Buna,suntem Andreea si Marcela...va multumim ca vizitati magazinul nostru

Nu exista comanda minima dar trebuie sa tineti cont ca la valoarea produselor comandate se adauga taxa de livrare in functie de optiunea aleasa in momentul plasarii comenzii.

Produsele se livreaza prin Posta Romana in sistem ramburs,deci la valoarea produselor se adauga taxa de livrare.

Pentru cei din Bucuresti,in functie de timp,livrarea se poate face in Calea Giulesti 6-8 unde este OP.Expres Bucuresti (fost OP.73)intre orele 9-15 sau in orice zi dupa ora 17 in fata la fosta Raiffeisen Bank ag. Margeanului acum este Mega shop&go(Margeanului nr.40),ca punct de reper este farmacia Punkt sau statia RATB Complex Comercia(in sensul dinspre Piata Rahova)
Pentru comenzi din Bucuresti cu valoare sub 25 lei(val.produselor fara transport) livrarea se face doar in Calea Giulesti 6-8 unde este OP.Expres Bucuresti (fost OP.73)intre orele 9-15 sau in orice zi dupa ora 17 in fata la fosta Raiffeisen Bank ag. Margeanului acum este Mega shop&go(Margeanului nr.40),ca punct de reper este farmacia Punkt sau statia RATB Complex Comercia(in sensul dinspre Piata Rahova).
In weekend doar pe Margenului.

Comanda trebuie confiramata/platita in maxim 3 zile,daca nu primesc nici un mesaj de confiramare sau plata(pt.cei care au ales plata prin banca) dupa acest termen voi anula comanda.
  • Livrare si plata

    Ca sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate ti le putem livra in cel mai scurt timp prin:
    Posta Romana: de la 5 LEI
    Fan Curier (taxa se plateste la destinatie si difera in functie de km suplimentari cand locuiti in localitati,sate,etc.): 30 LEI
    FAN CURIER pt.Bucuresti (taxa se plateste la destinatie): 22 LEI
    Ridicare Personala in Bucuresti: 0 LEI

    Iar pentru plata poti alege metoda care ti se potriveste:
    Transfer Bancar
    Plata la livrare

    Prin Posta Romana

    Personal pentru cei din Bucuresti : Luni - Vineri orele 8-15 in Calea Giulesti 6-8 unde este OP.Expres


    Comenzile din Bucuresti cu valoare sub/=25lei se livreaza in Calea Giulesti 6-8 unde este OP.Expres Bucuresti (fost OP.73) sau in orice zi dupa ora 18 in fata la fosta Raiffeisen Bank ag. Margeanului acum este Mega shop&go(Margeanului nr.40),ca punct de reper este farmacia Punkt sau statia RATB Complex Comercia(in sensul dinspre Piata Rahova).In weekend doar pe Margenului.

    Comenzile plasate sau platite vineri dupa ora 12 se pun la posta luni
    In perioada sarbatorilor toate coletele au intarzieri

    Cine doreste livrarea prin Fan Curier va plati prin banca doar valoarea produselor iar valoarea transportului o va plati la Fan Curier cand i se aduce coletul.
    -prin transfer bancar taxa de livrare este 10lei(nu trebuie sa aveti conturi in banci,va duceti la ghiseu la Raiffeisen Bank cu datele pe care vi le dau eu si platiti,banca nu va percepe comision platiti doar valoarea produselor).
    Aceasta varianta este doar pt.coletele expediate cu posta in Romania.

    -prin posta sistem ramburs taxa de livrare este intre 17 lei si 20 lei(daca doriti expedierea prin curier va rog sa specificati acest lucru iar taxa de transport o veti plati la primirea coletului)

    -pt.coletele externe se va comunica valoarea transportul prin mesagerie iar plata se va face doar prin banca

    -comenzile cu valoare peste 150lei se platesc doar prin banca(Raiffeisen Bank)

    -produsele rezervate si comenzile speciale(produsele facute cu precomanda,personalizate,etc)nu beneficiaza de nici o reducere si se platesc prin banca fara nici o exceptie

    - la comenzile cu valoare sub 25lei(val.produse fara transport) se face plata doar la ghiseu la Raiffeisen banc + 20 lei taxa de livrare cu posta fara ramburs

    -clientii cu feedback negativ ca nu au ridicat colete de la posta si cei care si-au facut alte ID-uri pt.ca pe cele vechi aveau prea multe feedback-uri negative,fac plata doar prin banca si nu beneficiaza de nici o reducere - platesc valoarea produselor + taxa de transport.

    -clientii care platesc prin banca si nu ridica coletul de la posta platesc taxa de retur + taxa de reexpediere de 15lei in caz ca mai vor produsele(nu va mirati,am avut cazuri)
  • Rambursari si Schimburi

    Produsele se pot returna in termen de 14 zile lucratoare dar toate taxele aferente returului vor fi platite de cel care returneaza produsele.
    Produsele care fac obiectul unor comenzi speciale,personalizate conform legislatie in vigoare nu se returneaza.
    Returul nu se face in sistem ramburs.
    Nu ne asumam raspunderea pentru diferentele de culori care pot aparea datorita setarilor monitorelor folosite si nici pentru faptul ca nu se citesc bine dimensiunile produselor.

    Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

    Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda ). Detalii si Formular de retur.

  • Politici adiacente si Intrebari frecvente

    - Va rugam frumos sa nu ne mai intrebati de unde ne cumparam furniturile,pt. raspunsul la acesta intrebare nu uitati ca exista ''google'' care este un motor de cautare iar noi nu ii tinem locul.

    - Pentru a va orienta mai usor in alegerea produselor, folositi optiunea "Categoriile magazinului" aflata in meniul din stanga ecranului!

    - Daca aveti dubii in privinta culorilor si a dimensiunilor produselor va rugam sa ne contactati inainte de a plasa comanda.

    -Produsele nu se rezerva mai mult de 7 zile.Daca dupa 7 zile nu se face plata prin
    banca imi rezerv dreptul de a anula comanda.

    -Produsele rezervate si comenzile speciale nu intra la nici o oferta de reducere care ar putea sa fie in curs in magazin.

    Am o mare rugaminte sa nu comandati un produs daca nu doriti sa-l cumparati.Daca totusi comandati si dupa accea nu-l mai doriti sau nu mai aveti bani sa-l achizitionati va rog sa-mi dati un mesaj si anulez comanda.
    Anumite produse,desi sunt in magazin,s-ar putea sa nu fie disponibile,daca doriti puteti intreba de disponibilitatea produselor inainte de a face coamnda.
    Va multumesc pentru intelegere
  • Informatii Vanzator

  • FIMARC a deschis magazinul Breslo pe 09.02.2011.

    Ultima modificare a politicii magazinului a fost facuta pe 13.02.2024