Forum: Bug-uri Buguri site nou

  • PrimavaraPastel
    PrimavaraPastel

    4handmade, multumesc, am descoperit conversatiile in inbox, dar nu pot sterge nici un mesaj, nici macar dupa ce il citesc. Nu am nici un fel de instrument in inbox, tot ce pot face este sa citesc mesajele noi, ca sa-mi dispara notificarea pentru ele si sa revin la inbox, facind click in afara ferestrei mesajului. Mai mult, desi notificarea a disparut dupa deschiderea lor, ultimele doua mesaje apar ca necitite, adica au titlul ingrosat.

    29.11.2014, 11:51:53
  • PersonallyME
    PersonallyME

    Va rog faceti ceva cu sectiunea comenzi!
    Nu ne putem desfasura activitatea in acest mod. Macar sa se revina la cum era pana intr-o perioada mai linistita (ianuarie) cand ne putem permite astfel de incercari.
    Rabdarea mea este incercata la maximum.
    Va multumesc!

    29.11.2014, 12:31:37
  • issa
    issa

    Nu pot sa cumpar breslei :( ...si imi expira magazinul fix cand nu trebuie...

    29.11.2014, 16:17:23
  • balanmiha72
    balanmiha72

    Nici produse nu se mai pot posta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    29.11.2014, 18:53:07
  • monel
    monel

    Problema la un produs: nu se vede thumbnail-ul la acest guler www.breslo.ro/item/guler-din-stofa-rosie-cu-sistem-de-prindere-catarama-trident-fular-rosu-casual-1325302 Cand intru pe produs imaginea mare nu apare( broken). Am incercat sa sterg imaginile si sa le pun din nou, dar nu ajuta.

    29.11.2014, 23:55:41
  • BeadSupplies
    BeadSupplies

    Desi am modificat reducerile din lista de produse cand intri in magazin ele apar in continuare. Daca dai click pe fiecare produs in parte e ok, respectiv pe pagina produsului e afisat pretul intreg.

    01.12.2014, 10:57:51
  • 4handmade
    4handmade

    @Myjuditz: si eu am patit-o cu taxa de transport. Mi-am setat taxa cu alta valoare, dar la primirea unei comenzi tot 10 lei a aparut. Bineinteles ca i-am pus clientei de plata suma de 10 lei pt ca nu aveam cum sa o pun mai mare, atata timp cat pe breslo asa aparea... Dar la mine taxa este de 11 lei, deci nu este mare diferenta.
    Ca idee insa, te apuca nervii sa vezi ca tu intentionezi sa faci ceva si te trezesti ca iese altceva...

    01.12.2014, 11:17:11
  • ArtDecoCraft
    ArtDecoCraft

    O alta problema !!!! Astazi am primit un produs al carui stoc era 0 ( stoc epuizat de black friday - dupa schimbarea platformei) si constat cu stupoare ca acel produs nu mai exista si nu stiu daca nu cumva si alte produse care au ajuns la stoc 0 sa fi disparut....Mi-e greu sa-mi dau seama... S-a mai intamplat si la altcineva ????? Aveti vreo idee cum sa-l gasesc?
    Multumesc

    01.12.2014, 14:09:28
  • 4handmade
    4handmade

    :))) Nu cred ca a disparut... Trebuie doar sa aveti muuuuulta rabdare si sa il cautati cu grija prin TOATE paginile magazinului... Daca dati filtrare doar dupa numele produsului, am observat si eu ca arata doar produsele cu stoc... Aceasta este una din cele 7 probleme pe care le-am descris si eu in alt subiect si la care astept cu nerabdare o rezolvare.
    Am innebunit si eu cautand produse pe care le-am readus pe stoc, si a trebuit sa iau toate paginile la rand :((

    01.12.2014, 14:25:02
  • ChocoDiva
    ChocoDiva

    Breslo, am scos reducerile de dimineata...BlackFriday fiind terminat. Ma uit acum in magazin si, surpriza, preturile inca apar reduse. Ce se intampla in cazul in care primesc acum o comanda? Imi dati voi diferenta de bani dintre pretul intreg si pretul redus care ii apare cumparatorului? Sau cine suporta fizic, in bani, in timp pierdut degeaba, in nervii? Astea in conditiile in care eu platesc (nu doi lei, si nu de ieri de alaltaieri, ci de ceva ani) constant o taxa care cica imi permite sa am un magazin fuctional si asa cum mi-l doresc eu aici. Deci? Sa va trimit factura pentru diferenta de bani? Caci clientului nu o sa ii cer eu mai mult doar pentru ca voi sunteti incompetenti! Daca chiar vrei sa fii respectat, breslo draga, respecta la randul tau. Respecta oamenii care te-au facut ceea ce esti azi, ca nu ai crescut singur din cenusa, ci ai crescut pe baza magazinelor (oamenilor) si pe baza cumparatorilor! Eu ma cam satur sa fiu bataia ta de joc!

    01.12.2014, 15:18:11
  • fimomimo
    fimomimo

    >>> Incearca la : | Produse | - | Seteaza reducerile pentru magazin | ( din reclama de black friday de deasupra listei cu produse) | Seteaza reducerile pentru tot magazinul | si pune reducerea la | 0% |

    01.12.2014, 15:51:18
  • VonDenElben
    VonDenElben

    Chocodiva,reducerile apar doar la overall view, la click pe produs sau bagat in cos sunt la pret intreg. Am testat acum,e bug doar pt imaginea de ansamblu,individual produsele sunt la pret intreg. Si am vazut ca in mai multe magazine e asa. Daca totalul e la pret intreg in cos cred va fi problema in caz de comanda.

    01.12.2014, 16:15:15
  • queenBEAD1
    queenBEAD1

    de ce nu mai primesc mail cand imi trimite cineva mesaj?O sg comanda mai aveam si tot asteptam mesaj pt ea, cand colo il aveam aici pe breslo, am sunat clienta si m-am facut de ras ca de fapt imi rapsunsese; nu intru zilnic sa vad daca primesc mesaje :( Oricum e plin de mesaje de la breslo de care m-am saturat si nu stiu cum sa ma dezabonez de la ele. Ultima mea luna platita si gata, am inchis magazinul ca nu mai suntem compatibili.

    01.12.2014, 17:04:08
  • ChocoDiva
    ChocoDiva

    Multumesc de reply, fetelor. Da, asa setasem preturile intregi la loc, prin aplicarea 0% in intreg magazinul, totul fiind in regula la mine in backend. Insa in magazin, nu. E adevarat si ca, vazut individual, fiecare produs apare cu pretul intreg. Dar eu cand merg sa cumpar ceva, si vad in lista mare un pret, si apoi pe pagina individuala a produsului un pret, ma astept sa il platesc pe cel mai mic (deci cel redus). Si NU E OK sa fie indus in ewroare clientul asa. Am primit deja 2 reclamatii de neseriozitate pe baza acestui fapt. Iar aici intervine imaginea asupra magazinului/brandului meu care e afectata de proasta gestionare a situatiei de catre breslo. Mie inca nu mi se pare corect sa fim eu, magazinul meu si clientii mei "soarecele de laborator" al breslo. Sau daca tot suntem, sa faca bine si sa bage perioada asta de "tranzitie" ca bonus, nu sa o pltesc tot eu. Nu stiu cati ma intelegeti sau daca ma intelegeti, dar sistemul romanesc de "ne reparam pe bani tai" nu e unul ok, sau cinstit fata de noi, toti utilizatorii platformei.

    01.12.2014, 17:13:48
  • balanmiha72
    balanmiha72

    Draga ChocoDiva, eu am propus acest lucru (am zi sa avem parte macar de o reducere!) si ma asteptam sa gasesc sustinere. Ma bucur ca mai e cineva care are acceasi parere ca si mine!!!

    01.12.2014, 19:48:22
  • LONA22004
    LONA22004

    Dragi colege, draga Breslo,
    platforma aceasta a devenit de toata jena.
    o fi ea mai frumoasa - ceea ce trebuie sa admit ca asa este - dar, sa se faca modificari majore de zapacit clientii si vanzatorii in perioada sarbatorilor,este un act de lipsa de respect pentru cei fara de care platforma nu ar exista: clientii si vanzatorii. Unii din noi strang din dinti, si raman pe platforma - deloc ieftina - deoarece nu exista inca o platforma concurenta - care sa ofere o concurenta constructiva. Hai sa nu ne gandim la faptul ca nu mai primim notificari pe mail cand primim un mesaj, hai sa nu vorbim de faptul ca nu este un buton sa intre oricine pe forum, (am cautat zile intregi ), hai sa nu amintim ca pe prima pagina apar 80% din produsele sponsorizate si din produsele noi listate doar o treime din cat aparea pe platforma veche, hai sa nu vorbim,ca am listat un produs si nu apare nici in magazin, nici in categoria breslo, nici la cautare - desi in lista de produse apare ca si aprobata....

    01.12.2014, 21:11:35
  • DanaH
    DanaH

    Am setat toate reducerile la produse la 0 la ora 8:30 dimineata. E 9:30 seara si am 17 produse inca cu reducere. Va rog remediati acest bug ca e penibil si ma fac de ras in fata cumparatorilor. Vad din mesaje ca nu sunt singura in aceasta situatie.

    01.12.2014, 21:42:37
  • monel
    monel

    Pozele de la produse nu pot fi aranjate in ordinea dorita. In acest fel nu pot seta imaginea principala. daca incerc sa le sterg si sa le pun din nou - nu pot sterge prima imagine. Deci nici o varianta de a le schimba ordinea. Inca am un produs fara thumbnail si cu probleme la deschiderea pozelor. Am semnalat asta deja si pe forum si pe mail. inca nerezolvat.

    02.12.2014, 00:31:24
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Si mie imi apar in magazin produse vandute cu mentiunea "Acest produs nu e disponibil" ......

    02.12.2014, 00:39:02
  • monel
    monel

    Nu mai inteleg ce se intampla cu imaginile produselor. Am postat un produs cu 3 imagini si a 3-a imagine nu apare, ca si cum nu ar exista. Am sters-o si am pus-o la loc, degeaba.

    02.12.2014, 02:13:57
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Si mie mi-au disparut produse cu stoc 0 din lista mea cu produse !!! Sunt sigura pentru ca am cautat un anumit produs pe toate cele 'n pagini de mi-au iesit nervii pe nas :) ... :( Mi se pare ca la unele produse s-a modificat si stocul ... spun "mi se pare" pentru ca e posibil sa fiu eu cea aiurita ... A mai observat cineva?

    02.12.2014, 08:03:54
  • BeadSupplies
    BeadSupplies

    Modificarea stocului e o adevarata aventura. :(
    Cautarea da rezultate aiurea asa ca trebuie luate la rand n pagini de produse, iar ca sa modifici stocul trebuie neaparat sa intri sa editezi tot, nu poti modifica direct din lista de produse. Asta ca sa nu mai spun ca la toate produsele apare acea reducere care nu se da dusa decat prin editarea individuala. Cand se termina cosmarul asta?

    02.12.2014, 09:47:03
  • bricotrico
    bricotrico

    In 29.11.2014 am postat un produs nou care a putut fi vizualizat max 10 minute doar pe pagina principala .
    Acest produs nu exista pe pagina magazinului meu , nu apare in zona de accesorii.
    Apare doar in contul meu la zona editare produs.
    Va rog sa verificati si sa-mi spuneti ce se intampla.
    Cum ajung de pe platforma breslo in zona de forum ?
    Cat timp este postat pe pagina principala un produs niu listat ?

    Va rog raspuns.

    Se poate initia pe breslo o pagina cu explicatii referitoare la functionarea platformei dupa modificari.

    Se poate emite o comparatie: ce a fost - ce este acum ?

    02.12.2014, 12:31:00
  • bricotrico
    bricotrico

    scriu din nou aici pentru ca rubrica idei si sugestii nu a mers la mine - Nu functioneaza
    Sugerez sa impartiti prima pagina BRESLO inpagini succesive
    + o pagina cu galerii si publicitate
    + o pagina cu ultimele produse postate pentru vanzare, intr-un format vizilbil si atractiv
    Alfel consider ca dpv al functionalitatii este un regres total ( sau din rau in mai rau) . Dpv al imagine/grafica este mai bine
    Cine intra pentru prima data pe pagina Breslo trebuie sa inteleaga repede functiunile platformei altfel se plictiseste si pleaca.
    Sugerez sa plasati pe platforma o comparatie intre: ce a fost - ce este acum
    precum si explicatii clare cu privire la functionare:
    Cum ajung de pe platforma Breslo de ex -
    pe forum , pe ghidul de cumparaturi , din notificarea ca un produs al meu apare intr-o galerie , direct in aceea galerie. Numic din acestea nu cred ca se intampla.

    02.12.2014, 13:01:47
  • BeadSupplies
    BeadSupplies

    Observ ca toate magazinele sunt in vacanta, inclusiv al meu desi nu l-am setat asa. Ce se intampla?

    02.12.2014, 13:04:41
  • fimomimo
    fimomimo

    ... magazinul mi-e in vacanta??... ce se intampla?
    Face-ti ceva si rezolvati problemele, deja e presus de penibil !!
    Nu-i destul ca am o comanda cu produse care au aparut ca "disponibile" si eu le-am vandut acum cateva luni.

    02.12.2014, 13:06:22
  • Jewelswithlove
    Jewelswithlove

    Cireasa de pe tort a aparut azi.Magazinul imi apare ca fiind in vacanta desi eu n-am setat nimic de genul.Numarul de feedbackuri tot nu apare,data la care expira magazinul nu apare,pagina pentru comenzi e complet aiurea,incep sa ma gandesc serios sa renunt.

    02.12.2014, 13:06:51
  • mamashop
    mamashop

    DAAA, si al meu - puteti solutiona problema va rog?

    02.12.2014, 13:08:29
  • DanaH
    DanaH

    Si al meu e in vacanta, am crezut ca doar eu sunt in situatia asta.

    02.12.2014, 13:08:44
  • bricotrico
    bricotrico

    acum am incercat sa intru in propriul magazin si aflu cu stupoare ca sunt ....in vacanta
    Va rog sa-mi spuneti ce se intampa. Nu sunt in vacanta si nu am facut eu aceasta modificare.
    Va rog mai multa comunicare intre dvs. prestator de servicii , si noi cei care accesam aceste servicii.
    Altfel fiecare poate intelege orice.

    02.12.2014, 13:09:10
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Si eu am plecat in vacanta fara sa vreau :P

    02.12.2014, 13:12:36
  • Thezora
    Thezora

    Eu nu sunt in vacanta, dar cand ma duc la lista de produse surpriza! - nici o inregistrare gasita -! Ce se intampla cu site-ul?????

    02.12.2014, 13:18:05
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Probabil se lucreaza la platforma. Vacanta s-a terminat :D

    02.12.2014, 13:19:55
  • Elentamente
    Elentamente

    Aoleu!! Si magazinul meu tot in vacanta apare. :-(((( Si in mod clar nu am facut eu asa ceva.

    02.12.2014, 13:35:30
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Se lucreaza la site. Acum imi apar preturile ok.

    Ce bine.

    02.12.2014, 13:50:31
  • PersonallyME
    PersonallyME

    Clientii nu mei pot face comenzi, produsele le apar ca fiind indisponibile, desi sunt suficiente pe stoc. Reusiti sa ne sabotati afacerile si sa ne dati peste cap in perioada cea mai nepotrivita din an. Va rog sa rezolvati cat mai repede problemele, asa ceva este inadmisibil!

    02.12.2014, 14:04:15
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Nu imi pot reseta preturile. NU mai am nici un buton pentru asta. Sunt obligata sa vand in continuare cu preturile diminuate de reduceri?
    NU pot sa resetez/editez manual 850 de produse...este absolut STUPID!
    Efectiv pierd bani!

    02.12.2014, 15:36:54
  • fimomimo
    fimomimo

    Despre financiar : reconfirm iar ca desi se spunea ca nu se taxeaza 3 zile cand s-a facut mentenanta, ele de fapt s-au taxat, mie tot in data de 20 imi expira magazinul.
    Sistemul de extragere breslei nu funtioneaza nici el, mi-se retrag cate 10 breslei deodata si apoi cateva zile de pauza apoi iar asa, exceptand azi cand s-au extras 12 breslei.
    Butonul de Contact din subsolul paginii nu functioneaza nici el, nu ca ar fi util, am primit mesaje mai mult decat nefolositoare de la dumneavoastra in trecut.

    02.12.2014, 16:03:37
  • bricotrico
    bricotrico

    acum jumatate de ora am repostat un produs care nu aparea decat in cont la lista produse.Acest produs a aparut pe prima pagina la rubrica produse noi in casuta din stanga sus si a stat in aceasta rubrica pna a fost impins la ultima casuta de jos din dreapat adica in jur de 15 minute(in functie de cate alte postari se fac). A avut in jur de 13 vizualizari.
    Acum acest produs nu este vizibil - nu apare nici in magazinul meu , nici la accesorii , nicaieri. Ce se intampla ?
    Asta este toata oferta de vizibilitate la postare produse noi ? 5-10 min pe prima pagina , in functie de cat de multe postari sunt ? De ce s-a schimbat fata de situatia initiala ? - este mai rau ca inainte

    02.12.2014, 21:18:16
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Confirm si eu faptul ca acele 3 zile (22-24 nov.) promise netaxabile au fost de fapt taxate (probabil in perioada miercuri-luni, intrucat marti numarul bresleilor era aparent corect dupa cele 3 zile presupus netaxabile si inainte de a cheltui eu din ei miercuri).
    Dupa ce am observat astazi ca a fost retrasa taxa pentru 5 zile odata si apoi pentru inca 1 zi (si fata de ultima verificare a bresleilor de miercuri, 26.10, imi lipseau bresleii pentru 2 zile), mi-am facut calculele:
    breslei ramasi in cont astazi dupa retrageri + breslei utilizati pt campanii initiate in 26.10 = suma necesara pentru valabilitatea magazinului pana in aceeasi zi dinainte de schimbarea platformei, deci de zilele promise a fi gratuite datorita lucrarilor => cele 3 zile au fost taxate.

    Astept, de altfel, si returnarea campaniilor irosite (de fapt a bresleilor, fiindca nu ma mai intereseaza neaparat campaniile).

    02.12.2014, 23:00:40
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    Eu constat acum ceea ce probabil ati mai semnalat si voi, dar fiind atat de multe nu le mai stiu numarul.
    La produse vandute, imi apar produse pe care nu le-am vandut niciodata si care figureaza in stoc. Cu alte cuvinte, am cercetat si comenzile si nu figureaza in lista, insa la categoria produse le gasesc ca vandute si daca ma uit in categoria brose din magazin le gasesc si acolo. Si in mod cert au fost in stoc 1buc si nu am vandut-o. Si tare am senzatia ca sunt si alte produse care apar cu stoc desi au fost vandute si invers. Nu am rabdarea necesara sa le caut printre comenzi...

    03.12.2014, 09:20:39
  • DanaH
    DanaH

    Daca nu gresesc la calcule, dat fiind ca nu mai apare la financiar data cand expira magazinul, nici eu nu am primit 3 zile bonus.

    03.12.2014, 10:21:32
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Am produse vandute de mult care au reaparut in stocuri. Stocuri modificate pe zero desi am inca destule piese. Produsele cu stoc zero nu sunt de gasit la cautarea din magazin pentru a le putea actualiza stocul. Trebuie sa caut pagina cu pagina.

    03.12.2014, 12:13:54
  • Breslo
    Breslo

    Buna tuturor,

    Zilele acestea nu s-au retras Bresleii automat in fiecare zi, ci in grup, o data la cateva zile.
    Cele 3 zile in care s-a facut importul nu au fost taxate, dar vom mai verifica o data.
    In curand va fi vizibila si data de expirare a magazinului in Financiar.
    Daca inca mai observati neconcordante atunci, va rugam sa ne scrieti pe mail, la [email protected], pentru a le rezolva mai rapid.

    Despre campaniile ce trebuie returnate:
    Pana la sfarsitul saptamanii ar trebui ca totul sa fie in regula. Daca in weekend observati neconcordate, va rugam sa ne scrieti pe e-mail si vom rezolva.

    Despre vizibilitatea intarziata a modificarilor in magazin:
    Marti seara am rezolvat aceasta problema. Va rugam sa mai faceti un test azi, si sa ne spuneti daca dureaza mai mult de 5 minute pana se vad produsele modificate in magazin.
    Din nou, va rugam sa ne scrieti direct, prin mesagerie sau e-mail, pentru a putea rezolva mai rapid problemele. Spuneti-ne va rugam si care sunt produsele in cauza.

    La celelalte semnalari inca se lucreaza, vom publica in curand noua lista de prioritati cu lucrurile ce vor fi rezolvate in urmatoarele zile.

    Va multumim!

    03.12.2014, 12:26:44
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Trebuie sa spunem ca am fost foarte surprinsi (in mod placut) de telefonul primit de la adminii Breslo in care ni s-au explicat problemele si ni s-a cerut opinia referitor la site si bug-uri. Si s-a rezolvat si situatia cu butonul de reduceri.
    Nu putem sa spunem decat: MULTUMIM! stim ca lucrati mult si rezultatele se vad doar ca trebuie sa comunicati mai des si mai bine ca noi sa nu avem senzatia ca suntem ignorati.

    03.12.2014, 12:57:28
  • issa
    issa

    Eu nu imi vad produsele in magazin :( Voi imi puteti vizualiza produsele ? Multumesc !

    03.12.2014, 13:14:30
  • Jewelswithlove
    Jewelswithlove

    Citind ce s-a scris aici,mi-am facut si eu calculele (nu le facusem pana acum).Magazinul imi expira,inainte de a ni se da reducerea de 3 zile,pe 11 februarie.La un calcul simplu,reiese ca acum ar fi normal sa-mi expire pe 14 feb.Ca sa se intample asa,am nevoie de 56,24 breslei.Iar eu am in cont 54,17 breslei.E o diferenta de 2,07 breslei.Suma de plata pentru 3 zile este de 2,28 breslei.Deci,am o reducere de vreo 3 ore...

    03.12.2014, 13:35:09
  • Jewelswithlove
    Jewelswithlove

    Issa, nu-ti vad nici un produs in magazin.

    03.12.2014, 13:36:06
  • issa
    issa

    Jewelswithlove , multumesc !
    Nici mie nu prea mi-au iesit calculele cu cele trei zile cadou . Ieri mi-au inchis magazinul desi cu bonusul oferit de breslo mai aveam cel putin o zi - doua , iar azi am bresleii in cont, dar nu am produse :(

    03.12.2014, 13:53:54
  • Breslo
    Breslo

    buna issa,
    s-a rezolvat. poti sa verifici, te rugam? multumim!

    03.12.2014, 14:46:30