În perioada 20/28 Iulie, vom fi în vacanță!

Bine ați venit,
Vă mulțumim pentru vizită!

Pe fondul neseriozității de care au dat dovadă unii clienți, ne vedem obligați să suspendăm expedierea coletelor cu plata ramburs.

Clienții cu care am mai colaborat sau cei cu feedback-uri pozitive de la alte magazine, pot solicita și PLATA RAMBURS a comenzilor.

*Produsele realizate la comandă/personalizate, se achită în avans.

*Vă rugăm să nu ezitați și să ne contactați dacă aveți orice nelămurire sau întrebare legată de produsele noastre, vă stăm la dispoziție cu răspunsuri rapide.

*Pregătirea si expedierea coletelor se va face după CONFIRMAREA comenzii. Comenzile neconfirmate vor fi anulate.

*Persoanele cu feedback-uri negative pot opta doar pentru variantele de livrare cu plata în avans.

*În cazul prețurilor cu zecimale, toate valorile sub 0.50 lei se rotunjesc în minus iar ce va trece de 0.51 lei se rotunjește în plus.
EX: 3.4 lei = 3 lei
3.6 lei = 4 lei


Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
Prețurile și politica de livrare se pot modifica fără un anunț prealabil.
  • Livrare si plata

    Ca sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate ti le putem livra in cel mai scurt timp prin:
    Posta Romana: 12 LEI
    CURIER RAPID: de la 0 LEI

    Iar pentru plata poti alege metoda care ti se potriveste:
    Transfer Bancar
    Plata la livrare

    În cazul localităților pentru care firmele de curierat percep tarife majorate pentru kilometrii suplimentari, obligația achitării acestora îi revine destinatarului.
  • Rambursari si Schimburi

    Produsele realizate la comandă nu se pot returna.
    În cazul unui retur, se rambursează valoarea produsului dupa returnarea acestuia în ambalajul original, fără defecte (zgârieturi/ciobituri/ș.a.m.d).
    Taxele poștale/de expediere/retur cad în sarcina cumpărătorului.
    Nu ezitați să ne contactați dacă aveți întrebări sau nelămuriri!

    Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

    Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda ). Detalii si Formular de retur.

  • Politici adiacente si Intrebari frecvente

    SE RECOMANDĂ:
    Produsele se pastreaza in ambalaje specifice (in cele primite/cutii/pungi) pentru a evita degradarea acestora.
    Evitarea contactului cu parfumuri/creme/apa sau cu alte produse de ingrijire personala ori de uz gospodaresc.
    Manipularea bijuteriilor se face cu grijă, fara a le brusca/agata/scapa.

    IMPORTANT!
    IN PERIOADA URMATOARE, MODIFICAM MANUAL DESCRIERILE PRODUSELOR.
    VA RUGAM SA IGNORATI MENTIUNILE DE TIPUL "VEZI REDUCERILE/SE APLICA REDUCERI SUPLIMENTARE PESTE VALOAREA DE/TAXA DE LIVRARE ESTE..."S.A.M.D, PRETURILE PRODUSELOR SUNT CELE AFISATE IN MAGAZIN IAR TAXELE DE LIVARE SI MODALITATILE DE PLATA SUNT CLAR MENTIONATE IN POLITICA MAGAZINULUI.
    VA MULTUMIM PENTRU INTELEGERE SI NE CEREM SCUZE PENTRU NEPLACERILE CAUZATE!
  • Informatii Vanzator

  • Carmen.Sylva.ART a deschis magazinul Breslo pe 30.12.2009.

    Ultima modificare a politicii magazinului a fost facuta pe 13.06.2021