Bine ati venit in magazinul meu!
Ma puteti contacta și
- pe pagina Facebook: casafelicitarilor
- email: [email protected]
- dar și la numărul de telefon/WhatsApp : 0740 58 25 14
  • Livrare si plata

    Ca sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate ti le putem livra in cel mai scurt timp prin:
    Fancourier: 25 LEI

    Iar pentru plata poti alege metoda care ti se potriveste:
    Transfer Bancar

    Livrarea se face doar prin FanCourie, prețurile afișate fiind pentru localitățile unde are sediul FanCourier sau cele fara kilometri suplimentari.
    Pretul afișat de site este estimativ, în funcție de localitatea unde locuiți, prețul poate varia, calculul final îl face firma de transport.
    Pentru detalii accesati site-ul transportatorului.
    Expediez colete prin Posta Romana doar pentru zona Deltei Dunarii si doar cu conditia ca totalul comenzii sa fie de minim 250 lei.
    Plata se face in contul meu deschis la Banca Transilvania.
    După confirmarea comenzii si stabilirea tuturor detaliilor comenzii dumneavoastra, o să primiți datele contului, pentru achitarea comenzii. Plata se face integral, in avans, nu execut si nu expediez comenzile neachitate si nu expediez colete in sistem de plata ramburs.
    O comanda este considerata ferma si intra in lucru doar dupa ce primesc dovada achitarii.
    În cont se achita cotravaloarea comenzii din magazinul meu, transportul îl veți achita transportatorului, la ridicarea coletului.
  • Rambursari si Schimburi

    Potrivit legislatiei în vigoare produsele comandate online se pot returna fara nici o justificare în 14 zile de la achiziționare.
    Singura condiție este ca produsele sa fie fără urme de folosire, nedeteriorate, în acceași stare în care au fost primite.
    Plata cu turul și returul coletelor este strict în sarcina cumpărătorului.
    În cazul unui retur banii vă vor fi restituiți într-un cont bancar menționat de dvs, în maxim 10 de zile calendaristice, mai puțin comisioanele percepute de banca. Nu îmi asum responsabilitatea pentru coletele deteriorate de către transportatori, pentru aceste nedorite situații vă puteti adresa cu reclamație direct transportatorului implicat.
    Potrivit legii produsele personalizate nu se pot returna.

    Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

    Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda ). Detalii si Formular de retur.

  • Politici adiacente si Intrebari frecvente

    1) Toate produsele sunt realizate manual (handmade), deci, necesită timp pentru realizare.
    2) Nu lucrez cu stocuri, toate produsele se realizează doar la cerere.
    3) Fiind produse realizate manual ele se pot personaliza, adică, dumneavoastră vă puteți alege culoarea, fontul, dimensiunea dorită.
    Nu ezitați să mă contactați dacă aveți vreo preferință în acest sens.
    4) O comanda este considerata ferma doar dupa ce s-a efectuat plata acesteia.
    5) Comenzile plasate insa neachitate se anuleaza.
  • Informatii Vanzator

    Mirela
    telefon/whatsapp: 0740 582 514
    Facebook: casafelicitarilor
    email: [email protected]
  • CasaFelicitarilor a deschis magazinul Breslo pe 01.07.2017.

    Ultima modificare a politicii magazinului a fost facuta pe 13.02.2023