Forum: Anunturi & Noutati Modificari: My Breslo -> Feedback

  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Am inteles asta, se poate vedea usor pe pagina de feedback (asa am si observat eu).
    Feedbackul il poti lasa, chiar daca a fost anulata comanda ulterior :)

    Este util mai ales in cazurile in care comanda se anuleaza din cauze gen retur colet etc si trebuie sa existe posibilitatea de a fi lasat un feedback negativ, chiar daca anulezi comanda :) In general se specifica motivele si in cazurile precum cel de fata, renuntare de comun acord, se lasa pozitiv.

    15.12.2010, 01:11:37
  • Androix
    Androix

    Pai ramane valabil ce am scris: indiferent in ce stadiu este comanda ambele parti pot lasa feedback. Numai vanzatorul poate anula o comanda si din clipa in care o anuleaza cumparatorul nu mai poate lasa feedback, vazatorul in schimb da.

    15.12.2010, 11:27:58
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Exact. In mod normal ambele parti pot lasa feedback din momentul in care comanda a fost confirmata de catre vanzator.

    Daca vanzatorul anuleaza comanda, cumparatorul nu mai pote lasa feed, vanzatorul in schimb da.
    Corect?

    15.12.2010, 21:39:02
  • lanca
    lanca

    am dat primul feedback negativ din viata mea si, de nervi, am scris 130 lei in loc de 13 lei. cum fac sa revin?? am niste draci de nu pot sa respir!! am fost taxata pentru transport cu 13 lei pentru o comanda de 162 lei, colet de 410 g cu valoare declarata de 20 lei, cind in magazinul respectiv scria negru pe alb ca taxele postale sint 0 pentru comenzi mai mari de 100 lei :(((((
    multumesc pentru ajutor.

    16.12.2010, 17:40:36
  • lanca
    lanca

    am rezolvat problema, multumesc! nu am observat ca la feedback negativ exista posibilitatea de editare. stiam ca la feedback-ul pozitiv nu se poate reveni (am vrut sa mai corectez cite o litera mincata din viteza si stiam ca nu se poate :P)
    scuze!

    16.12.2010, 18:31:20
  • lanca
    lanca

    cer sa fie anulat negativul dat de magazinul mobijoux numai din razbunare pentru ca eu am dat negativ la un comportament pe care nu il gasesc corect. magazinul MOBIJOUX are in politica magazinului postat (daca au modificat am facut print screen) ca pentru comenzi mai mari de 100 lei, taxele sint 0 lei. coletul, a carui valoare era de 162 lei, deci se incadra in politica magazinului, a venit cu taxe 13 lei, ceea ce contravine politicii declarate si REPREZINTA O INDUCERE IN EROARE INTENTIONATA A CUMPARATORULUI. am vrut sa nu ridic coletul de la posta caci mi s-a parut dubios vinzatorul dar nu am vrut sa iau negativ, petru ca sint un cumparator foarte serios, cu peste 2200 de feed-back-uri, toate pozitive.
    de ce sa iau negativ pentru o incorectitudine a vinzatorului ???
    daca nu se remediaza situatia, am sa postez aici toata corespondenta dintre mine si magazinul respectiv, sa vedeti EXACT cum sta treaba.
    astept sa dispara acel negativ primit pe nedrept. nu ma faceti sa dispar de pe breslo pentru magaria unora.

    17.12.2010, 14:30:45
  • lanca
    lanca

    iata ce scrie in politica magazinului MOBIJOUX:

    "Exista mai multe modalitati de a plati comanda:
    - Ramburs: cea mai utilizata. Plata se face la ridicarea coletului,iar taxele postale sunt de ~ 8 lei.
    - Transfer bancar. Plata se face, asa cum spune si numele, prin transfer bancar iar taxele postale sunt de ~ 5 lei.
    - PayPal - Plata se face anticipat prin PayPal,iar taxele postale sunt de ~ 5 lei.
    - Pentru comenzi mai mari de 100 lei nu se percep taxe postale"

    iata ce mi-au raspuns la mesajul meu de indignare, cum ca nu s-au respectat cele inscrise la politica magazinului:

    "Dupa cum probabil stiti , livrarea unui colet prin posta presupune niste costuri pt curierat sau tur retur sau retur bani , suma declarata, asigurare eventual etc. In mod normal transportul este suportat de client .
    Eu ma ocup de preluarea comenzilor , iar colega mea se ocupa de livrarea lor .
    Daca colega mea a gresit ori in a posta pe Breslo o informatie incompleta ori in a va taxa suplimentar , banii va vor fi returnati .
    Nu ne plac problemele si scandalurile , nu ne intereseaza atat de mult suma de 13 lei .Va rog sa-mi spuneti un cont unde putem vira aceasta suma .N-am transferat niciodata asa sume mici dar nu cred ca va fi o pbl."

    deci.....atentie....DACA colega a gresit, deci nici nu sint constienti de lipsa de respect de care dau dovada, fata de cumparator. si replica .... in mod normal transportul este suportat de client. DE CE NU SCRIU ASTA IN POLITICA MAGAZINULUI???
    nu trebuia sa am incredere intr-un magazin cu doar 2 feedback-uri. vina mea pentru tzeapa. dar nu merit negativ pentru asta. stiti vorba aia...si cu banii luati, si ...

    17.12.2010, 15:00:24
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Din cate inteleg eu, se ofera sa iti returneze banii taxati in plus pe transport. Ar fi o rezolvare ok pentru tine, lanca? Ca in cazul in care ti se returneza suma platita pe transport, sa modifici si feed-ul negativ?

    Am so vorbesc cu Luigi despe negativul pe care l-ai primit tu, cred ca nu este justificat.
    Dar daca mai e ceva, va rog deschideti un subiect la "orice altceva", discutia asta nu isi are rostul aici.

    Oricum, eu sper ca e vorba doar de o neintelegere si ca se va rezolva totul.

    17.12.2010, 16:49:40
  • elena
    elena

    Nu pot completa feedback-ul.Imi poate spune cineva de ce? Multumesc.

    11.01.2011, 08:24:49
  • croseta.fermecata
    croseta.fermecata

    Nici eu nu-l pot completa!

    14.01.2011, 09:42:40
  • issa
    issa

    In legatura cu feedback-ul meu neutru:( ...am trimis mesaj echipei Breslo , am primit si raspuns :) dar feedback-ul neutru este tot acolo...

    08.02.2011, 19:45:59
  • ExoticDream
    ExoticDream

    Cum pot acorda feedback unei persoane de la care am ridicat personal coletul? Adica n-am avut treaba cu "cosul".

    20.07.2011, 17:54:27
  • havin
    havin

    cred ca ar trebui facut ceva cu feedback*ul tau: tipa are ciar TUPEU si daca echipa Breslo are nevoie de mai multe dovezi vis a vis de trasnparenta corectitudinea buna vointa si bunul simt al acestei cumparatoare*desigur toate acestea cu ghilimele- pot furniza detalii!

    21.07.2011, 08:17:11
  • havin
    havin

    revin intrucat tocmai am primit un mesaj de la individa respectiva, nu vreau sa-l fac public ci vreau sa-l trimit echipei breslo, cu rugamintea de a-i sterge contul fetei pt ca este f clar ca e o rauvoitoare si nu cred ca breslo are nevoie de astfel de specimene. ma duc sa caut mailul echipei.

    01.08.2011, 22:26:51
  • issa
    issa

    Si eu am trimis un mesaj dar inca nu am primit raspuns:(

    01.08.2011, 22:37:07
  • havin
    havin

    stie cineva care este mailul echipei breslo? am incercat mai multe variante dar nici una corecta:))).

    01.08.2011, 22:40:48
  • issa
    issa

    [email protected]
    Sa fie oare gresita?

    02.08.2011, 14:08:07
  • havin
    havin

    am trimis acum, pe adresa asta... eu incercam ceva pe breslo direct...

    02.08.2011, 14:50:51