Forum: Orice altceva Produs nou postat, apare direct pe pagina 9

  • user58527
    user58527

    Buna ziua! Va rog sa imi spuneti de ce produsul nou postat in categoria bijuterii, apare direct pe pagina 9, si nu pe pagina 1, cum ar trebui? Mentionez ca acum am observat, deci s-ar putea ca acest lucru sa se fi intamplat si pentru alte postari.

    13.02.2015, 11:17:28
  • Breslo
    Breslo

    Buna ziua

    Produsele in categorii apar cu urmatoarea prioritate:
    - primele apar produsele care au BOOST
    - urmatoarele apar produsele care nu au BOOST

    13.02.2015, 12:51:26
  • user58527
    user58527

    Nu mi se pare corect. Deja plătim pentru gazduire. Acest lucru înseamnă că produsul nou postat pentru un magazin ar putea sa ajungă la un moment dat si pe pagina 600. Cine se uita acolo in ziua respectiva? Iar peste câteva zile in acest ritm ar ajunge probabil la pagina 800. Deci, cu alte cuvinte, in afara de găzduire, vom plăti si pentru postări. Este corect acest lucru?

    13.02.2015, 13:03:42
  • Breslo
    Breslo

    Gazduirea este diferita de promovare, si da, se plateste separat.

    Teoretic este posibil sa ajunga pe pagina 600 sau 800, practic nu.

    Nu trebuie sa platiti nimic in plus pentru postari.

    Consideram ca este foarte corect ca magazinele care doresc sa isi promoveze produsele sa aiba vizibilitate semnificativ mai mare.

    13.02.2015, 13:24:36
  • user58527
    user58527

    Am inteles ca nu plătim pentru postări, dar la un moment dat vom fi astfel obligati.

    13.02.2015, 13:30:15
  • love4felt
    love4felt

    Practic ni s-a luat un drept pe care il aveam, de a ne aparea produsul pe prima pagina atunci cand este postat, fie si pentru 20 de minute sau o ora sau o zi in functie de cat de multe produse sunt postate in acea zi, si s-a inlocuit cu fortarea unei publicitati platite.

    13.02.2015, 13:44:19
  • Breslo
    Breslo

    floaredecrin - BOOST este si va ramane optional, nu obligatoriu

    love4felt - nici nu se pune problema de asa ceva. Nu consideram ca am incalcat vreun drept nici unui utilizator Breslo din 2008 si pana acum. Termenii si Conditiile de Utilizare Breslo descriu foarte clar contractul stabilit intre noi si utilizatori, incorporand si Politica de Taxe:
    www.breslo.ro/us/tos
    www.breslo.ro/us/fees

    Pe Breslo nu obligam si nu fortam nici un utilizator. Este dreptul fiecaruia sa foloseasca platforma pe care o punem la dispozitie in orice mod doreste, bineinteles atata timp cat respecta contractul amintit anterior.

    13.02.2015, 14:11:33
  • love4felt
    love4felt

    Atata timp cat atunci cand am deschis magazinul, beneficiam de vizibilitate pe prima pagina automat atunci cand postam produse noi in magazin, iar acum nu mai beneficiez de asa ceva decat daca platesc, consider ca mi-a fost luat un drept, iar aceasta platforma nu mai este ce era atunci cand m-am inscris prima data. Noua politica orientata catre publicitatea platita excesiva pe care o fortati a schimbat acest site intr-unul foarte neprietenos pentru mine. Drept urmare, nu vad de ce sa mai raman aici.

    13.02.2015, 14:19:19
  • Breslo
    Breslo

    Este clar ca termenul de GRATUIT este foarte adanc inradacinat in politica noastra, dar, ce trebuie sa intelegi este ca nu ne mai permitem financiar sa oferim promovare GRAUITA utilizatorilor Breslo.

    Intr-adevar, am pornit ca o platforma GRATUITA dar acum Breslo este o platforma platita.

    Insa, incercam sa pastram o politica de preturi suficient de mica astfel incat oricine sa isi poata permite serviciile Breslo. Popularitatea si cresterile de la an la an sunt argumentele pe care le avem atunci cand sustinem ca facem acest lucru cu succes.

    Stim ca este dificila trecerea de la hobby la afacere, am trecut si noi prin aceasta etapa, si suntem alaturi de magazinele care aleg sa faca acest pas.

    13.02.2015, 14:42:43
  • alexabiju
    alexabiju

    Jalnic si trist in ce s- a transformat tot ceea ce inseamna handmade ...cel putin pe acesta platforma . Desi va laudati cu tot felul de schimbari , toate sunt facute pentru voi si nicidecum pentru noi ....macar sa nu va mai laudati cu treaba asta . Nu incercati sa imbracati un monstru in pene de gasca si sa ni - l serviti drept friptura. Efectul tuturor modificarilor este scaderea spre 0 a vanzarilor , lucru ce poate fi confirmat de toti cei care au magazine. Pentru mine acest magazin a devenit doar un spatiu de depozitare virtual ...si atat . Sa aveti o zi minunata , asa cum meritati !

    13.02.2015, 14:49:12
  • user58527
    user58527

    Nu va permiteti?!!! Dar noi ne permitem? Intrebati-ma cate vânzări am din noiembrie! Zero! Deci la expirarea magazinului, voi fi obligată să renunț. Haideti sa o luam si din punctul de vedere al cumpărătorului. Eu, ca si cumpărător nu voi putea găsi foarte multe produse nou postate, pentru ca nu ma uit mai departe de pagina 30, iar la secțiunea vintage care îmi place, voi rata multe produse nou postate, pentru ca înainte ma uitam numai la primele 2 pagini, pentru ca restul le stiam deja. Acum nu ma voi mai uita. Unde sa le caut? De unde sa stiu eu la ce pagina sunt? Le iau pe toate la rând? Deci, tot vânzătorii vor pierde.

    13.02.2015, 15:02:52
  • Breslo
    Breslo

    Va multumim pentru feedback si aprecieri!

    Acest topic a fost inchis si mutat in sectiunea "Orice altceva"

    13.02.2015, 15:34:53