Bine ai venit in magazinul meu!

Politica magazinului se bazează pe două cuvinte:
First Safety !
Siguranța calității.
Siguranța că produsul din fotografie este produsul livrat.
Siguranța că descriertea produsului este conformă cu realitatea faptică.
Siguranța că produsul este manufacturat îngrijit și prin calitatea materialelor alese este rezistent la purtare.
Siguranța că în cazul în care apar defecțiuni care păreau ascunse la prima inspectare, remedierea lor se face ca act de garanție și cheltuielile sunt suportate de magazin.
Siguranța că ați întâlnit un designer serios, pe care vă puteți baza oricând.

Aici, vei găsi în special produse realizate cu pietre semiprețioase folosite în arta bijuteriilor handmade, cristaloterapie, cromoterapie, ornamente de birou sau decorațiuni interioare precum și aparate sau dispozitive speciale din aceasta gamă a serviciilor terapiilor alternative.

Execut la comandă bijuterii pentru copii, bărbați dar și din categoria bijuteriilor animaliere.

Magazinul meu execută și lucrări de reparații, reconstituiri sau restaurări de bijuterii vechi, deteriorate.

Taxa de transport este suportată de magazin.

Elevii, studenții și pensionarii, pot beneficia de reduceri între 25 și 50%. (după o discuție privată avută înainte de lansarea comenzii).
  • Livrare si plata

    Ca sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate ti le putem livra in cel mai scurt timp prin:
    Posta Romana: 12 LEI
    Curier rapid: 22 LEI

    Iar pentru plata poti alege metoda care ti se potriveste:
    Plata la livrare

    Coletul se expediaza de regula prin Posta Romana serviciul PrioriPost, cu confirmare de primire.
    In fiecare colet se vor găsi un prospect privind datele despre materialele folosite la realizarea produsului precum și condițiile de garanție a produsului.
    Politica magazinului referitoare la plăți, ține cont de client.
    Când a existat o colaborare fructuoasă în timpul procesului de execuție și persoana este de încredere, de regulă nu solicit ramburs. Clienta primește produsul și dacă este mulțumită, va trimite banii într-un timp rezonabil. (despre forma și metoda de plată, se va discuta cu clienta și de comun acord vom stabili condițiile și termenele de plată).
    Pentru o clientă care a confirmat comanda dar este necomunicativă, coletul va fi expediat cu ramburs.
    Comanda neconfirmată de clientă, va fi anulată.
  • Rambursari si Schimburi

    De regulă, executând produse la comandă, este exclusă expedierea unui colet fără consimțământul clientei.
    (iar comanda se anulează din start)
    Realizarea unui produs se face în colaborare cu clienta, in așa fel încât la finalizarea lucrării, să fie îndeplinite toate condițiile cerute de clientă.
    Asigurând și o calitate ireproșabilă, este puțin probabil ca potențiala clientă să nu fie mulțumită de produs dar dacă totuși se întâmplă, clienta va returna produsul, recuperând toate cheltuielile.
    Dacă există totuși probleme cum ar fi de exemplu defectiuni constatate la primirea produsului ca: defecte de manufacturare, deteriorari cauzate de proasta ambalare a produsului în colet, etc...etc, clienta poate returna produsul iar costurile le suportă magazinul.

    Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

    Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda ). Detalii si Formular de retur.

  • Politici adiacente si Intrebari frecvente

    Fiecare produs primește din partea mea o garanție.
    In colet, va fi atașata o "Garanție" în care vor fi stipulate condițiile de acordare a garanției.
    De asemenea, in cazul unor produse esentiale, se vor atasa copii de pe documentele de autenticitate originale, primite de la furnizor (accesorii metalice speciale, cristale Swarovsky sau pietre pretioase)
    Dacă un produs prezintă defectiuni de manufacturare, refacerea lui se face pe cheltuiala magazinului (inclusiv taxtele de transport)
  • Informatii Vanzator

    contact:
    e-mail: [email protected]
    Telefon: 0724.24.24.60
  • Gheorghitza a deschis magazinul Breslo pe 04.09.2016.

    Ultima modificare a politicii magazinului a fost facuta pe 01.04.2017