox..si iar apare fereastra pe care nu o pot inchide cu niciun chip; din aceasta cauza imi este imposibil sa accesez vreun meniu sau ceva de acolo, bine ca m-a dus capul sa folosesc alt browser ca sa pot intra aici si sa-mi expun problema. Cum pot scapa de fereastra, in cele din urma? (parca n-as vrea sa tin instalat internet explorer doar pentru breslo, mai ales ca nu vreau sa transfer lista de bookmarks sau altceva aici)

    13.03.2011, 13:26:44
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Chrys, mie mi s-a intamplat sa nu se inchida fiindca orasul meu nu e in lista aceea presalvata (stiti cum e, daca incepi sa tastezi "bucure..." iti apare Bucuresti cu sectoarele si trebuie sa selectezi de acolo ce se potriveste). Incearca sa scrii inca o data "galati" si sa astepti pana apare in lista, apoi sa il selectezi de acolo.

    Daca tot nu merge e o alta problema si trebuie sa scrii la [email protected]. De la browser nu poate fi, si eu folosesc tot Firefox.

    13.03.2011, 13:54:43
  • Chrys
    Chrys

    Cinnamon, am incercat si sa scriu eu orasul, si sa-l selectez din lista. Culmea e ca la profil apare scris daca intru la contul meu -> profil, dar daca incerc sa imi vizualizez profilul apare ceva de genul [object]; Romania parca. O sa mai incerc maine, si daca nu merge, voi scrie echipei si sper sa primesc un raspuns. Multumesc.

    13.03.2011, 14:02:44
  • Margelute
    Margelute

    Eu nu ma pricep cine stie cat la contabilitate, dar chiar daca nu face profit, este o cheltuiala pe care o faci si totodata acceasi suma sau pe-aproape o incasezi de la client. Operatiunile astea ar trebui sa existe in contabilitate chiar daca in final se anuleaza una pe alta si iesi pe 0.

    13.03.2011, 15:38:39
  • issa
    issa

    Ati renuntat la calcularea automata a Taxelor de livrare? :(

    18.03.2011, 15:09:40