Bine ai venit in magazinul nostru !
Dragostea si respectul pentru natura, bucuria de a darui, studiul intens, se afla la baza produselor ce stau pe rafturile magazinului nostru virtual.
Pentru a avea produse de calitate, colaboram cu furnizori de specialitate. Avem astfel garantia ca nici unul din ingredientele folosite la realizarea preparatelor Bliss Skincare nu sunt testate pe animale.
Credem in conceptul de Dezvoltare Durabila in care Protectia Mediului este unul dintre pilonii de sustinere.
In acest sens am ales sa nu folosim ulei de palmier in produsele noastre, in conditiile in care s -a constatat ca exploatarea excesiva a plantatiilor de palmieri a provocat degradarea biodiversitatii in zonele respective cu impact dezastruos asupra mediului.
Tot din respect pentru mediu am ales sa folosim cutii speciale din carton reciclabil pentru unele produse .
Pentru realizarea produselor noastre, folosim o parte din darurile cu care ne copleseste Mama Natura : uleiuri si unturi vegetale( majoritatea nerafinate, presate la rece, certificate organic), ceara, plante medicinale, argile, miere, polen,pudre si pigmenti vegetali .
Acestea actioneaza sinergic cu extracte si macerate din plante medicinale, uleiuri esentiale pure, vitamine cosmetice pentru a-si aduce aportul la starea de bine si de confort necesara fiecaruia dintre noi.
Recipientele sunt din sticla , iar cele din plastic sunt reciclabile, reutilizabile .
Preparatele sunt realizate manual si sunt etichetate individual.

Va multumim ca ati ales sa ne vizitati si sa va bucurati impreuna cu noi de darurile naturii !

Cu drag, echipa Bliss
  • Livrare si plata

    Ca sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate ti le putem livra in cel mai scurt timp prin:
    Posta Romana: de la 0 LEI
    Ridicare Personala: 0 LEI
    Curier rapid: de la 0 LEI

    Iar pentru plata poti alege metoda care ti se potriveste:
    Transfer Bancar
    Plata la livrare

    Posta Romana - timp de livrare a coletului : 3-5 zile din momentul in care a fost depus la Oficiul Postal.
    Avem nevoie de confirmarea comenzii , inainte de expedierea ei.
    Noi , la randul nostru, confirmam expedierea pachetului ( telefonic, ori mesagerie Breslo ).
    Personal, in Constanta.
    Curier Rapid.
    1. Ramburs : la ridicarea coletului ( Posta Romana).
    2. In avans - in cont ING . Datele de plata vor fi
    transmise la solicitarea cumparatorului.
    Atentie la comisioanele bancare ; daca exista acestea sunt platite de cumparator.
    3. La coletele prin curier -
    plata se face in avans, nu si ramburs.
    4. Pentru livrare personala, in Constanta,
    plata se face in momentul predarii produsului
    cu cost zero de transport.
    Punctul de intalnire se stabileste de comun acord.
    Retine -nu se fac livrari la domiciliu, birou, etc.
    Pentru aceasta exista firme de curierat.
    CLIENTII NOI , ce nu au feedback-uri sau sunt negative, sunt rugati sa achite in avans (transfer bancar).
    Este o masura de siguranta, in sensul evitarii posibilitatii coletului neridicat.
    Multumim pentru intelegere !
  • Rambursari si Schimburi

    Conform legii, produsele , pot fi returnate in 10 zile lucratoare de la primire , fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
    Cheltuielile de returnare, respectiv de transport produs si returnarea contravalorii prin transfer bancar, dupa caz, revin clientului.
    Vanzatorul va fi informat in scris inante de returnarea produsului.
    Produsul va fi returnat in ambalajul original, fara sa fi fost desfacut, desigilat,utilizat,deteriorat.
    In cazul in care toate aceste conditii sunt indeplinite, contravaloarea produsului va fi restituita cat mai urgent posibil, darnu mai tarziu de 30 zile lucratoare de la efectuarea comenzii.
    Nu se accepta schimburi cu alte produse.
    OG nr 34/ 2014

    Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

    Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda ). Detalii si Formular de retur.

  • Carduri Cadou

    Dupa comandarea unui card cadou, vei primi detaliile de plata catre magazinul Bliss.Produse.Naturale. Poti face plata prin PayPal sau Internet banking, iar cardul cadou ti se va trimite prin e-mail imediat ce voi confirma plata.

    In e-mail-ul primit vei gasi codul de activare a cardului cadou, precum si o varianta printabila, pe care o poti tipari acasa pentru a o oferi cadou oricui doresti.

    Cumpararea unui card cadou reprezinta o tranzactie finala, ce nu poate fi anulata sau rambursata. Ca orice tranzactie pe Breslo, cardurile cadou sunt si ele subordonate Termenilor si Conditiilor Breslo.

    Pentru comenzile platite cu carduri cadou se aplica aceleasi costuri de livrare ca si in cazul unei comenzi normale. Totusi, aceste costuri pot fi acoperite de valoarea cardului cadou, daca aceasta este suficienta pentru a acoperi si comanda si taxele de livrare.

    Daca valoarea comenzii este mai mare decat valoarea cardului cadou, vei plati separat diferenta, prin metoda aleasa in cosul de cumparaturi.

    Daca valoarea comenzii este mai mica decat valoarea cardului cadou, diferenta nu va fi rambursata si nu va putea fi folosita pentru cumparaturi ulterioare.

    Cardurile cadou pot fi folosite pentru a comanda orice produs din aces magazin. Valabilitatea unui card cadou este de 90 de zile incepand cu data confirmarii platii. Un card cadou poate fi folosit o singura data, pentru a efectua o singura comanda. Dupa expirarea cardului cadou, codul sau va deveni inactiv si acesta nu va mai putea fi folosit pentru a cumpara produse.

  • Politici adiacente si Intrebari frecvente

    Pentru orice nelamuriri sau informatii suplimentare in legatura cu produsele noastre , nu ezitati sa ne contactati !
    Va raspundem cu promptitudine si intotdeauna cu placere !
    Produsele nu exista pe stoc, ci se realizeaza dupa preluarea comenzii, motiv pentru care va rugam sa lansati comanda doar daca sunteti sigure ca va veti respecta angajamentul de a-l prelua.
    Va rugam sa cititi cu atentie compozitia produsului,sa vedeti daca sunteti alergica la vreunul dintre compusii produsului. Pentru orice eventualitate, testati produsul la incheietura mainii, inante de aplicarea pe intreaga piele.
    Magazinul nu este responsabil pentru lipsa efectelor preconizate de client, acestea fiind determinate de factori externi, ce difera de la o persoana la alta,in functie de stilul de viata, frecventa folosirii produsului, tipul tenului, varsta.
    Nu ne asumam raspunderea pentru colete livrate necorespunzator de Posta Romana.
    Ambalajul preparatului cosmetic poate fi diferit fata de cel din imaginea reprezentativa, dar cantitatea ramane neschimbata.
    Va multumim pentru intelegere !
  • Informatii Vanzator

    Pentru informatii ,intrebari, lamuriri in legatura cu produsele noastre, va rugam sa ne contactati.
    Adresa mail :[email protected]
    Telefon : 0737050108
  • Bliss.Produse.Naturale a deschis magazinul Breslo pe 18.03.2017.

    Ultima modificare a politicii magazinului a fost facuta pe 07.09.2023