Forum: Anunturi & Noutati Modificari: My Breslo -> Feedback

  • Luigi
    Luigi

    Ca urmare a sugestiilor primite de la comunitatea Breslo am facut unele modificari, dupa cum urmeaza:

    - Feedback-ul pozitiv nu mai poate fi editat
    - Comenzile anulate nu mai pot primi Feedback

    - Orice Feedback poate fi modificat sau sters de catre Breslo, in orice moment, daca ne trimiteti o cerere la [email protected]. Termenii si Conditiile in care Breslo va face acest lucru urmeaza sa apara pe Site pana la sfarsitul lunii Octombrie.

    Multumim comunitatii pentru ajutorul acordat !

    29.08.2010, 15:27:34
  • Luigi
    Luigi

    IMPORTANT !

    In cazul in care cumparatorul nu ridica coletul de la oficiul postal pasii sunt:

    1. Feedback NEGATIV catre cumparator !!!
    2. Anularea comenzii pentru a limita posibilitatea cumparatorului de a lasa Feedback.

    29.08.2010, 15:35:18
  • AtelierMikaela
    AtelierMikaela

    Jos palaria!!!

    29.08.2010, 15:39:28
  • beadshop
    beadshop

    perfect!
    Nu se poate si limita in timp feedbackul? Adica sa se poate acorda in maxim 3 luni (de ex) de la cumparare/vanzare.

    29.08.2010, 16:07:40
  • SuziMuzi
    SuziMuzi

    Complimente. Apreciez din suflet atitudinea si intelegerea demonstrata.

    29.08.2010, 16:19:51
  • CAT.E
    CAT.E

    foarte bine. de data asta sunt de acord :)

    29.08.2010, 17:54:36
  • Simina
    Simina

    Luigi, multumesc din suflet! Sincer, nu ma asteptam sa se mai rezolve problema asta, insa fetele care mi-au spus sa am rabdare au avut dreptate, iar eu am gresit!
    Esti intr-adevar o persoana deosebita, asa ca imi cer scuze pentru ca n-am avut incredere in capacitatea ta de a gestiona aceasta situatie.
    Multumesc din suflet tuturor fetelor care au vazut in situatia asta o adevarata problema si nu au tratat-o cu indiferenta! Sunteti fantastice!
    Astazi voi achita taxa de magazin, dupa care voi trimite un mail de confirmare.
    Va imbratisez pe toti si va multumesc!

    30.08.2010, 09:04:41
  • magiccraft
    magiccraft

    Multumiri pentru ca aceasta problema a fost rezolvata intr-un mod elegant ... asa nu vor mai exista discutii, justificari, explicatii care rapesc timp si creaza o atmosfera neprielnica armoniei care ar trebui sa existe in acest spatiu.

    30.08.2010, 11:19:26
  • Margelute
    Margelute

    Inteleg ca feedbackul pozitiv nu mai poate fi modificat, dar ma gasesc intr-o situatie neplacuta:
    "Am primit acum doua luni o comanda de 8 lei. Am trimis mesaj si pe breslo si pe mail ca am limita de comanda la care nu am primit nici un raspuns. Am anulat comanda si am dat feedback pozitiv. Ca sa ma trezesc azi ca am un feedback neutru si un comentariu cum ca piatra e prea neomogena in dimensiuni (?!) in conditiile in care asa fusese facuta descrierea negru pe alb, asa o citise, asa o comandase. Brusc dupa doua luni de la o tranzactie nefinalizata, anulata in lipsa vreunui raspuns de orice fel, si-a dat seama ca piatra e cam neomogena pentru gustul propriu si mi-a acordat un feedback neutru. Nu ma deranjeaza ca nu pot schimba feedbackul dar vreau sa las un comentariu ca sa se stie ca de fapt persoana nu a intrat niciodata in posesia pietrei, n-a vazut-o decat in poza si nu a facut altceva decat sa intareasca descrierea facuta!

    Sunt foarte revoltata ca nu pot face aceasta modificare. Eu am dovedit intelegere fata de un membru nou care nu stia poate ca a comandat din mai multe magazine de-odata si fiecare in parte are limita lui si taxele lui de transport, acordand un feedback care sa nu afecteze userul respectiv. Dar am primit in schimb un comentariu care lasa sa se inteleaga ca a primit piatra si nu i-a placut. Ceea ce ma deranjeaza enorm si nu mi se pare corect!"

    Am copiat ce am scris saptamana trecuta la unul din subiectele ce au dus la modificarile in ceea ce priveste acordarea de feedback.

    Propunerea mea este ca in dreptul feedback-ului neutru sau negativ sa existe o casuta in care cel ce a primit feedbackul sa poata comenta si sa aiba dreptul al replica. Eu am nevoie de asta in momentul de fata. Nu sa modific FB-ul pozitiv acordat, ci sa lamuresc situatia acolo unde citesc clientii mei, la feedback-urile primite de mine.

    Si a doua propunere: feedbackul sa aiba un termen dupa care sa nu mai poata fi acordat. In ambele situatii si a mea si a Siminei feedbackul a fost acordat dupa luni de zile de la tranzactie. Nu mi se pare firesc.

    30.08.2010, 14:03:49
  • Margelute
    Margelute

    Deci? Nimic nici o vorba, nici un rapsuns? :)

    01.09.2010, 14:53:50
  • hobbyshop1
    hobbyshop1

    Am anulat, la cererea clientei, o comanda dar imi apar produsele la "Feedback"-> "Tranzactii in asteptare". N-am incercat sa-i las feedback, dar ma intreb daca nu e ceva ce nu merge cum ar trebui? . Anularea am facut-o aseara, by the way.

    01.09.2010, 17:25:34
  • beadshop
    beadshop

    Cred ca numai cumparatorul nu mai poate da feedback pe o comanda anulata, vanzatorul poate da feedback.

    01.09.2010, 18:23:19
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    N-ar trebui sa nu poata lasa nicio parte feedback?

    Adica, eu las pentru comenzile pe care le anulez neutru. Fiindca mi se pare stupid sa las pozitiv pentru o tranzactie care nu a avut loc, sau unui cumparator care nu citeste politica magazinului si vrea ramburs (eu lucrez doar cu plata in avans).

    Daca doar eu las neutru dar cealalta parte nu mai poate lasa nimic, nu se vor simti lezati cumparatorii? Zic si eu....

    01.09.2010, 20:09:26
  • Simina
    Simina

    Margelute, conform noului regulament, trimite un mesaj la echipa breslo si ii va anula ”clientei” feed-ul rautacios!!!! Fiind o comanda anulata, nu are dreptul sa lase feed.
    Te pup!:)

    02.09.2010, 09:57:32
  • issa
    issa

    Si eu am o comanda anulata si am primit neutru :( Oare se poate remedia ?

    02.09.2010, 15:24:07
  • Laurazin
    Laurazin

    Apreciez in mod special ca la comenzile anulate dispare feedback-ul....!!!

    Asta se va intampla si retroactiv???

    Ca eu am cateva comenzi anulate (nou sositi pe breslo, in majoritate, care nu cunosc politica fiecarui magazin!) si care mi-au ramas agatati acolo-n feedback...

    Mai amintesc si de-un "constraint button".... :D ... ptr administrarea comenzilor trimise/in curs de trimitere...Multumeeeesc!

    10.09.2010, 16:24:11
  • AllThePrettyLittleThings
    AllThePrettyLittleThings

    @Cinnamon: dar noua politica, cum a zis Luigi, este de a anula comenzile care n-au fost ridicate pentru a nu lasa cumparatorului posibilitatea de a lasa feedback abuziv. Daca la anulare, inclusiv in acest caz, vanzatorul nu poate lasa feedback, se duce tot sistemul, nu?

    10.09.2010, 16:35:43
  • Margelute
    Margelute

    Pai Luigi a zis sa dam mai intai feedbackul negativ si apoi sa anulam comanda, si in cazul unei comenzi facute clar din motive de razbunare si rele intentii, acelasi lucru poate face si cumparatorul. De cand trimit un colet si pana se intoarce retur pot sa treaca si 2 saptamani...

    10.09.2010, 17:05:14
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @margelute: cumparatorul nu poate anula o comanda. Numai vanzatorul poate.

    10.09.2010, 17:36:55
  • Margelute
    Margelute

    Da, dar pana anulezi tu comanda ca ti s-a intors coletul trec 2 saptamani timp berechet pentru un client rau intentionat sa iti acorde un feedback negativ total aiurea, sau cine stie ce comentarii rautacioase.

    10.09.2010, 20:09:56
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Sunt sigura ca in cazul asta echipa o sa stearga feedbackul, mai ales ca atunci totul o sa fie fresh si o sa poti sa le arati coletul neridicat ;)

    10.09.2010, 22:50:55
  • MiMaBiju
    MiMaBiju

    E f binevenita modificarea, multumim!

    11.09.2010, 19:43:36
  • goodchoice
    goodchoice

    SUPER!

    11.09.2010, 21:54:06
  • enchantedbeads
    enchantedbeads

    Multumim!

    19.09.2010, 03:37:23
  • Margelute
    Margelute

    Modificarile nu functioneaza inca. Mai exact acordarea de feedback pentru comenzi anulate. Am anulat o comanda in data de 07.09 si astazi am primit feedback pentru ea.

    As mai dori in masura in care este posibil sa existe optiunea de a nu acorda nici un fel de feedback. Oricum sunt clienti care nu se incurca cu aceasta facilitate, nu as mai vrea sa ma incurc nici eu de ea daca nu mi se acorda feedback. Nu sa fiu nevoita sa acord persoanelor care nu acorda la randul lor, doar ca sa scap de ele de-acolo din lista. Sau sa le pot muta undeva unde sa le dau eu feedback cine stie cand, sa nu mai stea in cap de lista.

    Multumesc si astept cu nerabdare un raspuns cu privire feedbackul pentru comenzi anulate.

    20.09.2010, 11:58:22
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Margelute, ar fi trebui sa functioneze asta cu comenzile anulate. Scietii te rog lui Luigi la [email protected], trebuie sa fie o eroare sun bug ceva.

    Daca o sa implementam feedbackul limitat la 3-4 luni, dupa accea feedbackurile neacordate ar disparea complet. Ar fi ok asa?

    20.09.2010, 12:28:18
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    ar disparea complet din lista, vroiam sa zic. Scuzati si greselile de mai sus, sunt pe fuga :P

    20.09.2010, 12:29:04
  • Margelute
    Margelute

    :) da ar fi ok daca ar disparea dupa perioada de prescriptie.

    O sa scriu acum un mesaj pentru Luigi, multumesc de raspuns.

    20.09.2010, 12:47:14
  • Laurazin
    Laurazin

    Subscriu: DA, sa dispara feedbackul neacordat dupa o anumita perioada!

    Nu s-ar putea face cumva ca noii veniti pe Breslo sa intelega din prima ca nu pun comenzi de 1 leu prin 10 magazine si pe urma tac chitic?
    Multe persoane, se inregistreaza si imediat plaseaza comenzi cu tot ce vad prin noile listari fara sa inteleaga ca fiecare magazin are politica lui!!!!! Nu poti da feedback negativ ca n-au inteles de la inceput!
    Eventual, la crearea contului sa apara o pagina intermediara unde sa se explice simplu si pe inteles asta, cu OK, si abia apoi sa se finalizeze inscrierea...

    23.09.2010, 14:33:47
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @Laura:

    Atunci cand ai produse in cos, primesti langa si urmatoarele informatii:

    "Pe Breslo cumperi produsele direct de la vanzator Produsele sunt grupate intr-o singura comanda pentru fiecare vanzator. (...) Pentru mai multe informatii poti sa citesti ghidul nostru de ajutor pas-cu-pas. "

    In plus, in titlul comenzii se specifica " X produse de la Y vanzatori". Daca oamenii nu citesc, nu ai ce sa le faci. Eu am avut cel putin 10 comezi anulate fiindca lumea nu citeste nici Politica Magazinului, nici conditiile de livrare si plata de la fiecara produs.

    In alta ordine de idei si putin offtopic, nu e cam drastic sa dai feed negativ pentru comenzi neserioase (din orice motiv)? Eu cred ca atata timp cat nu ai o paguba materiala - taxe postale degeaba etc - ar trebui sa fie suficient un neutru.

    23.09.2010, 20:18:41
  • Laurazin
    Laurazin

    ...Nu vreau sa dau feedback negativ ptr ceva ce nu se intelege si nu e rea intentie...Eu personal n-o sa sanctionez asta, sa zicem ca-i politica magazinului! Mi-ar placea insa sa nu mai ramana atatea comenzi de-astea in lista care asteapta feedback.....! Iar daca nu se gaseste o solutie o sa incerc sa ma descurc asa, desi se consuma foarte mult timp pe editari de produse din mega-lista, pe update de stocuri, pe scroluri in pagini intregi de comenzi sau feedback-uri...Asta e!

    ...Si ma-ndoiesc ca, cine intra prima data pe Breslo, se duce la Ajutor(fara suparare!) sau citeste cu mare atentie intai Politica magazinului si apoi sa plaseze comanda....Zapacit de produse migreaza fara sa vrea dintr-un magazin in altul si plaseaza comenzi, probabil cu convingerea ca e in magazinul de inceput.... :)))
    Oricum multumesc de raspuns!

    23.09.2010, 21:38:42
  • Laurazin
    Laurazin

    erata......nici feedback negativ nici neutru pe faza de mai sus... :/
    ..vezi ce zic? graba!

    23.09.2010, 21:39:45
  • goodchoice
    goodchoice

    parerea mea: daca s-ar face plata instant la fiecare comanda si sa plateasca shipping fees pt fiecare produs comandat din 20 de magazine, va spun eu ca ar fi mai atenti si noii veniti. Sau cel putin s-ar pacali o data. Neatentia se plateste! Dar deocamdata, pe breslo, neatentia sau lipsa de interes a clientilor e platita cu nervii si timpul vanzatorilor! Asadar eu consider ca e in regula ca cei care plaseaza comenzi "din greseala" sau din joaca si lipsa de ocupatie, sa primeasca neutru, sau chiar negativ.

    25.09.2010, 10:44:33
  • cristinacristea
    cristinacristea

    Ieri am primit feedback negativ de la o comanda anulata. Doamna care mi-a dat feedbackul l-a dat din rautate, comanda fiind anulata de mult! Am trimis mesaj la [email protected] dar nu am primit inca raspuns. Si feedbackul este tot acolo. Cat dureaza de obicei pana se fac modificarile? Sa mai astept sau sa le mai trimit un email?

    07.10.2010, 20:13:46
  • Margelute
    Margelute

    Deci in continuare se da feedback la comenzile anulate, eu am semnalat ca nu functioneaza asta de ceva timp, am trimi mesaj privat lui Luigi. Uite mail n-am trimis, poate trebuia mai bine pe mail...

    Cristina, imi pare rau, sa speram ca se va rezolva.

    08.10.2010, 10:17:11
  • cristinacristea
    cristinacristea

    Multumesc mult Andreea! Si eu sper ca o sa se rezolve in curand. :(

    08.10.2010, 11:30:24
  • Aitch
    Aitch

    daca dau un feedback neutru de ce apare ca 100% ?

    11.10.2010, 12:27:33
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @aitch : fiindca neutru nu afecteaza cu nimic procentajul. Doar la feed negativ scade de la 100%.

    11.10.2010, 12:54:56
  • Aitch
    Aitch

    pai...in cazul acesta de care vorbesc , feedbackul pe care l-am lasat e singurul feedback primit de persoana respectiva, si automat s-a adaugat acel 100% pe mainpage-ul magazinului in cauza. cine vede ca e positive 100% nu se mai oboseste sa deschida pagina de feedback si sa citeasca ca de fapt ar trebui sa fie atent la faptul ca vanzatorul s-ar putea sa umfle costurile de delivery fara un motiv anume, doar pentru ca asa i-a venit lui sa ceara pe moment, 9ron pt un pliculet in loc de 1.2. in fine..acuma cred ca vorbesc un pic la nervi, sunt sigura ca n-o sa se repete.
    xoxo, see you soon:P

    11.10.2010, 13:35:26
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Umm, da, in cazul asta e cam aiurea. Dar nici 0% nu ar putea fi, asta ar insemna ca sunt numai negative. E destul de tricky situatia.

    11.10.2010, 17:57:08
  • monicapop
    monicapop

    eu am explicat de ce am cerut 9 lei , nu stiam cat costa coletul fiindca a fost prima mea comanda pe breslo, stiu doar ca eu plateam de fiecare data 9 lei cand imi comandam de pe net produse, abia apoi am aflat si eu suma si n-am cerut 9 lei ci exact valoarea de expeditie adica 4 lei
    in fine, sunt si oameni neintelegatori

    11.10.2010, 23:55:36
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Fetelor, nu stiu, va intelegeti intre voi :))

    Inafara de asta, e datoria oricarui vanzator sa se informeze dinainte asupra tuturor costurilor si, in caz ca s-a inselat, e de bon ton sa preia diferenta in caz ca a estimat ceva gresit. Mi s-a mai intamplat si mie, trebuie sa recunosc, dar mai degraba as intra in pamant decat sa le cer clientilor sa platesca mai mult decat am stabilit initial.

    Dar daca a fost o eroare care nu se va mai repeta sunt sigura ca nu vor mai fi probleme :)

    12.10.2010, 00:26:17
  • tensha
    tensha

    Cum se poate corecta textul de la un feedback pozitiv ?

    14.12.2010, 19:13:22
  • Margelute
    Margelute

    Nu se poate modifica. Numai pentru negativ sau neutru.

    14.12.2010, 20:16:00
  • atelierbeatrix
    atelierbeatrix

    deci, ori e ceva care imi scapa, ori.......e ceva care imi scapa sigur.
    am o comanda plasata (printre primele mele comenzi), inainte sa confirmam datele de livrare, taxare, adresa etc, primesc feedback pozitiv( multumesc frumos) si mai apoi comanda anulata...in concluzie am zero produse vandute si cumparate si 1 feedback pozitiv. are cumva o logica care imi scapa fiind incepatoare? hmm?

    14.12.2010, 23:29:06
  • Margelute
    Margelute

    Probabil nu ai intrunit comanda minima impusa de magazinul respectiv si comanda a fost anulata. In cazul asta vanzatorul tot trebuie sa-ti dea feedback, in schimb tu nu mai ai posibilitatea sa dai feedback la randul tau. Cel mai bine te lamuresti insa pe mesagerie cu vanzatorul in cauza.

    14.12.2010, 23:35:40
  • atelierbeatrix
    atelierbeatrix

    nu m-am exprimat cum trebuie......eu sunt vanzatorul

    14.12.2010, 23:49:24
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    pai ea e cea care a anulat comanda :)

    14.12.2010, 23:50:45
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    am scris in acelasi timp :)))

    14.12.2010, 23:51:02
  • atelierbeatrix
    atelierbeatrix

    da, am scris in acelasi timp............eu (vanzator) am anulat comanda la cererea cumparatorului

    15.12.2010, 00:00:19