Forum: Bug-uri Buguri site nou

  • NicoleCeaMov
    NicoleCeaMov

    Nu gasesc butonul care imi permitea sa caut printre produsele proprii. E o corvoada sa te apuci sa iei toate paginile la rand. Se va mai implementa?

    22.11.2014, 21:30:17
  • NicoleCeaMov
    NicoleCeaMov

    Ar fi frumos sa se reintroduca si butonul care ma directioneaza automat catre propriul magazin.

    Parte din pozele produselor care apar ca vandute nu imi apartin. Pozele din produsele aflate in comenzile in derulare nu reprezinta produsul...

    22.11.2014, 21:38:31
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Sunt confuza ...in totalitate :) Nu gasesc nimic, cum intru eu in magazinul meu ? Unde sunt feedback-urile ? Si eu am la produse vandute , produse care nu imi apartin... Bannerul ? Ordonare personalizata.......Asta nu e magazinul meu cu care eram atat de familiara si care imi era atat de drag :(

    22.11.2014, 22:25:00
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Imi vine sa plang ...sper ca nu e forma finala a site-ului !

    22.11.2014, 22:26:06
  • Thezora
    Thezora

    Varianta de mobil e inutilizabila!!!! Totul e aiurea! Nu pot face nimic! Dar măcar e drăguță....

    22.11.2014, 22:28:36
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Cum adica " Cand va fi disponibil?"
    cu variantele: "inainte de 1700" , "anii 30", intre 2010 pana acum 3 luni", mai recent de 3 luni"? Avem masina timpului?

    Nu vreti sa spuneti cand a fost facut? lol

    Mda...

    Pe de alta parte, pentru mine astazi a fost o zi de promovare produs pe Prima pagina B . Pe langa faptul ca toata ziua a fost site-ul in mentenanta (si nu doar azi, fiindca am pierdut multe zile platite pentru promovare cand site-ul a fost in mentenanta) si s-a general un rusinos numar de afisari de 879 - probabil in primele ore din zi- dar in acest moment nici nu exista sectiunile sponsorizate pe prima pagina. Am platit si pentru maine, vor exista acele sectiuni candva weekendul asta sau am aruncat bresleii pe apa sambetei?

    22.11.2014, 22:31:44
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    Ne cerem scuze pentru inconveniente. Pana la sfarsitul weekend-ului vom stabiliza toate erorile.

    Va multumim mult pentru feedback si rabdare. Zilele de sambata si duminica nu vor fi taxate, iar campaniile vor fi si ele returnate in cont.

    Multumim inca o data si seara frumoasa!

    22.11.2014, 22:56:13
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Nu mai apare data de expirare a magazinului in sectiunea Financiar.

    22.11.2014, 23:01:53
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    In sectiunea de organizare produse: www.breslo.ro/organize/items , desi teoretic se poate, "Cauta, Editeza si Sterge Produse. Click pe titluri, Categorii, Preturi sau Cantitati pentru a le edita direct.", practic nu se poate decat sterge direct produsul. Si bineinteles, promova.
    Nu se poate cauta si nu se pot selecta doar produsele in stoc - ambele foarte importante.

    22.11.2014, 23:08:47
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Si cele cu stoc 0. Foarte important de asemenea ptr vanzatorii de furnituri !

    22.11.2014, 23:13:17
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Nu am gasit link catre forum, blog, etc :D

    22.11.2014, 23:19:41
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    In categoria de produse vandute apar multe imagini care nu-mi apartin, in locul celor al produselor vandute.

    De asemenea, ar fi preferata afisarea in ordine inversa a vanzarii: primele vandute, la sfarsit, ultimele vanzari la inceput.

    Categoriile cu 0 produse ar trebui sa nu fie afisate in magazin. Este normal sa existe categorii goale, in stand by, pentru a nu sterge si reface categoria la fiecare perioada cand ea ramane fara produse.


    Banner? Logo? Nimic personalizabil?


    In rest... foarte mult de munca si multa bataie de cap, totul fiind schimbat si uneltele nefiind utilizabile optim sau deloc, pentru a realiza un magazin prezentabil si complet, intr-un timp atat de scurt inainte de sarbatori...

    22.11.2014, 23:30:38
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Ahh, uitasem: sper ca mesageria nu va ramane asa, nu inteleg nimic, nu gasesc nimic, e un haos...

    22.11.2014, 23:32:14
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Nu se salveaza descrierea categoriei magazinului...

    23.11.2014, 00:22:30
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Pe langa tot ce s-a mentionat deja, as vrea sa adaug:
    - produsele nou postate nu apar in propriul magazin
    - in lista cu produsele mele nu exista motor de cautare ... extrem de important pentru magazinele cu multe produse
    - posibilitatea contactarii clientilor este foarte anevoioasa, neexistand posibilitatea trimiterii de mesaje direct din lista cu comenzi
    - in formularul de comanda e foarte greu sa urmaresti produsele comandate ... ar fi mai usor dpmdv daca ar fi asezate unul sub altul
    - am adaugat subcategorii noi, dar produsele mutate in ele nu sunt vizibile decat pe pagina principala a magazinului; daca intrii pe subcategorii, acestea sunt goale
    - la politica magazinului se ajunge greu ... pe mine cel putin ma intereseaza mai mult politica unui magazin decat , de exemplu, portofoliu acestuia
    - ferestrele pentru mesaje ar trebui sa fie mai mari; am tot monitorul gol si ma inghesui in fereastra asta mica sa scriu acest mesaj!

    23.11.2014, 08:20:31
  • DanaH
    DanaH

    Ori nu mi-am baut eu cafeaua, ori nu mai e buton care te duce catre magzinul personal. dau click acolo sus dreapta unde apare numele meu, dar nu ma duce la magazinul propriu, doar imi deschide olista cu produse, comenzi etc. Nici daca il caut pe breslo nu il gasesc. Singura metoda a fost sa ma duc cu un link de pe pagina de facebook. E in lucru inca sau asa ramane treaba? Oricum, cam nasol asa aproape de sarbatori.

    23.11.2014, 09:50:37
  • DanaH
    DanaH

    Vroiam sa va mai rog sa schimbati modul de afisare al produselor vandute. Sa apara intai cele mai recente, nu cele mai vechi, ca acelea nu mai sunt relevante, sunt si mai prost fotografiate etc. Pe clienti ii intereseaza ce ai mai vandut recent, nu ce ai vandut acum 3 ani. Va multumesc.

    23.11.2014, 09:56:06
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Ma gandesc (sper) ca bug-urile astea vor fi rezolvate in timp si ca trebuie sa avem un pic de rabdare.
    Pe langa ce s-a spus mai sus, entru mine, in afara de faptul ca habar n-am cum pot intra in propriul magazin decat cu cautare a unui produs propriu, cea mai arzatoare problema este faptul ca am comenzi in asteptare pe care trebuie sa le pregatesc azi si sa le trimit maine, iar o parte din pozele produselor din aceste comenzi nu imi apartin. Pana acum listam comenzile si stiam in functie de denumire/poza ce produs trebuie sa pregatesc. Nu stiu cum si daca voi putea lista produsele din comenzi, puse asa in scari si cu poze ale unor cercei care nu-mi apartin in locul margelelor marocane - am mai multe margele marocane si nu-mi dau seama exact care din ele au fost comandate, sper sa nu le incurc, va trebui sa le iau prin eliminare. sa vad care mai sunt si care nu sunt in magazin.

    - cum pot fi sterse categoriile din magazin pe care nu le folosesc? Sunt multe categorii cu stoc zero care in varianta veche nu apareau deloc. Acum au aparut toate cu stoc zero si nu gasesc o posibilitate de stergere, doar adaugare de categorie noua si ordonare. Am pus categoriile cu stoc zero la sfarsit, dar nu e o solutie, as vrea sa le pot sterge complet, unele din ele nu le mai folosesc de mult timp.

    - numele magazinului (si automat si user-name-ul) s-a modificat din Ethno-Bead in Ethno.Bead - cu punct in loc de linie. N-ar fi o problema asa de mare, dar m-am chinuit vreo jumatate de ora sa ma loghez, pana mi-a trecut prin cap sa caut magazinul si atunci am observat diferenta.

    In rest, mie imi place cum arata noul site, va dura probabil ceva timp sa ne obisnuim, asa cum se intampla cu orice lucru nou.

    Sper ca problemele sa fie rezolvate in timp scurt :)

    23.11.2014, 10:02:28
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Ah, ar fi foarte util si un buton de editare a mesajelor. Nu-mi merge bine tastatura si am observat cateva greseli in mesajul precedent. Ar fi dragut sa-l pot edita, macar pentru o perioada scurta de timp, asa cum se poate face pe orice forum :D

    23.11.2014, 10:05:00
  • ArtDecoCraft
    ArtDecoCraft

    Doresc sa scad produse din magazin....cum procedez daca nu exista motor de cautare ? Caut in cele 138 de pagini ? Va rog sa luati in considerare si UTILITATEA nu numai aspectul unui magazin.
    Va multumesc

    23.11.2014, 10:32:16
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Alte probleme (le descopar pe rand):

    - pe prima pagina, categoriile principale sunt doar handmade. Nu mai apar categoriile "materiale" si "vintage". E normal? Nu mai pot gasi produse non-handmade decat cu motorul de cautare...

    - site-ul nu suporta diacriticele? In comenzi numele unui client contine diacritice si imi apar in locul acestora niste caractere care n-au nicio treaba cu diacriticele. Noroc ca ii stiu numele, da, se poate deduce logic ce litera e in locul acestor caractere, dar situatia ar trebui reglementata.

    - in comenzi ar trebui sa existe link la produsele vandute, la fel ca si pana acum. Chiar nu stiu cum voi rezolva comenzile de azi, la jumatate din ele imi apar fotografiile altor produse care nu-mi apartin :(

    23.11.2014, 10:39:10
  • carmenn
    carmenn

    buna dimineata! am lansat si eu o campanie pentru 22.11.2014 si nu a aparut datorita lucrarilor! rog sa mi se aleaga alta zi si sa fiu anuntata! nu-mi permit sa pierd aproape 7 breslei...multumesc!

    23.11.2014, 10:42:18
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    - nu stiu de unde pot vizualiza lista cu magazine si produse favorite

    Sper ca nu voi fi considerata carcotasa, dar cred ca e de ajutor daca toate problemele si nelamuririle sunt semnalate, pentru o rezolvare mai rapida :)
    Sau poate alti breslasi au descoperit deja cum se face una alta.

    Eu de exemplu am vazut acum ca poti accesa categoriile vintage si materiale daca intri pe una din celalalte categorii, dar nu mi se pare in regula, ele ar trebui sa existe pe prima pagina ca si pana acum, alaturi de categoriile handmade.

    23.11.2014, 11:03:29
  • alexabiju
    alexabiju

    Se pare ca ati ales cea mai mai neinspirata perioada ca sa faceti asemenea modificari majore :(

    23.11.2014, 11:04:04
  • abysor
    abysor

    Ce se intampla?
    1. Nu-mi pot vedea magazinul. Pentru noi toti e important sa vedem cum arata produsele in pagina principala a magazinului! Daca dau cautare dupa numele magazinului pe Breslo imi zice ca NU EXIST!!! Pot accesa doar fila de administrare a magazinului.
    2. Nu-mi pot vedea profilul, nu-mi vad feedback-ul,
    3. Am incercat sa setez noile profile de livrare, dar indiferent ce scriu eu acolo, taxa de livrare e tot 10 lei si se adauga la pretul produsului. Am o comanda in derulare. Pe vechea platforma mi s-a dedus din pretul produsului costul (desi eu nu setasem transport gratuit) iar acum mi s-a adaugat. E ca si cum as fi schimbat pretul dupa lansarea comenzii.

    23.11.2014, 11:12:14
  • NicoleCeaMov
    NicoleCeaMov

    Categoria cu produse vandute nu s-ar putea sa fie mai la "coada". Ma intereseaza sa prezint potentialilor clienti ce am disponibil, nu ce am vandut.
    Vreau sa le placa produsele in stoc, nu cele care si-au gasit cumparator.

    Viziunea e personala, bineinteles.

    23.11.2014, 11:15:26
  • Breslo
    Breslo

    Buna tuturor,

    Va multumim inca o data pentru Feedback si rabdare. ABSOLUT toate lucrurile descrise de voi mai sus vor fi rezolvate, in ordinea urgentei lor.

    Duminica frumoasa!

    23.11.2014, 11:53:45
  • Breslo
    Breslo

    In meniul principal am adaugat rubrica Pagina Mea (prima de sus) De acolo puteti ajunge direct pe pagina magazinelor voastre.

    De notat si:
    - Pe noul sistem, link-ul Magazinului tau va fi breslo.ro/NumeleMagazinului.
    - Link-urile vechi (de forma NumeleMagazinului.breslo.ro) vor fi redirectionate automat catre noua adresa.
    - Caracterele non alfa-numerice (care nu sunt litere sau cifre) nu mai sunt permise in username. Username-urile care contineau inainte caractere ca "-" au fost schimbate automat in cea mai apropiata forma a lor, iar linkurile vechi redirectionate catre cele noi. Daca va aflati in aceasta situatie si doriti sa va schimbati username-ul in altceva, scrieti-ne un mail pe [email protected]

    23.11.2014, 12:16:49
  • 4handmade
    4handmade

    Cum ati reusit sa adaugati produse si sa fie si vizibile? Cred ca nu am nimerit perioada de la "cand va fi disponibil"... Am ales "mai devreme de 3 luni".
    Help! Am pus si eu un produs amarat care nu vrea sa apara!

    23.11.2014, 14:31:59
  • PrimavaraPastel
    PrimavaraPastel

    Buna ziua! Ma asteptam la o grupare mai draguta a produselor, pe criterii multiple - culoare, de exemplu, pe linga utilitate si azi gasesc opusul - ornamentele de Craciun la Sarbatori, la gramada cu martisoarele... Aveti in plan o rafinare a categoriilor sau vor ramine asa?Adica de exemplu cele 10000+ de accesorii nu vor avea subcategorii? Iar la servicii creative am gasit masti venetiene si lumanerele? Iar antetul negru este orice, doar favorabil comertului nu, stiut fiind ca negrul este in marketing complet anti-vinzari, iar culorile care vind cel mai bine sint rosu, galben si albastru.

    23.11.2014, 14:38:56
  • DanaH
    DanaH

    Cand vizualizez lista de produse din magazin nu imi mai apare numarul de accesari la fiecare produs. E o componenta in lucru sau ati renuntat la ea? Mie imi era destul de util sa stiu ce produse au cele mai multe click-uri, ca sa stiu ce place.

    23.11.2014, 14:47:30
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Eu nu inteleg care-i treaba cu rubrica aceea "Cand va fi disponibil". Ar trebui sa existe doar doua variante: "imediat" si "la comanda".
    Asa cum e acum, pare sa se refere mai curand la vechimea produsului, nu cand va fi disponibil, si ar trebui sa se aplice doar produselor vintage.

    23.11.2014, 15:03:36
  • Thezora
    Thezora

    Cam.aceleași probleme și aici. Produse vândute apar 0, dar dacă dau click apar și cele.vândute, dar unele cu alte poze. Am.încercat aseară sa.editez un.produs, degeaba...
    Una.peste alta, dacă se rezolva bug-urile, chiar îmi.place cum arata. :)

    23.11.2014, 15:08:38
  • Breslo
    Breslo

    Cand va fi disponibil va fi pe Viitor "imediat si "la comanda"
    Momentan puteti sa selectati "sub 3 luni" sau "la comanda" pentru produsele handmade. e doar o setare interna, pentru cumparatori nu e vizibila

    Restul bug-urilor sunt si ele in curs de rezolvare, inclusiv cel cu produsele vandute.

    Am importat Feedback-urile si am activat si sectiunea din care le puteti acorda >> www.breslo.ro/feedback/unrated

    Verificati va rugam daca s-au importat corect? Multumim!

    23.11.2014, 15:50:34
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Ce am observat eu:
    - feedbackurile nu apar in ordine cronologica; asta nu e asa important pentru cele deja acordate, dar poate fi o problema pentru cele din in viitor;
    - nu vad niciunde numarul de feedback-uri;
    - pozele nu corespund la unele produse - nici la feedback, nici la produse vandute, nici la comenzi (asta ar trebui rezolvat cat mai repede, in special la comenzile in derulare)
    - link-ul de mai sus nu poate fi accesat. Mesajul care apare:

    Oops! Ceva nu a mers cum trebuie.
    Ne pare rau, pagina cautata nu poate fi gasita.
    Inapoi la Breslo »

    23.11.2014, 16:12:15
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Vreau sa las feedback unor cliente, si observ ca trebuie sa editez fiecare produs in parte. Cam greu pentru un magazin de furnituri care primeste comanda cu cate 10, 20, 30 de produse. Exista vreo posibilitate sa las feedback pe toata comanda si nu am gasit-o eu ?
    Feedback-urile anterioare ale magazinului nu vor mai fi vizibile ? Trebuie sa o iau de la 0 ?

    23.11.2014, 16:25:56
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Si da, am listat azi 2 produse care nu imi apar in magazin .

    23.11.2014, 16:29:21
  • 3cot
    3cot

    La prima vedere, in legatura cu feedback-urile, cam aceleasi probleme:
    - fotografii ale unor produse care nu imi apartin. Titlul este corect insa pozele nu.
    -numarul de feedback-uri nu mai apare.
    In plus, la categoria "feedback in asteptare" am un produs apartinand unei comenzi anulate de catre un client care s-a razgandit inainte de a accepta eu comanda. Sper sa se rezolve aceasta problema inainte de cele 60 de zile in care se va transforma intr-un feedback pozitiv pentru o tranzactie neincheiata.

    23.11.2014, 16:37:28
  • alexabiju
    alexabiju

    Sa speram ca se lucreaza si la aspectul legat de personalizarea magazinului : sa nu ne transformam cu totii in maimutoi cu inimioare :)

    23.11.2014, 17:01:57
  • ArtDecoCraft
    ArtDecoCraft

    Revin cu rugamintea sa ne dati posibilitatea sa suplimentam / scadem stocurile produselor deja existente in magazin prin "butonul de cautare". Omeneste nu putem cauta in miile de produse din magazin.

    23.11.2014, 18:48:24
  • Jewelswithlove
    Jewelswithlove

    Pe langa tot ce s-a spus aici (unele din probleme s-au rezolvat,total sau in parte),am observat ca:
    - nu apare numarul de feedback-uri (nu din orgoliu,ci pt eventualii clienti)
    - nu mai am posibilitatea de a aranja produsele in magazin asa cum mi-as dori
    - nu mai apare data expirarii magazinului
    -imi pare nefiresc sa citesti toate mesajele de pe o pagina,apoi sa revii sus ca sa deschizi casuta pt scriere/postare mesaj pe forum.

    23.11.2014, 19:21:41
  • 4handmade
    4handmade

    Buna.
    @breslo: Nu, feedbackurile nu par in regula. Cele primite de mine par ca sunt invers cronologic. Nu am verificat daca produsele sunt intr-adevar cele vandute de mine.
    La feedback-urile pe care trebuie sa le mai acord eu, unele produse nu sunt vandute de mine...
    Deocamdata mai astept cu feedback-urile :)

    23.11.2014, 21:03:00
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Pentru a posta pe forum, ar trebui sa existe un buton si in partea de jos, la sfarsitul topicului. Se presupune ca topicurile sunt si pentru conversatii, asadar mesaje de raspuns sau continuare, nu doar pentru a initia subiecte. Este foarte incomod si se pierde mult timp, dand scroll o data in jos ca sa citesti ce s-a discutat/postat si apoi inca o data sus ca sa postezi si apoi inca o data jos sa mai citesti ce s-a mai scris, samd.

    Eu nu pot adauga subcategorii, categoriilor din magazin, fie ca-s cele vechi, fie ca-s nou adaugate. Desi le propun si incerc sa le salvez, sunt redirectionata pe prima pagina.
    La Categoriile deja avute si transferate in noul format nu pot salva nici descrierea, doar la cele noi. Si desi la cele nou create pot salva descrierea, aceasta nu apare nicaieri. Va aparea descrierea pe undeva sau e fara rost/doar interna (oricum intern n-o vad decat daca deschid pop-upul si fiind categoriile mele nu am de ce sa pun descriere fiindca stiu ce-am pus... sau nu?!).
    De asemenea, categoriile ar trebui sa poata fi sterse direct, fara a le mai deschide. sunt foarte multi pasi inutili...

    Iar in Administrare produse, nu se pot folosi editarile directe, pentru a nu mai deschide fiecare produs in parte.

    Cu toate ca acestea nu functioneaza corect, in cadrul anuntului de Mentenanta, sectiunile Categorii Magazin si produse Magazin sunt bifate ca rezolvate (taiate)....

    23.11.2014, 21:05:05
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Si intr-adevar sectiunea de feedback-uri inca nu este in regula:

    - sunt feedback-uri pozitive automate la comenzi anulate (cred ca ne-am putea imbogati colectia de feedback-uri numai din teste si greseli)

    - la feedback-uri exista imagini care nu corespund cu produsul respectiv, straine chiar de magazin, probabil aceleasi ca la produsele vandute/cumparate...

    - acordarea feedback-ului este foarte greoaie, trebuind acordata fiecarui produs in parte prin editare, selectare din lista derulanta, confirmare. E mult pentru fiecare produs in parte. Atat pentru magazine (in special pentru cele de furnituri) cat si pentru cumparatori (in special cei ce cumpara furnituri). Chiar daca feedback-urile pozitive pot astepta 60 zile pentru a fi automat pozitive, fara a mai pierde noi vremea cu ele, totusi dintr-o lista foarte lunga de feedback-uri, cu siguranta exista produse care necesita si comentarii si alt tip de feedback iar cautarea acestora este foarte anevoioasa. O grupare a acordarii feedback-urilor ca inainte, pe magazin, era mult mai utila.

    23.11.2014, 21:17:38
  • DanaH
    DanaH

    Inca nu e in regula partea de produse vandute. Apar produse vandute de 2 ori, desi au fost vandute doar o data, sau produse care nu imi apartin. As vrea, daca se poate, si o estimare de timp pentru aceste lucrari de mentenanta. Momentan nu are rost sa fac galerii pentru ca nu apar pe prima pagina si as vrea sa stiu de cand intra lucrurile in normal. Pentru ca era si asta o forma de publicitate care mie imi folosea (si imi facea placere), mai ales acum, inainte de Black Friday.

    23.11.2014, 21:35:42
  • Thezora
    Thezora

    Deci pana la urma cum se intra pe.forum sau galerii fără link direct? Ca eu una nu găsesc...
    Și revin pe varianta de mobil, unde bara de opțiuni apare pe verticala și.nu ma lasă să fac nimic. Căutarea e fix în mijlocul paginii mereu...

    23.11.2014, 21:49:52
  • Breslo
    Breslo

    Buna tuturor,

    In cursul zilei de astazi vom publica o lista cu prioritatile la care lucram, in urma semnalarilor voastre. Imediat ce le rezolvam pe acestea ne vom ocupa si de lucrurile mai putin vitale.

    Despre imaginile gresite - este o prioritate, incercam sa o rezolvam in cursul zilei de azi

    Despre feedback
    - momentan sunt ordonate dupa data la care a fost acordat feedback-ul. Le vom afisa un curand dupa data la care a fost facuta comanda.
    - Vom rezolva si problema despre comenzile anulate care au primit feedback.
    - Se va afisa si numarul de feedback-uri si “scorul”
    - ramona, daca bifezi casuta cea mai de sus ti se vor selecta toate feedback-urile. le poti acorda pe toate odata

    Despre personalizarea magazinului
    - puteti sa schimbati avatarul din sectiunea de profil
    - va exista si banner in curand
    - va exista si ordonare personalizata

    Despre lista de produse
    - informatiile se vor putea edita direct din lista, cu un click
    - va exista si “Cautare” in produse

    Despre Galerii
    - vor fi vizibile in curand pe prima pagina, la fel ca si forumul

    Despre Categorii si Subcategorii
    - este o prioritate, se vor rezolva in curand

    Va multumim tuturor!

    24.11.2014, 10:12:21
  • DanaH
    DanaH

    Am incercat sa fac o comanda la un magazin de furnituri si nu merge optiunea de a selecta in cos un numar mai mare de produse de acelasi fel. Adica daca cumpar o margea si vreau 20, nu am unde sa selectez 20, sau nu merge. A trebuit sa renunt la comanda din cauza aceasta.

    24.11.2014, 11:22:47
  • NicoleCeaMov
    NicoleCeaMov

    Chiar daca ati spus ca se va rezolva in timp util, totusi mai intreb inca o data:
    se va adauga butonul pentru reduceri pe intregul magazin? sau pe categorii din magazin pana la Black Friday?
    Altfel, ar fi un chin sa intri in fiecare produs sa il reduci.

    24.11.2014, 11:29:04
  • DanaH
    DanaH

    Ceva nu e ok cu paginarea produselor in magazin. La mine prima pagina de produse se termina cu un rand incomplet, ca si cum nu ar mai urma o a doua pagina. Sper ca se poate remedia, pentru ca asa vizitatorii au impresia ca acelea sunt toate produsele si nu se mai duc si la pagina urmatoare.

    24.11.2014, 12:48:08