Forum: Bug-uri Buguri site nou

  • Chrys
    Chrys

    Nu am magazin si poate ca nu ar trebui sa ma bag in seama pe aici, dar vad ca s-a mai atins oarecum subiectul si o sa-l reiau: o ordonare dupa data sau dupa pret in magazine o sa fie disponibila pentru Black Friday? Sau este pe undeva si nu il gasesc eu? Daca l-a descoperit cineva intre timp, va rog sa-mi explicati si mie unde, ca sa nu stau sa-l caut doua zile cum s-a intamplat cu forumul (pana m-a dus capul sa adaug in link /forum), ca trece si Black Friday pana atunci :).

    26.11.2014, 20:01:40
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    La mine functioneaza foarte bine.
    Face refresh repede, nu m-a mai delogat automat, josul paginii functioneaza corect.
    Ba chiar am observat si favoritele adaugate si faptul ca meniul nu mai fluctueazaintre engleza si romana.
    Va mai rugam sa afisati ratingul la feedback-uri pentru ca este necesar!
    Sectiunea vintage si materiale s-a mutat pe prima pagina in rand cu categoriile(daca dai click pe sagetica o gasesti la final) si nu mai este filtrare pe categorii.

    26.11.2014, 21:03:22
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Este ok, lucrurile merg spre bine :) Au aparut Favoritele, produsele vandute. Dar la produse vandute sunt erori. Cel putin la mine, este dublat numarul . Nu ca mi-ar parea rau :) dar as vrea totusi sa fie nr real .

    26.11.2014, 21:24:48
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    La mine e ok, apare numarul corect.
    Huh... rasuflu usurata, lucrurile merg bine!

    26.11.2014, 21:50:09
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Gata, acum apare si la mine bine !

    :)

    26.11.2014, 21:56:31
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    La produse vandute, desi numarul pare a fi corect, in realitate sunt mai multe produse in acea sectiune. Cele in plus sunt produsele din comenzile anulate de-a lungul timpului din diverse motive, inclusiv teste.
    Azi dimineata am facut cateva comenzi de test (pentru a verifica livrarea si mecanismul comenzii) si imediat produsele comandate au aparut la sectiunea vandute. Nici macar nu e nevoie de vreo confirmare ceva. Se duc direct acolo. Daca anulez comanda, cum e si normal, fiind teste, produsele raman si la produse vandute, desi apar si in magazin ca fiind disponibile.
    Nu cred ca este util nimanui ca produsele vandute sa ajunga instant in sectiunea de produse vandute, cand tranzactia abia a inceput, nici vorba de finalizare. Ele ar trebui sa ajunga acolo abia dupa ce s-au desfasurat niste pasi, nu doar fiindca s-au facut niste comenzi. Iar daca o comanda este anulata, evident ca acele produse nu sunt produse vandute. De ce sa-mi apara mie la produse vandute acelasi obiect de n ori, cand eu il fac in exemplar unic de fapt?
    De altfel, si in ghidul pentru vanzatori este specificat ca "O comanda este marcat ca “Incheiata” cand sunt respectate simultan conditiile “Platita” si “Trimisa”." Or', ar trebui sa ajunga la Produse vandute, macar dupa ce e marcata ca livrata, nu inainte de a o vedea macar.

    Apoi, desi la Setari -> Metode de Plata scrie asa:
    "Transfer Bancar
    Cumparatorii sunt instruiti sa plateasca in acest cont
    Cand trimite comanda, cumparatorul va primi datele tale bancare pentru a putea plati direct in contul tau."
    in realitate cumparatorul nu primeste nici o instructiune, nici altceva atunci cand lanseaza comanda cu metoda de plata aleasa Transfer Bancar. Nu am facut verificare cu paypal.

    Cumparatorul nu primeste nici o notificare atunci cand schimb statusul comenzii, nici atunci cand o anulez sau o marchez ca livrata, desi in ghidul pentru vanzatori este specificat:
    "Cumparatorii vor primi o notificare de fiecare data cand modifici statusul comenzii."

    26.11.2014, 22:09:52
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    La mine meniul inca fluctueaza intre romana si engleza... S-a intamplat chiar inainte sa postez mesajul, cand verificam ceva.


    MyJuditz, buburuzacughetute se refera ca vei gasi sectiunile Vintage si Materiale in Meniu, langa categoriile de Handmade, chiar deasupra galeriei, daca dai click pe "Mai mult ▼" (sagetica de la mai mult indica faptul ca e un meniu derulant care se deschide atunci cand apesi acel buton).

    26.11.2014, 22:17:07
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Si eu am primit astazi o comanda cu plata in cont, si cumparatorul nu a primit datele bancare, a trebuit sa le trimit.

    Ar mai fi extrem de utila, in special pentru magazinele de furnituri, varianta printabila a comenzilor, unde sa apara toate detaliile pe aceeasi pagina: produse, pret, adresa de livrare.
    Inainte puteam printa de bine de rau comenzile, acum a trebuit sa copiez datele intr-un fisier word, iar adresa am luat-o din alta parte. O comanda de 13 produse s-a intins pe 4 pagini A4.
    Multumesc.

    26.11.2014, 23:01:41
  • 4handmade
    4handmade

    @bijouxdemonange: am testat eu cu paypal si nu se intampla nimic. Ma asteptam sa apara fereastra de plati, dar... nimic. Cred ca nu este functional deocamdata.
    Pe mine cel mai mult ma oboseste alergatul produselor prin magazin. Am cautat cateva produse prin toate paginile! Majoritatea au stocul zero! Am sters multe din ele, daca tot le-am luat la rand.
    Imi vine sa plang.

    26.11.2014, 23:01:54
  • user44053
    user44053

    Buna ziua! As dori sa-mi redeschid magazinul, dar nu-mi mai apare optiunea financiar. Cum pot sa platesc pentru redeschiderea magazinului? Multumesc

    26.11.2014, 23:04:36
  • queenBEAD1
    queenBEAD1

    sunt curioasa daca se maresc taxele, stie cineva? Stiu de cei 2 breslei pe zi pt non-handmade , dar ce este cu cei 3 breslei pt personalizare???

    26.11.2014, 23:04:51
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    @4handmade, eu m-as astepta ca macar sa-i apara cumparatorului o fereastra de tip pop up in care ii sunt furnizate informatiile: detaliile pentru transfer bancar sau adresa de email pentru paypal, dupa caz. O rubrica asemeni celeia care ne apare noua cand comandam breslei. Si in timp sa implementeze si plata automata prin paypal

    26.11.2014, 23:15:24
  • carmendana
    carmendana

    Am mai gasit un bug: la vechea platforma, atunci cand primeai o comanda, daca dadeai click pe produsul comandat se deschidea o fereastra cu descrierea lui, chiar daca aparea mesaj ca produsul este vandut. Acum nu se mai intampla acest lucru. Pentru mine e important sa pot vedea informatiile despre produs.
    Caz concret: aaxum un an am pus in vanzare un kit care contine printre altele si cartoane embosate; intrebarea este cate erau? Cum nu exista inca posibilitatea de cautare dupa nume, ma apuc sa rasfoiesc printre toate produsele mele pana gasesc respectivul produs?

    cel mai aiurea mi se pare momentan ca nu mai primesc instintari pe mail despre mesajele primite.

    27.11.2014, 08:31:03
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Apare produsul, impreuna cu descrierea, la comenzile primite, daca il deschizi. Doar ca e in josul paginii, trebuie sa dai scroll :)

    27.11.2014, 08:59:25
  • abysor
    abysor

    Aceeași problemă: am postat un produs, dar nu apare în pagina principală a magazinului, deși l-am văzut ăn prima pagină Breslo și în fila de administrare a magazinului.

    27.11.2014, 10:10:16
  • ramonaignat
    ramonaignat

    La mine au aparut produsele noi listate dupa cateva minute.

    27.11.2014, 10:13:26
  • abysor
    abysor

    Gata, a apărut. E o coincidență sau sistemul e în așa fel setat ca să-ți apară produsul în magazin abia după ce dispare din prima pagină Breslo?

    27.11.2014, 10:23:22
  • Jewelswithlove
    Jewelswithlove

    Mai nou,nu pot sa postez un mesaj..."Maxim 255 de caractere"...Ei,da,la cati nervi adunam aici,chiar ne incadram in 255...

    27.11.2014, 11:13:19
  • abysor
    abysor

    255 cu tot cu titlu...

    27.11.2014, 11:29:53
  • queenBEAD1
    queenBEAD1

    ma ajuta si pe mine cineva, cum pot gasi un vanzator/ client dupa NUME?

    27.11.2014, 11:34:03
  • DanaH
    DanaH

    Nu poti prin cautare directa pe Breslo decat daca a fost inspirat si si-a pus tag cu numele la careva din produsele proprii. Eu caut pe google numale magazinului si cuvantul breslo, si asa imi da link spre magazin. La fel si cu forum sau ce altceva mai caut pe Breslo si nu gasesc. Succes!

    27.11.2014, 14:18:58
  • fimomimo
    fimomimo

    Asa si la mine, dupa tot felul de erori la categorii a disparut de tot... se pare ca inca se lucreaza din greu :|

    27.11.2014, 15:41:58
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    A disparut lista cu produse !!!!!
    www.breslo.ro/organize/items ... pagina goala ... pardon ... doar cu reclame :P
    Va rog faceti ceva repede ...

    27.11.2014, 15:42:12
  • ArtDecoCraft
    ArtDecoCraft

    Posibil sa ne fi disparut la toti...:)))))

    27.11.2014, 15:44:55
  • fimomimo
    fimomimo

    Cred ca se lucreaza la cautarea in lista de produse ( aparuse ceva in partea de sus a listei - titlu, categorii in magazin, categorii pe breslo samd. )

    27.11.2014, 15:47:43
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Uf! ... Bine ca n-a durat mult ;)

    27.11.2014, 15:58:49
  • monel
    monel

    Inca nu stiu daca s-a rezolvat: clientii primesc si pe e-mail mesajele trimise prin mesageria Breslo?

    27.11.2014, 16:17:47
  • 4handmade
    4handmade

    Se pare ca nu...

    27.11.2014, 20:18:55
  • ChocoDiva
    ChocoDiva

    Breslo, ce dumnezeu faci?! Chiar acum, inaintea celor mai "potentiale" zile ale vanzarii te-ai gasit sa faci haos?! Serios? Asta ca sa nu mai zic ca eu, propietar de magazin breslo, PLATESC pentru un magazin utilizabil si pe care clientii trebuie sa il vada. Tu vii si-mi ceri sa reinvat platforma, sa iti gasesc bug-uri, sa te ajut in rezolvarea lor pe TIMPUL meu care si pe mine ma costa BANI - adica pe banii mei. Tu cu ce ma platesti pe mine sa suport toate implementarile astea hei-rupiste si facute romanesc, pe branci, pe ultima suta de metri?! Ar trebui sa iti cer si eu taxa pentru ca mi-ai stricat magazinul, pentru ca timp de o saptamana (sunt sigura ca mai dureaza) mai mult nu ai mers, decat ai mers; pentru ca stii sa ceri bani si sa cresti taxe INAINTE sa oferi un produs stabil si intuitiv.

    27.11.2014, 20:51:54
  • DanaH
    DanaH

    Merge foarte incet site-ul, in special trecerea de la o galerie la alta. Asa o sa se miste si maine sau acum inca se lucreaza ceva la el?

    27.11.2014, 21:25:16
  • GradinaSecreta
    GradinaSecreta

    Mai sunt cateva ore si eu nu pot sa administrez nimic in contul meu. Am incercat de 3 ori sa listez un produs, prima oara nu mi-a acceptat o fotografie, mi-a dat eroare (nu stiu de ce, dimensiunea era ok), m-a scos din cont si am pierdut tot textul. Am intrat, am reeditat, am reusit sa incarc fotografiile, cand am dat salvare m-a scos din nou din cont si am pierdut totul. Pozele erau acolo la relogare, dar am pierdut din nou textul. Nu pot face nimic, incerc sa scot din stoc niste produse, ma delogheaza, incerc sa aranjez categoriile, cand salvez, primesc iar kick. E un calvar :(!

    27.11.2014, 21:39:40
  • DanaH
    DanaH

    Fug ferestrele la galerii cand incerc sa rearanjez produsele. E foarte frustrant, greu nimeresc sa se aseze cum vreau eu.

    27.11.2014, 22:22:26
  • Kristinnedesign
    Kristinnedesign

    Buna seara,
    am primit un mesaj ca mi-a fost restrictionat accesul in magazin pentru administrare produse, feedback, etc
    Nici macar nu am apucat sa setez preturile de BLACK FRIDAY, la e-mail nu raspunde nimeni
    S-a mai intamplat cuiva de aici?

    27.11.2014, 23:12:40
  • Kristinnedesign
    Kristinnedesign

    Mi s-a restrictionat accesul in magazin, la administrarea produselor, feedback, galerie. S-a mai intamplat cuiva de aici?

    27.11.2014, 23:12:48
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Buna, s-a anuntat ca nu vom mai avea acces incepand de joi , ora 22 si ca trebuie sa facem modificarile din timp.

    28.11.2014, 07:15:08
  • PrimavaraPastel
    PrimavaraPastel

    Buna ziua!
    Apropo de produse vindute, nu inteleg de ce ele apar ca si categorie in magazine? SI chiar prima din lista? Pe mine ma intereseaza ce este de vinzare, nu ce este deja vindut. Inainte era o lista separata, accesibila din profilul magazinului.
    Pentru cautarea unui magazin dupa numele acestuia, este suficient sa scrieti www.breslo.ro/numemagazin - asta doar daca il cunoasteti exact, altfel este imposibil de gasit. Iar daca s-a modificat dupa actualizare, atunci adio..

    Apropo de forum, oare este atit de greu sa apara in josul paginii, linga Vinde Blog Contact Termeni si Conditii ANPC si "Forum"? E un simplu link...

    Chiar cu o zi inainte de schimbarea platformei ma pregateam sa achizitionez starter kit-ul, dupa o lunga perioada de framintari :) Ma felicit ca n-am facut-o. Probabil ca repararea site-ului nu se va face pina ce expira oferta pentru starter kit, deci voi astepta vremuri mai bune.

    28.11.2014, 08:25:49
  • PrimavaraPastel
    PrimavaraPastel

    Ah, am uitat. Ce se intimpla cu mesageria? Mai exista doar inbox. Nu mai pot vedea ce mesaje am trimis?

    28.11.2014, 08:28:04
  • 4handmade
    4handmade

    Mesajele trimise se vad tot cand intrati in inbox... Acolo vedeti toata discutia pe un subiect.

    28.11.2014, 10:06:50
  • monel
    monel

    Nu am acces la pc si de pe mobil nu pot intra in inbox!!

    28.11.2014, 10:56:08
  • monel
    monel

    Am reusit sa verific inboxul de pe mobil. Nu reuseam sa trec de mesajul Breslo de Black Friday care se deschide automat si e cat pagina de mare. Trebuia tap-uit cumva inafara mesajului pt a se inchide.

    28.11.2014, 11:48:22
  • cactusulalbastru
    cactusulalbastru

    BRESLO,ATENTIE-La categoria VINTAGE butonul de reduceri NU NE TRANSMITE NIMIC SPRE CUMPARATORI ,DECAT CATEVA ARTICOLE LA FIECARE CATEGORIE SI ALEA AMESTECATE -ROCHII CU SACOURI,FUSTE DELOC,O VARZA
    CLIENTII NE TRANSMIT CA VOR SA CUMPERE DAR NU MAI INTELEG NIMIC DIN CE SE INTAMPLA CU BUTOANELE NOI SI SE LIPSESC-ATI GRESIT MOMENTUL SCHIMBARILOR ,DE FAPT NOI PLATIM PREA SCUMP ACESTE REPARATII SI MODIFICARI PENTRU CA NU ESTE VORBA DOAR DE 3 ZILE CAT ATI MENTIONAT CA SE PRELUNGESTE PERIOADA PLATITA .DE FAPT DE O SAPTAMANA NU SE MAI VINDE APROAPE NIMIC ,DE NIMENI SI NICI ACUM NU ATI REZOLVAT CEEA CE ERA MAI IMPORTANT,ADICA UN CLIK PE REDUCERI LA O ANUMITA CATEGORIE(VINTAGE) SA DEA UN RASPUNS CORECT.PACAT.

    28.11.2014, 12:33:41
  • fimomimo
    fimomimo

    @Gabys
    Si eu mi-am pierdut textul de prea multe ori, mesajele dispar daca apesi escape si trebuie luat de la inceput; acum cateva saptamani mi-am instalat: http://getlazarus.com/download si imi pot recupera texte, nume de produse, mesaje doar apasand pe o iconita. Daca am de postat furnituri si trebuie sa aiba acelasi text sau usor schimbat e super usor, e ca un fel de autofill :)
    Functioneaza si daca ti-se ia curentul sau cade netul :D, poti sa recuperezi text si de acum o luna.

    28.11.2014, 12:32:19
  • fimomimo
    fimomimo

    Despre comenzi - o totala harababura, nu stiu de ce s-a modificat ceva acolo, trebuie sa da cel putin 20 de clickuri sa vad ce produse, sa intru apoi la adresa, sa intru apoi la mesaj, sa ies in mesaj, sa setez cand am acceptat comanda, sa setez cand o tirmit, si apoi sa o setez cand a fost trimisa de fapt... apoi sa caut un buton de contact...~!! care nu exista! sa comunic cumparatorului detalii sau sa trimit date pentru transfer...

    ...si multe altele, sa nu spun de produsele vandute care apar disponibile in magazin... fara suparare, ati fost total superficiali la modul in care ati pregatit platforma.

    28.11.2014, 12:38:49
  • ArtDecoCraft
    ArtDecoCraft

    Nu mai pot vedea comenzile, datele de inregistrare....nimic. La voi este ok?

    28.11.2014, 12:46:17
  • BeadSupplies
    BeadSupplies

    Acum cateva minute nu puteam vizualiza niciun produs in niciun magazin, iar acum mi se vad doar jumatate din produse afisate haotic. E incredibil ce se intampla cu platforma chiar de Black Friday! :(

    28.11.2014, 13:11:20
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    Si la mine la fel!

    28.11.2014, 13:33:28
  • andreaz
    andreaz

    As face si eu o comanda, am completat si bifat ce trebuie, dar nu se intampla nimic dupa ce apas "trimite comanda" Aceasta se afla tot in cosul meu de produse. Oare cum pot face totusi o comanda???

    28.11.2014, 19:59:53
  • balanmiha72
    balanmiha72

    Offfff!!! Multe dintre problemele semnalate de voi eu le-am semnalat pe Facebook si email.
    Acum ...dupa aproape o zi de BF, Breslo are doua asa zise "Prima pagina": una cu BF unde apar doar cei care au cumprat campanii pt BF (probabil!) si una normala unde se posteaza produse. Pe pagina de BF galeriile nu sunt complete.......
    Am inteles ca zilele de sambata, duminica si luni nu vor fi taxate. Dar pentru inconvenientele de marti, miercuri.......????? Eu cel putin am avut marti un produs nou care a aparut in magazin abia miercuri....
    Macar o reducere ar fi de bun simt in conditiile date!
    Ce-i drept v-ati miscat destul de bine.....dar nu in perioada aceasta.....
    Toata vara ce-am facut????
    O clienta mi-a trimis email ca nu poate comanda si m-a intrebat daca pot sa-i trimit produsele la pret redus fara comanda pe Breslo........
    Eu am facut o comanda ......dar ffffff greu!!!!!!

    Maine va trebui sa trimit un mesaj sa vad daca a ajuns comanda......

    Sustin macar o reducere pentru aceste zile in care lucrurile nu au mers chiar bine!!!!!!!

    28.11.2014, 22:14:46
  • andreaz
    andreaz

    Dupa mai multe incercari de a trimite o comanda, am reusit. As fi curioasa oare cati dintre cumparatori sunt perseverenti !
    A... si la ultima si reusita incercare de a trimite comanda textul a fost in engleza :) deci breslo functioneaza ca si uns :D

    28.11.2014, 23:06:25
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Noi am primit comenzi cu subtotal GRATIS, transport GRATIS si total GRATIS ...
    De asemenea multe poze din comenzi nu se deschid sau ne redirectioneaza in pagina Breslo Home.
    Avem produse incarcate de multe ore dar nu apar in magazin decat selectiv, pe sarite desi in zona PRODUSE sunt OK.

    29.11.2014, 00:36:49