Forum: Orice altceva Noua zona de Produse Noi - de 17 ori mai multa vizibilitate! Tot ce trebuie sa stiti

  • Breslo
    Breslo

    Buna tuturor,

    Ne face mare placere sa anuntam una dintre cele mai asteptate schimbari pe Breslo!

    Incepand de azi crestem exponential vizibilitatea produselor noi, transformand zona de Noutati in cea mai importanta unealta de expunere de pe Breslo!

    De azi zonele de Noutati vor rivaliza cu Galeriile, afisand noile produse nu doar pe prima pagina Breslo, ci in 17 zone noi importante, inclusiv in interiorul Favoritelor!

    In plus, toti membrii Breslo vor primi zilnic Notificari si Newslettere despre activitatea magazinelor favorite, precum si despre colectiile noi lansate pe platforma!

    Daca aveti intrebari sau sugestii, va rugam sa le lasati mai jos in comentarii, sau sa ni le transmiteti pe email, la [email protected]

    Weekend minunat tuturor si spor la vanzari!
    ___________________

    Cititi articolul de pe Blog pentru mai multe detalii: blog.breslo.ro/boost-produs

    06.02.2015, 18:47:42
  • user61482
    user61482

    "Pentru ca un produs sa apara in zonele de Noutati, trebuie sa activezi optiunea Boost Produs in ziua in care l-ai adaugat in magazin."
    Ca sa inteleg : daca nu activez boost post , nu mai apar pe prima pagina in niciuna din sectiuni cu noul produs listat?
    Merci

    07.02.2015, 09:39:19
  • NicoleCeaMov
    NicoleCeaMov

    "De 17 ORI mai multa vizibilitate!
    Doar produsele cu BOOST sunt afisate pe Prima Pagina, in Newslettere si Notificari"

    Mesaj care apare in stanga atunci cand se adauga produs nou, deci, da, doar produsele cu boost sunt afisate. Eu asta am dedus.

    07.02.2015, 10:31:12
  • BeadSupplies
    BeadSupplies

    Si eu tot asta am inteles. In plus daca te uiti in categorii sunt produse listate azi care nu apar in slider. Sliderul e blocat pe ultimele produse listate ieri. Deci de acum daca vrem sa aparem pe prima pagina trebuie sa activam boost.

    07.02.2015, 11:30:37
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Da, pentru a aparea in orice zona de noutati de pe Breslo, Notificari sau Newslettere trebuie sa dam boost :)
    Este o modalitate foaarte utila si abia astept sa adaug produse noi si sa incerc un boost - asa, toti clientii si persoanele care au dat fav. la magazin ori produse din el; mie imi pare o modalitate nemaipomenita de informare :D

    07.02.2015, 14:12:21
  • user61482
    user61482

    Ethnoware ...te rog... :|

    07.02.2015, 14:23:40
  • daisy.jewelry
    daisy.jewelry

    Etno cum ti se pare si cum te simti atunci cand produsele tale, la care ai muncit pana te dor degetele si ochii si care iti sunt dragi de aproape nu vrei sa le dai, apar alaturi de chiloti "produse romanesti". Super, nu? Te simti mandra ca faci parte din comunitatea handmade din Romania....

    07.02.2015, 14:36:03
  • gydesi
    gydesi

    Etnoware- probabil uiti ca platim 5.6 euro/luna doar pentru a detine un magazin, acum mai platim (optional) 0.25 euro penru a da boost pe produse!!!!!- adica sa aparem in sectiunea noutati. Nu e cam mult totusi?

    Alta intrebare: vad ca se spune ca sunt 130.000 de breslasi- din acestea cine ne poate spune cati sunt activi si cati au facut un cont doar sa cumpere ceva odata si nu mai intra cu lunile pe Breslo? Deci poate se trimite la 130.000 de utilizatori notificari dar o vor fi vizualizate 10% din ei. Asta este corecta informare ca sa stim pentru ce platim noi 0.25 euro!!!

    Am dori sa aflam statistici precum x persoane au intrarat pe Breslo in aceasta luna, s-au cumarat y de produse, din z magazine.

    Avem nu stiu cate vizualizari....., poate vizualizeaza produse cei care vand pentru a se "informa" , dar sa fim seriosi: nimeni nu expune doar ca sa arate ca a facut ceva interesant. Investim nu putini bani si nu putina munca pentru a expune pe Breslo.

    Si cred ca este momentul sa o spun: eu am pornit pe Breslo, ceea ce nu regret, am vandut pe Breslo dar cu noua platforma doar platesc pe Breslo.

    07.02.2015, 14:49:47
  • giulian
    giulian

    Chiar daca activam boost, tot noi intre noi ne vizitam magazinele. O confirma numarul de vizualizari a unui produs. Aceasta perioada ar trebui sa fie una dintre cele mai aglomerate, insa cu noua platforma Breslo, a scazut numarul vizitatorilor, implicit si numarul comenzilor, a vanzarilor in general. Ideea era ca Breslo sa ne ajute sa vindem mai mult, nu sa ne inchidem magazinele si sa ne reorientam catre alte platforme. Aceasta este parerea mea.

    07.02.2015, 15:20:51
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Incredibil....așa ceva?!...mai oameni buni, am crezut ca-i o gluma proasta, cum adica sa platesc ca sa apar pe prima pagina in casutele mici?...am crezut ca doar pentru casetele mari se va plati, noroc ca am citit aici ca muream...neinformata :(

    07.02.2015, 16:30:42
  • user22061
    user22061

    nu platesti ..... adio prima pagina ......inca o inventie de stors banuti ..... trist :(((((

    07.02.2015, 17:03:41
  • Arttime
    Arttime

    Nu pot sa cred!!!!!!

    07.02.2015, 17:26:59
  • user21
    user21

    "In plus, toti membrii Breslo vor primi zilnic Notificari si Newslettere despre activitatea magazinelor favorite, precum si despre colectiile noi lansate pe platforma!" - a nu se confunda totusi un magazin favorit cu unul care plateste pentru a-ti fi bagat cu forta pe gat.

    07.02.2015, 18:13:02
  • katafolt
    katafolt

    Mda...am primit deja 3 notificări precum magazinul x a postat produse noi, dintre care 2 total neinteresante, banale, cu poze slăbuțe. Aceste notificări în timp scurt vor căpăta "valoarea" spam-urilor. Păcat.

    07.02.2015, 18:32:23
  • fimomimo
    fimomimo

    Pai daca toate sunt platite in partea de jos (prima pagina)... cine se mai chinuie sa dea scroll stiind asta ?

    07.02.2015, 20:11:44
  • EtnoWare
    EtnoWare

    daisy.jewelry am tot observat ca destiu utilizatori vorbesc despre "faimosii" chiloti; eu una m-am gandit, la inceput mi s-a parut chiar..aiurea..insa m-am gandit apoi, cu ce se diferentiaza o pereche de chiloti, trasa la masina de cusut, de o rochita sau o fusta dreapta, care are acelasi principiu de executie? Cu mai nimic...problema este ca sunt chiloti, insa in fond este tot un produs, la fel ca si un tricou :)
    Referitor la noile taxe: nu imi par deloc mari, mai ales daca le utilizezi bine si cu moderatie..Nu spune sau nu ne obliga nimeni sa le folosim, iar mie imi pare util ca atunci cand postez mai multe produse si dau boost la ultimul, sa fie anuntati mai multi membrii, care ma urmaresc - deci sunt direct interesati de produsele mele; mai bine decat sa imi apara produsul pe pagina pentru 5-10 minute, care poate este doar vizibil pentru o mana de oameni, prefer sa dau 1 bresleu pe saptamana, sa zicem, si grupul meu tinta sa isi aduca aminte de existenta mea; adica 1 euro pe luna...5 lei :)

    07.02.2015, 20:19:43
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Katafolt are perfecta dreptate, exact asa cred ca se va intampla, toate notificarile vor fi ignorate de cumparatorii care se vor simti agasati, iar asta este tocmai inversul a ce ne dorim, din postura de vanzatori...

    07.02.2015, 20:48:59
  • fimomimo
    fimomimo

    Ne-am bucurat cand s-a rezolvat problema cu slider-ul ca pana la urma sa apara asta. Problema cu crearea conturile cand o rezolvati ? nu mi-se pare normal ca un client sa se chinuie sa faca o comanda prim mail si ca noi sa calculam manual si sa schimbam stocuri ulterior. Ce s-a intamplat cu lista cu prioritati ?
    Inteleg ca trebuie bani de undeva sa creasca site-ul, dar si artistilor le trebuie bani incat sa existati voi.

    07.02.2015, 21:12:14
  • Thezora
    Thezora

    Mno, ma entuziasmasem toată ca ce frumos, ne promovam.și.noi chestiile noi și poate ne mai vede careva produsele... Înțeleg sa.plătim.căsuțele mari, fie. Dar chiar tot?

    07.02.2015, 21:51:29
  • Thezora
    Thezora

    Mno, ma entuziasmasem toată ca ce frumos, ne promovam.și.noi chestiile noi și poate ne mai vede careva produsele... Înțeleg sa.plătim.căsuțele mari, fie. Dar chiar tot?

    07.02.2015, 21:51:46
  • 4handmade
    4handmade

    Cred ca mi-a scapat ceva si va rog sa ma ajutati si pe mine sa inteleg.
    Am adaugat aseara un produs nou pe care ma asteptam sa il gasesc pe prima pagina.
    Nu a aparut nici dupa 20 ore.
    Am mai postat azi un produs nou, dar am selectat si "boost". Si am senzatia ca acel "boost" este taxabil, asa este?! Produsul este intr-adevar pe prima pagina, DAR... contracost?!

    07.02.2015, 22:37:03
  • Arttime
    Arttime

    4handmade, mai nou, daca nu platesti acel boost ( care este 1 bresleu) nu-ti mai apare produsul in slide la ultimile produse adaugate. :I

    07.02.2015, 22:40:00
  • 4handmade
    4handmade

    Multumesc, Arttime, pentru raspuns.
    Da, intre timp am citit si eu ceea ce a scris breslo.
    Nu mi se pare prea frumos. Eu am platit taxa pentru a functiona o luna in anumite conditii. Conditii care intre timp s-au schimbat.

    07.02.2015, 22:42:30
  • 4handmade
    4handmade

    Am revenit pentru ca totusi nu inteleg ceva. O fi ora prea tarzie, sau poate nu am aprofundat eu toate mesajele de la breslo...
    Dar, daca eu am activat "boost" pentru un produs, vad ca apare la "MII DE MATERIALE ART&HOBBY". Si atunci la "CELE MAI NOI MATERIALE ART&HOBBY" care produse mai apar?!
    E haos total. Cel putin in capul meu :((

    07.02.2015, 22:45:41
  • Andreea.Chirila
    Andreea.Chirila

    Pot sa stiu de ce mi s-a sters postul? Am deranjat pe cineva??

    07.02.2015, 23:23:28
  • Andreea.Chirila
    Andreea.Chirila

    Mda, se pare ca de pe celalalt cont al meu nu pot posta pe forum, nu inteleg de ce......... in fine, situatia e nasoala, daca vrei sa iti faci publicitate trebuie musai sa platesti.....ma intreb ce mai urmeaza...poate galerii platite, ca tot au ramas ultimele (teoretic) gratis? Ups, sa nu va dau idei!

    07.02.2015, 23:28:46
  • Andreea.Chirila
    Andreea.Chirila

    4handmade, eu am inteles asa de la un magazin non-handmade : a postat un produs azi si i-a dat "boost", a aparut pentru putin timp in cele 4 casete mari "Mii de materiale art & hobby", apoi a fost mutat mai jos, in sectiunea " Cele mai noi materiale..."

    07.02.2015, 23:36:47
  • gydesi
    gydesi

    Faptul ca avem magazinul favorizat nu inseamna ca suntem favorizati de catre cumparatori. Dupa observatiile mele majoritatea favorizarilor le am de la alti detinatori de magazin, adica de alti vanzatori.- in handmade valabil. Deci ne trimitem noi intre noi notificari pentru care mai si platim. Cumparatorii nu prea utilizeaza atat de des favorizarea cat noi vanzatorii.

    "De acum inainte fiecare colectie noua va fi anuntata global! De fiecare data cand adaugi peste 15 produse handmade, toata comunitatea Breslo va primi o notificare cu trimitere directa catre magazinul tau, de forma: “Acest magazin are o colectie noua. Descopera noutatile!”
    Intrebare : aici unde scrie ca ar trebui dat boost doar pe ultimul produs ca sa fie notificati cei care ne favorizeaza? Trebuie sa contorizez, sa notez eventual la care produs am dat ultimul boost ca sa am 12-15 ( cat exact?) produse inainte de boost? Eu chiar nu mai inteleg cum este cu acest boost pe produs, Ne poate explica cineva exact?
    Vad ca echipa breslo introduce noutati cu plata, unde raman sugestiile noastre care ar fi utile si pe care nu degeaba le-am semnalat? Pentru acestea nu exista timp, nu sunt prioritari :((((
    Unde este sectiune care ne-a fost promis cea de dezbatere a modificarilor?
    Cu testarile doar alungam cumparatorii, nu vrea sa observe nimeni?

    08.02.2015, 10:28:09
  • user61482
    user61482

    Din cate am inteles eu, notificarea va fi trimisa doar dupa ce ai dat de 15 ori boost post. Ti se contorizeaza automat, iti scrie acolo, ca mai ai 14 - 13-12 etc ..
    Etnoware se referea ( cred ) la situatia in care tu vii si listezi sa zicem 29 de produse azi. Nu te apuci sa dai boost post la toate ( ma rog, daca iti permiti financiar , dai la toate... ) ci doar la ultimul produs listat, ca sa fie vizibil pe prima pagina si sa "aduca" vizitatorii in magazinul tau, unde vor vedea cu ocazia asta si celelalte 28 de produse nou listate :D
    Am fost destul de coerenta? Eu cel putin asa am inteles...

    08.02.2015, 11:32:48
  • user61482
    user61482

    Mda, ieri activasem 3 boost post. Imi arata ( ieri ) ceva de genul "inca 12 boost post si vom trimite azi notificare...etc)
    Ma gandeam ca se contorizeaza si trec de pe o zi pe alta . Ei bine nu! Azi am luat-o de la inceput. Deci trebuie sa activezi de 15 ori PE ZI ! boost post ca sa se trimita notificarea! Ceea ce este crunt!
    Breslo, va rugam sa ne explicati babeste toate aspectele astea ca eu una, m-am pierdut...

    08.02.2015, 11:42:35
  • 4handmade
    4handmade

    chc.hadmade, si eu sunt pierduta rau. Si cred ca nu suntem numai noi.
    Chiar ma-ntrebam cine oare va da 15 euro pe zi ca sa poata fi trimise acele notificari...?
    Si eu una nu inteleg tonul fericit din mesajul de la breslo. "Ne face placere sa anuntam una din cele mai asteptate schimbari pe breslo!" De catre cine au fost asteptate?!
    Sincera sa fiu, nu ma dadeau banii afara din casa, oricum. Si nu inteleg de ce trebuie sa se aplice aceste modificari unor magazine care au platit deja taxa pentru alte servicii?! Adica taxa platita de mine imi asigura un loc pe prima pagina fara sa mai platesc suplimentar pentru aceasta facilitate.
    Celelalte magazine de furnituri de parere au?

    08.02.2015, 12:19:56
  • user61482
    user61482

    nu sunt 15 euro, sunt 15 breslei, adica vreo 4 euro sau cat? 3,7 euro..

    08.02.2015, 12:30:17
  • gydesi
    gydesi

    "De 17 ORI mai multa vizibilitate!
    Doar produsele cu BOOST sunt afisate pe Prima Pagina, in Newslettere si Notificari. " acesta apare la incarcare produse noi, se intelege ca doar produsele care sunt cu BOOST apar pe prima pagina, restul apar DOAR in magazin si poate nimerste vreun vizitator cumva la ea?

    08.02.2015, 12:30:32
  • gydesi
    gydesi

    "Anuntam toti cei 130.000 membri Breslo cand adaugi 15 produse!

    Notificarea se trimite complet gratuit
    Textul notificarii este "gydesi tocmai a adaugat produse noi in magazin. Alege-ti favoritele!"
    Notificarea se trimite doar daca adaugi 15 produse in cursul aceleiasi zile."
    tot la incarcare produse noi -dupa 15 produse cu BOOST se trimite COMPLET GRATUIT notificare sau dupa incarcare 15 produse in magazin chiar si FARA BOOST se trimite notificare? Cine ne explica ?

    08.02.2015, 12:32:46
  • katafolt
    katafolt

    restul apar la "vezi toate nouățile" dacă vizitatorul are cumva inspirația să dea click și acolo...

    08.02.2015, 12:38:58
  • gydesi
    gydesi

    Asa este Katafolt, iar acolo apar tot ce s-a incarcat, degeaba am tot cerut ca si la noutati sa fie pe categorii ca nu ne asculta nimeni.

    Iar pentru notificarea catre 130.000 de membrii ulterior am observat ca scrie clar ca se da dupa 15 BOOST, ce placere sa aud ca se da dupa 15 boost=15 breslei=3.75 euro o notificare GRATIS. :)

    08.02.2015, 12:48:34
  • FIMARC
    FIMARC

    Pe mine ma deranjeaja altceva,situl mai are o gramada de probleme ca sa functioneze cum trebuie iar administratorii lui in loc sa se gadeasca sa-l faca 100% functional ca sa fie toata lumea multumita se gandesc cum sa mai scoata bani de la noi.Eu zic sa ne luati bani si pt.ca aparem in galerii si pt.fiecare produs pe care-l listam ca poate inchidem toti magazinele si nu o sa mai aveti de la cine lua bani.Mai bine v-ati gandi la un sistem de stimulare pt.magazinele mai vechi ca sa va pastrati clientii nu doar sa ne impovarati cu biruri.

    08.02.2015, 13:21:05
  • Arttime
    Arttime

    Firmac, ai mare dreptate. Altele ar trbui sa fie proritatile. Eu am trecut de la revolta la resemnare, chiar voi folosi aceste boost-uri (nu stiu care e pluralul) iar cand se vor termina bresleii cu siguranta nu voi mai cumpara altii.

    08.02.2015, 14:43:03
  • Ada.Boutique
    Ada.Boutique

    Buna,mi se pare mie sau numarul de produse noi cu vizibilitate zero creste de la o zi la alta ?Am mai rasfoit si prin alte magazine dar cu toate modificarile aduse la site sunt tot mai putini vizitatori,cumparatori ce sa mai zic...

    08.02.2015, 16:05:19
  • Ada.Boutique
    Ada.Boutique

    As mai avea o sugestie:am incercat sa imi caut magazinul dupa nume,dar daca nu l-am scris correct,Ada.Boutique, nu mi-a dat nici un rezultat,deci daca un client si-ar aduce aminte numai de "ada"sau "boutique"nu as avea nici o sansa sa fiu gasita...trebuie sa fie cautarea atat de exacta,nu se pot oferi niste variante de alegere?multumesc.

    08.02.2015, 16:15:51
  • Elentamente
    Elentamente

    Adica in traducere acum sunt doua sisteme de taxare: plata lunara+plata la fiecare produs (daca vrei sa fie vizibil si nu doar sa il pui acolo de florile marului). Ok, am ramas cu gura cascata. De cind s-a tot schimbat sistemul pe aici, adica de mai bine de doua luni, eu am vindut unui SINGUR client, o doamna care oricum ma cunostea si a cumparat de la mine de zeci de ori. In mod clar, noile schimbari m-au "ajutat" teribil, e normal sa platesc mai mult pentru ele, nu?

    08.02.2015, 16:24:40
  • gydesi
    gydesi

    Elentamente- ai formulat exact, daca dorim aceasi servicii ca pana alaltaieri platim pe fiecare prodius 0.25 euro, deci concluiza clara este o scumpire direct proportionala cu numarul produselor noi incarcate. Desigur daca doresti aceasi servicii pe care le-am avut acum doua zile, ca doar nu este obligatoriu....putem tine magazinele pentru a fi vitrine la care ne uitam doar noi.

    08.02.2015, 16:43:49
  • gydesi
    gydesi

    Invit echipa Breslo sa-si spuna parerea despre tot ce s-a scris mai sus, sau pe cei care reprezinta ca moderatori punctul de vedere al echipei Breslo. Sau fiind duminica nu se lucreaza? Se asteapta sa se resemneze toti, ca totul trece, e nevoie doar de timp......cui nu-i place poate sa plece....o fi adevarat si aici sloganul mult folosit.

    08.02.2015, 16:49:39
  • EtnoWare
    EtnoWare

    gydesi am trimis un mail catre Breslo, cerand detalii suplimentare pentru aceste boost-uri, ca sa ne fie tuturor mai clar; cum am raspuns, aici postez :)

    08.02.2015, 17:38:31
  • 4handmade
    4handmade

    Si ar trebui sa stim si cum se poate intampla sa se schimbe "regulile" chiar in timpul jocului. La ceilalti furnizori de servicii nu mi s-a intamplat niciodata sa ma anunte careva ca, in timpul contractului in vigoare, mi s-a scumpit nu stiu ce serviciu inclus...

    08.02.2015, 17:57:45
  • gydesi
    gydesi

    Multumesc Etnoware

    08.02.2015, 18:06:09
  • nikolla
    nikolla

    Consider ca prioritatile breslo nu incurajeaza magazinele,fie hanbmade fie alte categorii.Tuturor le au scazut vanzarile si vizualizarile simtitor ,de cand cu schimabarea la fata a platformei. Ne micsoreaza si mai mult vizibilitatea cu boost-urile .Cum sa mai vinzi? Cui sa mai vinzi? Sugerez echipei breslo sa inventeze o modalitate de a aduce inapoi cumparatorii si apoi sa ceara plati suplimentare magazinelor. Multumesc!!!

    08.02.2015, 18:39:45
  • Andreea.Chirila
    Andreea.Chirila

    Ma credeti daca va spun ca nu stiam de "Vezi toate noutatile" ?
    Pai...daca eu habar n-aveam (si am cativa ani de Breslo), la ce sa ma mai astept de la clienti, mai ales la cei care ajung prima data pe site???

    08.02.2015, 19:37:25
  • gydesi
    gydesi

    Eu sugerez echipei Breslo sa ne dea inapoi platforma veche, cum era ea. Mai bine renunt la modificarile excelente de la comanda, la expunere taxe postale, notificari dar vand, si am vizualizare si am miscare si am vanzare ! Cu aceasta platforma, am explicat in cate locuri am avut ocazia, ca relevanta nu este in favoarea vanzatorilor, ca noi nu vrem sa devenim nici scriitori nici statiscieni pentru a urmari efectul cuvintelor din titlu, descriere,etichete. Am avut o platforma buna prin care daca incarcai produse noi aveai vizualizare si vanzare. Nu am spus nimic cand anul trecut ne-au marit taxele pentru ca era pentru reclama. Ei eu am simtit efectul reclamei in Avantaj, Unica, etc. Dar acum am pierdut tot si tot astept de trei luni pentru nimic, pentru ca Breslo sa-si aminteasca inca o modalitate de "fortare neoblaigatorie" a "reclamei" pe cele 17 locuri de vizibilitate si la 130000 de breslasi.... eu asa consider boosturile. Si magazinele nou create care inca nu au favorizari, la cine trimit notificari dupa 15 boosturi? Sau asta nu are relevanta?
    Haideti ca ati reusit sa ma dezamagiti de tot. Mai am breslei pentru cateva zile, clar ca be boosturi nu am sa le cheltui, nici nu mai expun si se va inchide magazinul. Ma resemnez, atat a fost aici, mai vedem daca se va schimba ceva spre bine din punctul vanzatorilor. E pacat sa-mi mananc nervii pe incercarea de a ne stoarce cat mai multi bani. Pe platforma veche voi reveni oricand cu placere. Pana atunci las cotizarea la cei carora le convine aceasta platforma si aceasta modalitate de taxare.

    08.02.2015, 19:52:17
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Sunt mai mult decat foarte dezamagita de schimbarile "in bine" ... In ultima vreme m-am gandit de 'n ori sa parasesc platforma si cred ca in curand se va intampla ...

    08.02.2015, 20:54:13