Forum: Orice altceva Vi se pare normal?

  • Simina
    Simina

    Buna, dragele mele!
    Desi am magazin de ceva timp pe Breslo, nu prea sunt o obisnuita a forumului. Scriu doar cand am ceva de spus, din cauza lipsei acute de timp....problema frecvent intalnita si la alte colege, sunt convinsa.
    Nu sunt genul certaret, care isca probleme sau arunca paie pe foc fara motiv, de aceea imi este destul de greu sa expun pe forum ce mi s-a intamplat, insa vreau sa stiu si parerile voastre si daca exista vreo rezolvare pentru situatia in care ma aflu.
    Azi de dimineata am intrat pe Breslo si am constatat cu surprindere ca am un feedback negativ. M-am gandit ”ei, asta e, cuiva nu i-a placut una dintre bijuteriile mele!”. Insa nu a fost deloc asa, persoana care mi-a lasat negativ e una dintre clientele care nu a ridicat coletul si careia eu, desi am pierdut vreo 14 lei, am avut bunul simt sau prostia, nu stiu care din ele, sa-i dau feedback neutru. In urma neridicarii coletului i-am trimis mesaj prin care am anuntat-o ca voi anula comanda, lucru pe care l-am si facut. Deci, apare intrebarea: ce vina am eu in toata povestea asta, pentru ce primesc feedback negativ, ca nu prea inteleg??????? Voi pricepeti?????
    I-am trimis un mesaj in care i-am explicat punctul meu de vedere si am rugat-o sa-l schimbe, insa pana acum nu am primit niciun raspuns. Exista o rezolvare pentru problema daca nu va dori sa-si schimbe feedbackul?????
    Va pup pe toate si va multumesc anticipat!!!!:):):)
    Cu drag, Simina

    10.08.2010, 11:42:43
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Simina, daca mai ai dovada coletului neridicat trimite-o la [email protected].
    Daca un feedback e nejustificat sau razbunator bineinteles ca il stergem. (a mai fost un caz pe aici pe forum).

    10.08.2010, 11:59:30
  • BohemianSin
    BohemianSin

    aceeasi problema, aceeasi clienta...dovada de acum un an nu mai am, insa se poate vedea feed ul negativ lasat acum hat hat....in care precizam ca nu a ridicat coletul!

    10.08.2010, 12:34:27
  • Simina
    Simina

    Nici eu nu mai am dovada pentru ca toata tevatura se intampla prin octombrie-noiembrie 2009. Insa daca e nevoie de probe, pot trimite lista de mesaje pe care le-am schimbat cu dumneaei. De acolo si din explicatia data atunci cand i-am lasat feedback neutru reiese cine are dreptate. Dupa ce coletul s-a intors, am reusit sa vand colierul altei persoane.

    10.08.2010, 12:42:09
  • issa
    issa

    Si eu am primit un feedback neutru...clienta a comandat un colier din magazin dar il dorea din argint...si am cazut de comun acord sa anulam comanda...eu i-am dat pozitiv cu mentiunea ca am anulat comanda de comun acord iar ea mi-a dat neutru:(
    Cazul tau este tare neplacut...sa primesti negativ, gratuit :(

    10.08.2010, 12:57:53
  • peafowlady
    peafowlady

    Sper ca nu se supara nimeni ca ma bag in discutie. Aveam de gand sa deschid un subiect nou dar... here I go.
    Acum o luna am expediat o brosa si problema e ca nu mi-au venit nici banii inapoi (persoana are feedback pozitiv si negativ) dar nici coletul retur. I-am trimis doua mailuri la care nu mi-a raspuns, coletul deci nu cred ca a fost ridicat. Daca mai am norocul sa gasesc chitantele ma duc cu ele la posta... mi s-a mai intamplat de cateva ori sa-mi fie intarziate coletele, fie ca am trimis si au ajuns dupa o gramada de timp, fie ca le-am primit tarziu... dar a trecut totusi o luna si nimic!
    Voi ati mai patit ceva asemanator? O alta intrebare... oare ar trebui sa existe o lista neagra si aici pe Breslo?

    10.08.2010, 12:58:24
  • BohemianSin
    BohemianSin

    pai cred ca lista neagra se reflecta in feedback!Acum partea proasta e ca nu ti poti da seama daca il va ridica pe al tau, mai ales cand potentialul client imbina si pozitivele si negativele!Eu am observat la respectiva domnisoara ca adat feedback negativ sau neutru tuturor celor carora nu le ridicase coletul...ceea ce nu e tocmai corect...cred ca toate ar trebui anulate sau, dupa cum s a mai vorbit la un topic sa existe o modalitate sa nu se poata da feed atunci cand nu ai ridicat coletul sau nu ai confirmat comanda!

    10.08.2010, 13:27:04
  • Simina
    Simina

    Sunt extrem de dezamagita de aceasta doamna. Daca ar fi primit coletul si nu i-ar fi placut, sa zicem, ar fi putut lasa negativ, insa asa, la cat ma straduiesc sa multumesc fiecare comanda in parte, pun cate un cadou in fiecare colet, chiar si la cele de 30 lei, consider ca nu-l merit sub nicio forma.
    Feedbackul este cartea de vizita a unui magazin, iar eu nu accept sa-mi improaste cu noroi cineva in toata munca mea. Sunt atat de suparata, incat daca nu se va rezolva problema cu feed-ul negativ, cred ca voi renunta pana si la magazin...

    10.08.2010, 17:49:38
  • lauraloredana
    lauraloredana

    Draga Simina,
    Eu personal, cand vad un feedback negativ la o persoana, intru automat si la persoana care l-a dat si imi dau imediat seama daca e dat la invidie sau e meritat. ( de obicei aceste persoane invidioase...au nenumarate feedback-uri negative)
    Nu te mai supara...ca nu merita.
    Bafta tuturor.

    10.08.2010, 18:19:48
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Ma tot uit acum peste feedbackuri, cred ca si bibiu a patit aceeasi chestie, de la acelasi user.

    O sa vorbesc cu Luigi sa vedem daca putem sterge feedback-urile in cauza. Mi se par suspecte fiindca nu au nicun comentariu (fiindca trebuie sa scrii CEVA daca lasi neutru sau negativ a pus la fiecare feedback un punct . - fishy)

    De acum, cand lasati feedback (fie ca e neutru, pozitiv sau negativ) pentru o comanda neridicata sau pentru vre-un colet intors, please postati si o poza cu dovada. In My Breslo > Feedbacks este in dreptul fiecarui feedback un camp "Imagine de apreciere" in care puteti uploada o imagine (cu coletul care s-a intors, avizul de retur etc). Imaginea o vedeti doar voi si, la nevoie, echipa Breslo. Asa putem solutiona cazurile de feedback de razbunare mult mai usor si mai transparent, fiindca avem dovada coletelor intoarse chiar si peste luni de zile de la incident.

    10.08.2010, 20:17:36
  • Margelute
    Margelute

    @Peawfowlady, eu am patit ceva asemanator. Sunt aproape sigura ca nu am fost acasa cand a venit mandatul si nu am primit nici aviz, si atunci ghici cine a primit banii inapoi? Feedback nu pot sa las pentru ca nu am dovezi de necontestat dar astept cu nerabdare inca o comanda de la clienta respectiva ca sa-i bat obrazul.

    10.08.2010, 21:26:53
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Mandatele se duc la arhivare, nu se intorc la cel care a platit!De acolo tb sa faci o cerere sa ti se elibereze!Am auzit ca dureaza mai mult!In orice caz ar tb sa intrebi la oficiul postal!

    10.08.2010, 21:30:10
  • peafowlady
    peafowlady

    Am sa ma interesez ce si cum, dar sunt destul de sigura ca nu am ratat avizul. Mai e si faptul ca nu mi-a mai raspuns la mailuri... am sa vad! Revin cu detalii.

    @Simina: Nu cred ca ar trebui sa fiti atat de suparata incat sa renuntati la magazin. Mie mi s-ar parea absurd sa renunt la munca mea doar pentru ca altcineva nu are bun simt. In plus, este evident ca e vorba de o persoana care a mai avut retururi si care da negativ doar pentru ca... e raul cel mai la-ndemana...

    10.08.2010, 23:08:16
  • Margelute
    Margelute

    O sa intreb la posta, ca e mai sigur asa, cred :))) Postarita asa mi-a spus ca se intoarce la cel care a platit, dar nici mie nu mi se pare firesc sa se aleaga si cu coletul si cu banii. Ma rog, bine ar fi sa fie asa. Ma interesez si va povestesc ce si cum.

    11.08.2010, 12:26:42
  • peafowlady
    peafowlady

    M-am interesat la posta, coletul venise din data de 21iulie dar nu m-a anuntat nimeni... Minunat!
    Urmeaza sa fac poza coletului si sa o atasez la negativ, dar vad ca pe cutie nu a aparut scris nimic nou, este doar adresa respectivei taiata.

    12.08.2010, 17:45:52
  • BohemianSin
    BohemianSin

    din cate stiu nu pe cutie iti scrie ci pe avizul lor...taiat apare de fiecare data cand e retur, poate fi adresa buna!

    12.08.2010, 18:26:33
  • antartique
    antartique

    @Cinnamon,

    Ar fi util pentru toti cei care expun si vand pe breslo sa realizati o sectiune tip "lista neagra" astfel incat sa nu mai pateasca si altii precum Simina.
    Am cautat o astfel de sectiune inainte de a posta acest mesaj insa nu am gasit si am presupus ca nu exista.

    12.08.2010, 18:34:07
  • peafowlady
    peafowlady

    @Bohemian: Aici am vrut sa bat: deci daca adresa e taiata, e retur! Am crezut ca e nevoie neaparat de poza avizului.
    Datele de contact au fost corecte, caci a avut si tranzactii reusite, una chiar cu tine. Am fost eu mai ghinionista din pacate.

    12.08.2010, 18:48:52
  • Simina
    Simina

    Am trimis ieri un mesaj pe adresa [email protected], insa se pare ca sunt prea ocupati....Ca fapt divers, acestea sunt mesajele pe care i le-am trimis eu, si cele in care mi-a raspuns:

    Catre: a.........
    Data: 18.10.2009 (11:42:09)
    Buna, C........!
    In primul rand, iti multumesc pentru comanda, sper sa iti placa si sa il porti sanatoasa si iubita!
    Coletul il voi pune la posta maine, si alaturi de colier vei mai gasi si o pereche de cercei asortati cadou!:)
    Daca te-ai razgandit cumva si nu mai doresti colierul, trebuie doar sa imi trimiti un mesaj pana diseara, si atunci anulam comanda, fara nicio suparare! :)
    Te pup si iti doresc o zi minunata!
    Cu drag, Simina

    Catre: a...........
    Data: 22.10.2009 (16:52:46)
    Buna, C.......!
    Am avut ceva probleme de sanatate si nu am putut sa-ti trimit coletul luni, l-am pus la posta marti. Cred ca maine ajunge sigur, daca nu a ajuns deja. Vroiam sa-ti mai spun ca tortitele cerceilor sunt realizate manual din sarma de argint 925, pentru cazul in care esti cumva alergica la alte materiale.
    Te pup si iti doresc o zi minunata!
    Simina

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    De la: a...........
    Data: 26.10.2009
    Subiect:: Re: Colier comandat
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Scuze pt raspunsul tarziu. Coletul a ajuns astazi la posta, dar n-am apucat sa-l ridic, asa ca il voi ridica maine.
    Iti multumesc mult si o seara placuta in continuare

    A...........

    Catre: a...........
    Data: 31.10.2009 (21:54:21)
    Buna, A........!
    Sper ca ti-a placut colierul, cand ai timp, da-mi un mes. sa-mi zici cum ti se pare! Sa-l porti sanatoasa si iubita!
    Te pup si iti doresc o seara minunata!
    Simina

    Catre: a.........
    Data: 12.11.2009 (16:36:09)
    Nu stiu ce s-a intamplat, insa coletul s-a intors la mine. O sa anulez comanda, iar daca-l vrei in continuare, il comanzi din nou si discutam modalitatea de plata si transport.
    Iti doresc o zi minunata!
    Simina :)


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    De la: a........
    Data: 22.11.2009
    Subiect:: Re: Re: Re: Colier comandat
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Buna!
    Scuza-ma pentru intarziere, dar n-am mai intrat pe breslo sa verific mesajele.. Mi-a placut mult! Iti multumesc frumos si o zi placuta in continuare!


    Catre: a.........
    Data: 28.11.2009 (15:55:59)
    Buna!
    Cred ca ai facut o mica confuzie, coletul s-a intors la mine si am anulat comanda. din pacate, nu mai este disponibil! O zi buna sa ai si tu!
    ””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

    Nu i-am dat numele, insa din feedback va dati seama cine este!
    Mi s-a parut foarte ciudat ca numele pe care trebuia sa trimit coletul era unul, iar cel cu care semna mesajele era altul, insa nu am dat importanta faptului, m-am gandit ca nu vrea sa-i ajunga acasa avizul, iar ultimul mesaj de la ea este chiar halucinant, imi spunea ca ii place colierul ca si cand l-ar fi primit!!!!!! Este imposibil sa-l fi confundat cu altul, chiar nu semana cu nimic din cate vazusem eu pe Breslo, dar mai stii????!!!! Chiar nu stiu ce sa cred, de ce i s-o fi pus pata pe mine asa nu inteleg!!!! In fond, eu i-am dat neutru, nici macar negativ, desi aveam toate motivele s-o fac!!!
    In fine, trebuie sa-mi intre in cap ca oamenii sunt extrem de rai, le place sa raneasca fara motiv si sa rasplateasca bunatatea cu cruzime!!!!! Si ar trebui sa termin odata cu idealismul asta stupid!!!!!!!!!!!
    Daca as si putea.......:(

    12.08.2010, 21:28:45
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Eu am primit raspuns de la echipa Breslo, mai exact de la Luigi care a interpelat-o pe domnita spunand urmatoarele...adica ce declara ea(Luigi sper sa nu te supere ca dau pe post):

    Buna seara,

    Am lasat un feedback neutru pentru o comanda pe care nu am primit-o. Colet de care am intrebat expres la sediul postei. La acest feedback nu am comentat deoarece nu am avut nimic altceva de spus. Cand am avut, nu m-am sfiit sa spun. Consider ca o parere este pur personala si nu mi se pare un motiv de targuit, pentru ca nu suntem la piata.

    Imi cer scuze pentru intarzierea raspunsului, dar abia acum l-am citit si va multumesc pentru mesaj.

    Va doresc o seara placuta in continuare!

    A. B.

    Mie Domnisoara nu a binevoit sa-mi raspunda!

    12.08.2010, 21:35:03
  • Simina
    Simina

    Gresisem eu, mesajul l-am trimis alaltaieri, pe 10.08, si nu mi-a raspuns nimeni!!!!! Nu-i nimic, daca nici macar cei din echipa breslo nu-mi raspund chiar stiu ce am de facut!
    BohemianSin, vezi, tupeul acestei doamne este fara margini!!!! Mie nici nu-mi poate vinde gogoasa cu: ”n-am primit coletul, desi am intrebat la posta”, pentru ca mi-a spus ca a ajuns la posta si il va ridica!!!!! Vina ii apartine in exclusivitate!!!! Nici nu stiti de cate ori am incercat sa o sun, insa nu a catadixit sa raspunda!!!!!!
    Pup, fetelor si va multumesc!!!

    12.08.2010, 21:40:57
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Simina, eu am trimis mail-ul aici pe breslo special catre Luigi!S-ar putea sa nu raspunda la echipa@breslo intrucat am mai auzit ca asa s-a intamplat si in alte privinte -poate cei care se ocupa de chestia asta sunt in vacanta-nici macar nu stiu care e echipa Breslo!Si sa nu faci vreo tampenie pentru ca vrem sa ne bucuram in continuare de de produsele tale minunate!Se lucreaza mai incet insa Luigi a dat de stire ca dupa ce vb cu ea va rezolva problema si cu feed urile!Nu tb sa ne lasam descurajate de o.....alta!Nu uita ca eu am fost acuzata virulent acum o luna de invadarea spatiului Breslo!Si aia da problema ca aparea in orice colt Breslo. Si vezi ca am plecat undeva??????Stau in continuare si-mi postez produsele pt ca imi place ce fac si scriu in continuare articole pt ca imi place sa o fac!

    12.08.2010, 21:50:11
  • Simina
    Simina

    OK, iubita, multumesc, o sa-i scriu si aici.
    Sunt asa nervoasa pt. ca ma revolta nedreptatea, tu stii de unde mi se trage :):):)

    12.08.2010, 21:54:13
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @ antartique: lista neagra sunt insasi feedbackurile. Iar cei ce lasa negativ ar trebui sa uploadeze mereu o dovada (daca e vb de colet nerificat, o poza cu avizul pe care e marcat "retur" sau cu coletul intors e suficienta - nu stiam ca adresa taiata e un semn, dar un colet retur are pe el multe inscrisuri postale din care reiese ca a fost trimis, procesat etc. deci nu ai avea cum sa ii faci poza decat daca e retur). Daca avem o dovada e foarte usor apoi sa stergem feedurile negative date ca razbunare, asa ca nimeni nu trebuie sa renunte la a da un negativ bine-meritat de frica unei razbunari.

    @Bohemian: cum nu stii care e echipa Breslo? :)) Momentan sunt Luigi, Ruxi si Mad. :) Deci, vedeti, eu v-am zis mereu ca nu e mare. :D

    13.08.2010, 13:29:40
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Trei doamne si toti trei!De ei stiam dar credeam ca mai e ceva/cineva in plus.Pai e putin cam greu sa le rezolve pe toate asa repede...ca doar n-or fi zei numai sa clipeasca si gata!

    13.08.2010, 13:45:08
  • peafowlady
    peafowlady

    Eu am incarcat poza dar nu era nimic nou pe colet. Pe langa adresa mea si cea a destinatarului pe care le scrisesem eu mai erau si niste informatii legate de greutatea si valoarea coletului pe care le-a scris doamna de la ghiseu inainte de expediere. Si pe partea pe care aparea adresa mea era si un 42. Atat. Aviz nu am primit, doar o chitanta cu taxa de magazinaj.

    13.08.2010, 13:53:59
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @peafowlady: da, tocmai de inscrisurile astea e vorba. E cam greu sa faci rost de un colet pe care sa scrie greutatea si valoarea de la posta daca nu e retur. Poate doar sa il smulgi doamnei de la ghiseu exact inainte sa pleci cand il trimti :))

    13.08.2010, 14:12:29
  • peafowlady
    peafowlady

    Good point! : D

    13.08.2010, 15:27:19
  • Margelute
    Margelute

    Ei, e greu :) Eu mi le scriu singura! Am niste mocaite la oficiul de la care trimit de obicei asa ca scriu totul de-acasa de cele mai multe ori. Cred ca scrie ca e retur pe chitanta, nu aia de taxa de magazinaj, ci pe cea cu care ai platit transportul inapoi, cea scoasa la imprimanta antica.

    Vroiam sa scriu si aici daca se poate face ceva sa vizionam feedback-urile daca apasam pe ele, adica in partea de sus unde e suma pe fiecare categorie in parte pozitiv, neutru, negativ, sa apasam pe ele si sa le deschida separat doar pe acelea alese. Ca sa nu mai frunzarim prin mii de feedback-uri.

    13.08.2010, 17:38:07
  • antartique
    antartique

    @Cinnamon

    Am inteles. Da, e o metoda buna, motivele fiind astfel justificate.

    13.08.2010, 17:52:09
  • Simina
    Simina

    Da, era o idee buna sa stiu ca trebuie sa fotografiez coletul returnat. Nu am avut inspiratia sa o fac, asta e....ghinionul meu.
    Maine imi expira perioada pentru care am platit magazinul. Sunt dezamagita profund, nu am primit nici un raspuns de la membrii Breslo, asa ca nu voi mai plati contul. Asta e, voi gasi o alta modalitate sa-mi fac cunoscute produsele. Multumesc tuturor fetelor pentru incurajari, comentarii, va pup pe toate si va doresc sa aveti vanzari cat mai bune, si sa nu aveti niciodata parte de cliete de felul doamnei care m-a determinat sa fac acest pas.
    Cu drag, Simina

    14.08.2010, 21:56:44
  • mady68
    mady68

    Mai asteapta putin,cu siguranta vei primii raspuns,e vara,cald,concedii,FII LUPTATOARE,nu da satisfactie rauvoitorilor.Creatiile tale sunt minunate

    14.08.2010, 22:06:04
  • peafowlady
    peafowlady

    Eu sunt de acord cu mady68! Sunt sigura ca se va rezolva cu feedback-ul, si eu am primit raspuns mai greu de la echipa breslo prima data cand le-am scris.

    14.08.2010, 23:34:12
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Simina, vad ca acum a fost modificat feedbackul negativ intr-unul neutru. Deci e totul ok, nu mai trebuie sa il stergem noi, l-a modificat cumparatorul tau direct.

    Pretty please, de acum pentru fiecare feedback negativ va rog sa uploadati o imagine de justificare ca sa putem rezolva cat mai repede cazurile de feedback negativ razbunatoare. Trebuie sa intelegeti ca ne e si noua greu sa solutionam dispute de genul acesta daca fiecare parte sustine ca a primit feedback-ul pe nedrept si nu exista nicio dovada. Dar totul e bine cand se termina cu bine :))

    15.08.2010, 20:27:29
  • AtelierMikaela
    AtelierMikaela

    Cred ca unul dintre cei ce fac parte din echipa Breslo ar trebui sa indrepte si nedreptatea cu
    feedbackul neutru, avand justificarea "." -Simina nu-l merita!!!

    15.08.2010, 21:12:28
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Si eu ma gandesc ca a trecut ceva timp de cand am sesizat neregula si eu chiar nu vreau sa am nici un fel de feed back neutru sau negativ care nu e pe merit, din cauza unor neseriosi, si cred ca si Simina la fel.Daca e pe merit, asta este, mi-l asum, nu e problema, ca nu sunt eu mama perfectiunii. Convertirea unui feed din negativ in neutru nu rezolva problema. Si simplul fapt ca acum un an aproape in urma am lasat feed uri negative la respectiva persoana cred ca demonstreaza ca totusi acel colet s-a intors. Eu nu pot pastra ani de zile hartii de posta pt ca ar tb sa ma astept ca peste 12 luni sa se trezeasca cineva sa se apuce de impartit ˝puncte˝ in loc de orice alte comentarii si nici acum un an nu puteam sa ma gandesc la asa ceva!

    16.08.2010, 16:43:36
  • Luigi
    Luigi

    Scuze de intarziere, am discutat si cu Cinnamon si concluziile ar fi in felul urmator:

    - pentru o comanda care a fost trimisa si neridicata feedbackul corect din partea vanzatorului este NEGATIV, feedback-ul din partea cumparatorului este NEUTRU.

    - NEGATIV este pentru ca vanzatorul a pierdut timp si bani la tranzactia respectiva, NEUTRU deoarece cumparatorul nu a intrat niciodata in posesia coletului, deci nu va putea aprecia ca POZITIV sau NEGATIV respectivul produs.

    Simina, rugamintea mea este sa modifici feedback-ul in NEGATIV, cu mentiunea "COLET NERIDICAT...etc"

    BohemianSin, sunt si eu de parere ca nu influenteaza cu nimic negativ feedbackul neutru, in lumina celor explicate mai sus. Nu ar fi corect ca feedbackul sa fie pozitiv pentru un colet pe care nu l-a vazut niciodata. Totusi, feedback-ul tau negativ reflecta suficient de clar care a fost problema cu tranzactia respectiva. Ca o paranteza, daca www.breslo.ro/Feedback/alexudza avea mai multe feedback-uri negative ne gandeam serios la suspendarea contului.

    Am mai spus si repet, sugestia noastra este sa lucrati cu plata partiala/totala in avans, inainte de trimiterea coletului, cu toti clientii noi, si nu numai. In felul acesta cu siguranta va scadea numarul problemelor de acest gen. In acelasi timp este o modalitate foarte eficienta prin care fiecare isi aduce aportul la educarea clientilor si potentialilor clienti cand vine vorba de cumparaturi online.

    Deschiderea unui cont bancar (insotit de o carte de credit), in care clientul poate vira o suma de bani, este foarte simpla si ar facilita mult aest proces de tranzactionare online.

    Revenind, imi pare sincer rau ca se intampla astfel de lucruri, dar din pacate ele sunt inerente si presupun asumarea un anumit grad de risc, care poate fi controlat, dupa cum am spus.

    16.08.2010, 18:44:43
  • peafowlady
    peafowlady

    Luigi, daca respectiva nu a vazut niciodata coletul este din cauza ei, pentru ca nu l-a ridicat. Nu cred ca are dreptul sa acorde neutru iar Simina nu are de ce sa-l primeasca pentru ca ea si-a facut treaba. Si pe mine m-ar deranja sa imi acorde cineva un astfel de calificativ dupa ce am pierdut timp (si bani) din cauza neseriozitatii ei. Mie mi se pare cam nedrept. Si in plus, nici neutrul nu este vazut cu ochi buni. Adica... sunt sigura ca nu ar impiedica pe cineva sa faca o comanda dar totusi, de ce sa aiba si cel mai mic dubiu cand se uita in lista ta de feedback daca tu n-ai facut nimic rau?

    16.08.2010, 19:00:36
  • AtelierMikaela
    AtelierMikaela

    Mi se par remarcile de bun simt, cu un singur amendament: Atunci cand cumparatorul acorda feedback neutru - pentru ca nu a vazut niciodata produsul, sa expuna exact cauza! Adica, dau neutru, dar spun ca nu am intrat in posesia produsului deoarece nu l-am ridicat! ( feedback-ul nu se datoreaza muncii deficitare a vanzatorului!!!). Dar parearea mea este ca persoanele care manifesta neseriozitate crasa, n-ar trebui sa poata acorda la randul lor feedback.

    16.08.2010, 19:01:29
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Sunt de acord cu Nagual sa existe mentiunea ca nu a ridicat coletul sau sa-l putem bloca noi ca vanzatori la aceasta optiune.

    16.08.2010, 19:05:10
  • CAT.E
    CAT.E

    da, dar respectivul "client" nu a vrut sa vada produsul, in plus, a pus vanzatorul pe drumuri si cheltuiala, nu a raspuns la mesaje si nu mi se pare corect sa aiba dreptul sa reactioneze prin feedback.

    16.08.2010, 19:08:09
  • Simina
    Simina

    Luigi, multumesc pentru raspuns, asta asteptam din partea echipei care coordoneaza activitatea pe Breslo.
    Din pacate, permite-mi sa nu fiu de acord cu cele expuse de tine si sa ma raliez parerii celorlalte fete. Nu neg faptul ca tu poti hotara ce decizie iei in acest caz, insa noi suntem cele mai in masura, avand in vedere munca, energia si sufletul pe care il depunem atunci cand cream produsele noastre, sa hotaram daca acceptam un feed din partea unei persoane care NICI MACAR NU A CATADICSIT SA RIDICE COLETUL, fie el negativ, pozitiv sau neutru. Cea mai buna solutie in acest caz mi se pare cea in care noi, dupa ce ne-a fost refuzat un colet, sa facem o cerere echipei breslo prin care feed-ul persoanei respective sa fie blocat. Cu ce drept imi denigreaza munca atata timp cat n-a apucat sa cunoasca rezultatele acesteia????? Si asta nu din vina mea?
    Este injust ca o asemenea persoana sa aiba posibilitatea sa arunce o umbra asupra onestitatii si credibilitatii mele!
    Eu cred cu tarie in dreptate, de asta mi-am si ales meseria pe care o am in viata de zi cu zi, si chiar daca vad in fiecare zi la serviciu cum dreptatea este calcata in picioare, traiesc cu speranta ca macar aici, in comunitatea pe care mi-am ALES-O sa-mi fie o a doua familie, nu se intampla asa ceva!

    16.08.2010, 19:21:21
  • Simina
    Simina

    Observ acum ca doamna a scris o explicatie langa feed-ul dat mie si lui BohemianSin. Mesajul care apare este: ”Tranzactie Nefinalizata. Colet neridicat de la oficiul postal.”. Nu ma impresioneaza absolut deloc, si voi spune si de ce.
    Iuia i-a acordat feed negativ pentru o tranzactie nefinalizata. Cu toate acestea, a primit in schimb pozitiv. Made.in.Brasov i-a acordat feed neutru pentru o tranzactie nefinalizata. A primit tot pozitiv. Eu si BohemianSin am primit neutru tot pentru tranzactii nefinalizate (ca sa nu mai zic ca mie imi daduse initial negativ!!!!!)
    Observati arbitrariul situatiei???? De ce e lasata in aceste cazuri sa acorde feed, pe care oricum il da in mod absolut subiectiv, si nu dupa vreo regula,( impusa macar de dumneae)i! Se vede clar ca nu a reactionat la fel in situatii identice!

    16.08.2010, 19:53:34
  • Simina
    Simina

    Ca sa fie clar ce am vrut sa spun, poate m-am exprimat usor ambiguu, avand in vedere starea sufleteasca: NU VREAU sa-si scimbe feed-ul si sa-mi dea pozitiv, nici sa schimbe feed-ul pozitiv dat celor doua colege, vreau doar sa nu-si poata exprima parerea in acest caz, pentru ca a renuntat la posibilitatea de a avea o parere cand a decis sa nu ridice coletul de la posta. Si a facut asta benevol!

    16.08.2010, 19:59:13
  • peafowlady
    peafowlady

    Singurul lucru ambiguu este asta: "Tranzactie Nefinalizata. Colet neridicat de la oficiul postal". Persoana care citeste asta pe paginile voastre si nu are rabdare sa verifice detaliile poate crede ca voi nu ati onorat comanda.

    16.08.2010, 20:46:42
  • Simina
    Simina

    Exact!

    16.08.2010, 20:53:01
  • magiccraft
    magiccraft

    Consider ca Simina si restul colegelor au dreptate. Nu exista LOGICA ca un cumparator care nu a ridicat un colet de la posta sa isi permita sa dea un feedback neutru (negativ nici nu se pune in discutie!).
    Cuparatorul, chiar daca nu a ridicat coletul ( si asta este un lucru care denota profunda neseriozitate) trebuie sa acorde feedback pozitiv pentru faptul ca vanzatorul a depus efortul de a expedia comanda ( cu tot ce implica aceasta: timp, bani, munca etc.). Nu etse vina vanzatorului ca un cumparator neserios saracutul... "nu a avut ocazia sa vada produsul"... cine l-a obl;igat sa nu o faca?!

    Deci aceasta imi pare ca se inscrie in logica lucrurilor... si nu optiunea de a da feedback neutru...

    17.08.2010, 12:49:28
  • DeianeiraJewellery
    DeianeiraJewellery

    Corect!! Pana la proba contrarie ( pe care o ratezi daca nu ridici coletul) produsul este de feedback pozitiv, doar din acest motiv l-ai achizitionat!

    17.08.2010, 14:17:24
  • margelutevesele
    margelutevesele

    Eu intreb altceva. De ce "cumparatorul" are dreptul de a da un feedback fie el pozitiv/neutru/negativ , cat timp nu a cumparat efectiv nimic?! Cat timp nu a ridicat coletul de la Posta consider ca nu are dreptul sa dea un feedback .

    17.08.2010, 15:26:27
  • Simina
    Simina

    Asta este si parerea mea. A renuntat la acest drept cand a decis sa nu ridice coletul.
    Aceste calificative stabilesc gradul de multumire al clientului referitor la produsul primit, precum si parerea pe care si-a facut-o referitor la seriozitatea, amabilitatea, etc. ale vanzatorului.
    Or, daca el nu intra efectiv in posesia produsului, repet, pentru ca asa a hotarat fara sa-l sileasca nimeni, cum poate sa-si spuna parerea, in baza a ce?

    17.08.2010, 15:41:04