Forum: Orice altceva Raportari produse

  • atriae
    atriae

    Tot urmaresc acest magazin de multa vreme: www.breslo.ro/Shop/Annart
    Mare parte din produse sunt categorisite ca vintage, cu 1 buc pe stoc dar se tot vand si tot reapar.
    Nu stiu cat de vintage poate fi (de exemplu) un scaun pe care il ai disponibil pe mai multe culori:
    www.breslo.ro/Product/SCAUN-BAROC-DIN-LEMN-MASIV-ARGINTIU-CU-TAPISERIE-CU-STEAGUL-REGATULUI-UNIT_1194503
    www.breslo.ro/Product/SCAUN-BAROC-DIN-LEMN-MASIV-ALB-CU-TAPISERIE-CU-STEAGUL-REGATULUI-UNIT_1213317
    si mai ai si scaunel la el:
    www.breslo.ro/Product/SCAUNEL--DIN-LEMN-MASIV-CU-TAPISERIE-CU-STEAGUL-REGATULUI-UNIT_1210315
    La o simpla cautare pe google dupa 'uk flag chair' apar tone de produse foarte asemanatoare si cat se poate de contemporane (reproduceri). Mai mult, am vazut un articol asemanator la un magazin de mobila: K... - nu-i zic pe nume. Respectivul nu e nici magazin de vintage, nici de antichitati si nici nu pretinde ca ar fi ca sa nu-si induca clientii in eroare.
    Ideea e ca acest magazin Annart este plin de reproduceri, obiecte cat se poate de contemporante vandute in cantitate mare de pe stoc. Rog verificati vanzarile si de cate ori au fost vandute produse din care era doar unul disponibil.
    Nu am nimic cu oamenii dar sa spuna clar daca e reproducere si sa nu induca potentialii clienti in eroare. Mai mult, sa nu spuna ca sunt vintage articole facute pe banda care se vand in x exemplare si sunt tot disponibile.
    Produse de tipul
    www.breslo.ro/Product/OU-DIN-PORTELAN-CU-MOZART---INALTIME-14-CM_1165631
    sau
    www.breslo.ro/Product/OU-DIN-PORTELAN-CU-TRANDAFIRASI---INALTIME-14-CM_1165605
    am vazut pe tarabe de martisor. Nu stiu daca 'Prezinta un poanson cu un R de mana aurit care are deasupra o coroana regala si mai scrie si Germany ' asa cum sunt cele din magazinul Annart dar la mine tipa a productie de serie non-vintage, chiar daca 'mai scrie si Germany' pe ele.
    Produsul 'SAVONIERA DIN PORTELAN CU BRONZ' apare in magazin pe foarte multe culori si e incadrat ca vintage:
    www.breslo.ro/Product/SAVONIERA-DIN-PORTELAN-CU-BRONZ_842286
    www.breslo.ro/Product/SAVONIERA-ROSIE-DIN-PORTELAN-CU-BRONZ_1108324
    si chiar vandut de multe ori.
    Produsul e incadrat la vintage si in descriere e
    'O frumoasa savoniera din cel mai fin portelan CRAQUELE cu un ingeras din bronz si décor...' - aici culoarea dupa caz. Mai departe:
    'Piesa este integral lucrata manual si prezinta pe spate un poanson cu 1895 si o coroana regala.
    Lungime = 12 cm;Latime = 14 cm;Inaltime = aprox.12 cm;
    Livrarea se face direct din stoc.' - se sugereaza ca ar fi de la 1895 dar nu se spune clar. Nu se spune nici ca ar fi reproducere. Acum:
    1. ori vanzatorul a gasit cutii nelimitate de la 1800 cu acelasi produs pe diferite culori si tot vinde la ele
    2. vanzatorul nu ofera detalii necesare si suficiente despre produse, sugerand chiar prin incadrare ca ar fi vintage cu toate ca pare destul de neverosimil.

    Va rog frumos sa cercetati aceasta situatie si aceste nereguli va multumesc pentru timp!

    02.06.2014, 19:39:37
  • elenaadina
    elenaadina

    www.breslo.ro/Product/Cutie-Mixt-Zale-7-mm_1214435

    Poza luata de pe www. e..y.com

    04.06.2014, 08:37:27
  • ChocoDiva
    ChocoDiva

    www.breslo.ro/Product/Tamaris-37_1214245
    Nu cred ca se califica ca fiind vintage. Ca idee, poate ar fii util sa se faca mai multe articole pe blogul breslo despre insemnatatea cuvantului vintage, pentru ca vad ca multe persoane il cam confunda cu second hand.

    04.06.2014, 10:24:11
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Poza produsului mentionat de elenaadina a fost descarcata de pe site-ul furnizorului meu, cu acordul acestuia.
    bijouxdemonange, ti-am trimis un mesaj pe tema asta ;)

    05.06.2014, 07:50:43
  • user61482
    user61482

    www.breslo.ro/Product/Ceas-Vintage-V011_1214899
    nu e handmade
    http://ceasuridemana.ro/ceas-dama-vintage-curea-din-piele-naturala-retro_a182950.html

    de fapt TOT magazinul : www.breslo.ro/Shop/pretzmic

    05.06.2014, 13:06:13
  • elenaadina
    elenaadina

    E ok ,furnituri4biju , cu poza. Scuze.

    05.06.2014, 17:37:02
  • ChocoDiva
    ChocoDiva

    Am o intrebare: unde intra incalcarile de drepturi ale cumparatorului descrise in politica magazinului? Adica legislatia in domeniu stipuleaza clar care este dreptul de a returna un produs, si inca vad ca sunt magazine care refuza retururile, sub orice motiv (chiar daca, chiar azi daca nu ma insel, a intrat in vigoare noua legislatie europeana a comertului online, ce vizeaza si acest aspect).

    13.06.2014, 20:11:50
  • abstract
    abstract

    Nu cred ca este cazul sa va enervati atat de usor pentru un produs care este retro model anii 80 si care in prezent numai exista pe piata.Poate ar trebuii sa acordati mai multa atentie celor in domeniul dvs care incalca mult mai mult regulile pe acest sait.
    Este incadrat la vintage deoarece nu exista rublica retro care daca stam si analizam bine face parte tot din modelele vechi anii ''70-80''
    De ce nu incercati sa concurati cu cei din breasla dvs si scormoniti prin magazinele altora incercand sa le faceti rau inainte de a primii un drept la replica.Daca tot ati trimis mesajul in privat,de ce nu ati asteptat sa primiti si raspunsul meu!...atata egoism pentru nimic....

    13.06.2014, 20:17:19
  • abstract
    abstract

    Intrebarea pusa de dvs mai sus isi avea rostul daca erati dvs in persoana unui client al magazinului meu ,deranjat fiind de incorectitudinea datelor.Dar cum nu sunteti nu vad sensul Daca sunteti personal interesata ,eu am primit si returnari cand a fost cazul dar asta s-a intamplat foarte rar din 2011 si pana in prezent.
    Nu uitati ca cei care detin magazine vintage au aceleasi drepturi ca si magazinele handmade,poate chiar mai mult deoarece platesc taxe duble catre sait.
    Eu cred ca aceasta comunitate ar trebuii sa fie mult mai relaxanta si sa nu ne mai uitam in gradina altuia atata timp cat incercam sa ne aducem un venit in plus.
    Ca sa inchei acest subiect va anunt d-na ChocoDiva ca o parte din incasarile mele merg catre o fundatie de ajutorare ,cea ce nu cred ca faceti si dvs.
    Va doresc sa va triplati vanzarile si poate asa nu va mai enervati...

    13.06.2014, 20:29:33
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    @ChocoDiva,

    In legea returului se specifica clar ca in cazul magazinelor online (contracte la distanta), fie ca anunta posibilitatea returului sau nu sau refuza, cumparatorul tot are acest drept si mai mult, in cazul in care nu este afisata legea respectiva si anuntat dreptul cumparatorului de a renunta la contract/comanda fara nici un motiv(!!!) in termen de 14 zile, perioada se prelungeste la 12 luni.
    Asadar, daca nu oferiti posibilitatea de returnare in 14 zile, comform legii, sa nu se mire nimeni ca vine cineva cu decizia de returnare dupa un an! ;)


    @abstract, va rog frumos sa pastrati discutia on-topic si tonul si exprimarea civilizate!
    Presupun ca politica magazinului dumneavoastra ar putea fi in discutie, din moment ce v-ati simtit vizata, insa atata vreme cat chocodiva nu a specificat nici un nume in intrebarea ei, reactia dumneavoastra este nejustificata iar acuzatiile nefondate!
    Este o intrebare generala si are un rost cu siguranta, fiind de interes pentru toata lumea prezenta pe Breslo! ;)

    De altfel, magazinele de vintage si furnituri nu au mai multe drepturi decat magazinele de Handmade, chiar daca primele platesc mai mult. Drepturile sunt aceleasi pentru toata lumea, la fel si obligatiile.

    Cum spuneam si mai sus, fie ca suntem de acord sau nu, legea se aplica oricum. Iar daca clientul doreste returnarea o va face chiar si fara motiv si chiar si fara a ii fi afisat acest drept in politica magazinului din care a achizitionat produsul.



    In concluzie, chocodiva si abstract: fiecare este responsabil pentru politica magazinului propriu, iar daca aceasta incalca legea si drepturile cumparatorului, pot exista consecinte. Daca achizitionezi un produs si vanzatorul refuza returul, ai tot dreptul sa-i faci plangere (la Breslo si mai departe), sa-i dai feedback negativ, etc. Bineinteles ca e de dorit sa se ajunga la o intelegere amiabila, interna, pentru a nu avea nimeni de pierdut si a apela la ajutor extern (Breslo, ANPC si chiar mai departe) si astfel returul sa se produca fara tam-tam si fara interventii.

    Noua lege:
    http://www.trusted.ro/oug34-2014-privind-drepturile-consumatorilor/

    De interes in discutia de fata:
    ARTICOLUL 9
    Dreptul de retragere
    - in 14 zile de la intrarea in posesie a produsului, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele de retur.

    ARTICOLUL 10
    Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragere
    - perioada se prelungeste la 12 luni!!!

    ARTICOLUL 11
    Exercitarea dreptului de retragere
    - comunicarea renuntarii in termenul stabilit (14 zile sau 12 luni, dupa caz)

    ARTICOLUL 12
    Efectele retragerii
    - incheierea contractului la distanta

    ARTICOLUL 13
    Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii
    - rambursarea sumei dupa primirea returului

    ARTICOLUL 14
    Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii
    - returnarea produsului in maxim 14 zile de la data la care a comunicat renuntarea la contract

    ARTICOLUL 16
    Exceptări de la dreptul de retragere
    - mai multe, printre care: produsele realizate la comanda, personalizate, produsele pe suport digital (fotografii, imagine, editare foto, etc); produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

    17.06.2014, 18:00:33
  • Lona11
    Lona11

    Din păcate, textul de lege de mai sus protejează NUMAI persoanele fizice, nu şi cumpărătorii cu personalitate juridică (PFA, SRL, SA etc). In cazul nostru, riscul este cel al achizitiilor de furnituri, pentru că rar o firmă cumpără bijuterii sau vintage. In această situatie vorbim de un al tip de contract, el trebuie văzut în prevederile lui, şi soluționat ca atare. Dar returul in conditiile OUG 34 este exclus.

    17.06.2014, 18:30:00
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Da, Lona, in cazul persoanelor juridice in calitate de cumparator lucrurile se complica. Cu toate acestea, ca orice contract, la distanta sau nu, trebuie sa aiba o clauza de denuntare a acestuia in anumite situatii. Dar clar, in acest caz pica lipsa motivului, motivul razgandirii si a altor situatii (de care se vorbeste in legea privind drepturile consumatorilor) care nu au legatura cu defectiuni sau descrieri gresite. In cazuri de prezentare inexacta a produsului, de defectiuni, deteriorari, produs incomplet, alt produs, etc contractul se poate denunta dar in instanta, la ANPC, etc.

    17.06.2014, 23:27:35
  • Lona11
    Lona11

    O firmă nu poate reclama nimic la ANPC, iar de denunțat nici nu poate fi vorba. Din păcate, pentru valori mici preferi să renunți pentru că procedurile juridice sunt stufoase, consumatoare de timp, bani și nervi.
    Mai mult, o firmă NU poate încheia un contract la distanță.

    17.06.2014, 23:53:03
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Hmm problema trebuie studiata. Trebuie sa existe o solutie. (Probabil ca la un avocat s-ar gasi solutia iar ca pfa ar trebui consultat si un avocat si inainte de deschidere si pe parcurs...din cand in cand...) Mi se pare stupid sa nu poti returna un produs achizitionat la distanta (on line) gresit sau defect sau deteriorat pe motiv ca esti entitate juridica.

    Da ai dreptate la anpc nu te poti duce, dar in instanta da si pt maruntisuri nu te mai bagi (de-asta si profita comerciantii ;) ) cu toate ca ar trebui sa fie invatati minte... Fiindca asa profita in continuare... :)

    18.06.2014, 01:58:01
  • Lona11
    Lona11

    Soluție sigur că există!
    Adevărul este că legislatia este pe cât de bine pusă la punct, pe atât de stufoasă, si de asta se operează cu termeni uneori în necunoştință de cauză, dar din bună credință poate.
    Dacă o firmă cumpără un produs defect sau neconform, vanzatorul este obligat să ți-l înlocuiască. Deci nu-l returnezi că nu-ți place sau e altceva decat ti s-ar părea ție că este, este un contract comercial in care vointa ee a cumpara a fost exprimata in conditiile X. Magazinele care se respectă au o politica clară şi legală în acest sens. Nu mai spun de garantia obligatorie etc. Si sigur ca instanta rezolvă orice litigiu, iar pentru cumparaturi mari chiar nu-ti permiti sa treci mai departe.
    Eu spuneam doar de ce facem noi aici (unde, ca veni vorba, este comert electronic, nu contracte la distanta). Cred ca majoritatea utilizatorilor Breslo sunt persoane fizice, nu firme. Mai cred ca nimeni nu se apuca serios de o afacere inainte de a studia ce se intampla in jurul ei, dar ai dreptate, unde nu ne pricepem este bine sa intrebam, ca de asta sunt specialisti.

    18.06.2014, 09:20:55
  • fimomimo
    fimomimo

    Problemele de genul se pot solutiona prin intermediari, bancile sunt absolut inutile la rezolvarea acestor situatii, punct! am trecut prin asta;
    Intermediarii cum ar fi Paypal iti garanteaza banii inapoi timp de 45 de zile, trebuie doar sa poti demonstra (poze) ca produsul sau produsele nu sunt conforme, fara sa abuzezi si se poate sa fi despagubit doar pentru partea deteriorata.
    Persoana fizica sau nu, pentru ei nu conteaza, corectitudinea e cea importanta.
    Se ajunge la apelarea intermediarului daca nu s-a ajuns la o solutionare amicabila.

    18.06.2014, 11:16:49
  • ChocoDiva
    ChocoDiva

    Multumesc frumos bijouxdemonage pentru lamuriri. Asa e, fiecare e responsabil pentru propria curte, si chiar daca la modul ideal ar fii frumos sa vedem fiecare curte ingrijita frumos si cu respect fata de privitori, acest fapt nu reprezinta realitatea. Din exces de zel cateodata (mai ales dupa ce am un contact mai mult sau mai putin prelungit cu locuri si oameni care isi doresc mereu sa faca mai bine si mai corect) imi doresc sa pot schimba macar 1-2 judecati asupra nemai-terminatului "merge si asa".
    Imi cer scuze pentru offtopic.

    18.06.2014, 12:22:13
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Da, lona, stiam ca lipsa motivului sau razgandirea sau inlocuirea sunt acceptate doar in cazul persoanelor fizice. Doar ca chiar ieri, in cautarea de legi si discutii pe tema, am dat peste discutii de genul "mi-am cumparat online laptop/aparat foto/ scaun pe pfa si desi descrierea era gresita /prezenta zgarieruri/ ii lipsea un surub au refuzat sa mi-l inlocuiasca pe motiv ca sunt entitate juridica si nu exista lege pentru asa ceva". Iar raspunsurile primite de la alti utilizatori au fost ca nu are ce sa faca, ori merge in instanta ori se lasa pagubas. De aceea mi s-a parut stupid. La asta ma refeream cand am spus ca sigur exista o solutie, o lege care sa se refere la asta.
    Iar cazurile astea de se pot extine si la cazurile apropiate noua, pe Breslo... unde ai pfa si refuza sa-ti inlocuiasca produsul deteriorarat gresit etc. Lucru care se poate intampla... :)

    Da, comert electronic care include contracte la distanta, si in legea comertului electronic i se spune la fel, acordul fiind semnat prin mijloacele de comunicare la distanta. Cu siguranta exista pe undeva si o lege care se refera la contractele de vanzare la distanta dintre doua entitati juridice (altfel, n-ai mai putea cumpara online ca pfa, firma, etc).

    Iar fiecare utilizator (indiferent ca are magazin sau nu, ca vinde sau nu, ca face cumparaturi sau nu), persoana fizica sau ca entitate juridica, semneaza astfel de contracte, astfel:
    *un astfel de contract cu Breslo, la deschiderea contului, pentru serviciul de utilizare al platformei (prin deschiderea contului se face acceptarea regulamentelor Breslo de vanzare si/sau cumparare si in general de utilizare);
    *astfel de contracte semneaza la fiecare cumparare pe Breslo cu fiecare magazin in parte, odata cu bifarea "sunt de acord cu politica magazinului" si lansarea comenzii.
    * astfel de contracte semneaza din calitatea de vanzator cu fiecare acceptare a comenzii din propriul magazin.

    Bineinteles ca, chiar daca am citit si sunt de acord cu politica si lansez comanda, daca descopar ulterior ca aceasta este neconforma cu legile (nu-mi ofera posibilitatea de retur conform legii sau nu beneficiez de garantia produsului si de dreptul de inlocuire a produsului daca nu este conform, etc, in functie de caz) benefiiciez de ceea ce stipuleaza legile, nu de ceea ce stipuleaza contractul incheiat, care deja se transforma intr-unul cu clauze abuzive.



    Da, fimomimo, paypal e super pentru asta! Chiar s-au angajat in a respecta legile privind comertul electronic si a proteja cumparatorul!

    Chocodiva, nu e nici o problema, uite cu ocazia asta am aflat de legea noua (care-i mai favorabila consumatorului decat inainte) si-mi voi reface textul pentru politica magazinului. Sunt sigura ca e utila discutia pentru multe poersoane oricum. Chiar daca e off topic. uff Cred ca ar fi mai bine s-o mutam intr-un alt topic (voi copia eu discutia mai tarziu si anunt), sa fie si vizibila si sa nu ne-ncurcam pe-aici.

    Da, ideal ar fi ca fiecare sa avem lucrurile puse la punct...

    18.06.2014, 16:18:24
  • atriae
    atriae

    In urma cu o pagina de topic raportasem un magazin care nu respecta politica Breslo, respectiv:
    '***Vintage & Retro
    Produse mai vechi de 20 de ani, ca rochia bunicii sau cerceii din tinerete ai mamei.
    Nu sunt acceptate produsele second-hand produse recent.
    ...
    4. Listarea si vanzarea
    Descrierea Listarii: Prin listarea unui produs pe Site garantati ca Dvs. si toate aspectele ce tin de produsul listat respecta politicile Breslo. Garantati de asemenea ca puteti vinde in mod legal produsul. Trebuie sa va descrieti cu acuratete produsul si toti termenii de vanzare ai acestuia in magazinul Dvs. pe Breslo. Listarea Dvs. poate include doar text, grafica, imagini sau alt continut relevant pentru vanzarea acelui produs. Toate produsele trebuie sa fie listate intr-o categorie adecvata cu etichetele corespunzatoare. Fiecare listare trebuie sa descrie in mod exact, corect, precis si complet produsul sau produsele de vanzare din acea listare.'

    Am vazut ca magazinul functioneza exact ca inainte si ma intreb de ce.

    Si pentru ca tot vorbeam de vintage si retro ca inseamna 20 ani +, nu inteleg ce cauta in aceasta categorie:
    www.breslo.ro/Product/Sandale-romane_1223474 - si multe alte produse din acest magazin
    www.breslo.ro/Product/BERSKHA-COLLECTION-VINTAGE-VASCOZA--MARIME-L_1223361 - si multe altele
    www.breslo.ro/Product/Bluza-CA-marimea-42-44-46_1222320 - idem

    Aceste articole sunt colectate doar din primele 2 pagini de la categoria vintage de astazi. Vad asta zilnic pentru ca intru zilnic pe site (surpriza!) ca sa cumpar vintage si handmade.
    Eu una m-am cam saturat sa vad hainele vechi de prin dulapuri scoase pe post de vintage. Mai mult, sunt persoane care in mod evident bat sh-urile si sunt mai interesate sa scrie firma X sau Y pe eticheta decat sa fie intr-adevar obiecte vintage sau retro.
    Btw, nu inteleg de ce se mai si adauga in titlul articolulu cuvantul 'vintage', e clar ca nu e cazul. Boala asta apare in foarte multe magazine care se vor vintage.
    Ideea este: haideti va rog sa facem o epurare a acestor magazine care ne intoxica cu cele mai noi colectii din sh-uri. Sunt magazine intregi!

    19.06.2014, 14:55:40
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Magazinul raportat anterior este in curs de verificare de catre echipa Breslo.

    Multumim pentru sesizari, ne sunt de ajutor! :)

    19.06.2014, 15:47:06
  • atriae
    atriae

    Multumesc mult!
    Ma bucur tare mult cand vad ca pe Breslo este o comunitate adevarata si atat adminii cat si userii au grija de site. Numai impreuna putem reusi sa tinem site-ul la inaltime, cum a fost de atatia ani.

    19.06.2014, 15:53:23
  • anitabdesign
    anitabdesign

    www.breslo.ro/Product/Top-1920s-style---de-purtat-pe-sub-bluze-transparente_1226639 nu este handmade este second-hand, lafel si multe alte produse din magazin...

    24.06.2014, 13:31:23
  • user61482
    user61482

    www.breslo.ro/Shop/giulian

    incadrate la bijuterii

    09.07.2014, 20:37:33
  • user61482
    user61482

    La "promotii si oferte" , din cate stiu ai voie sa scrii o data la 7 zile. Va rog verificati din cand in cand, in ultima perioada aceleasi persoane posteaza o data la 2-3 zile...

    13.07.2014, 21:18:56
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Da, si eu am observat asta ...

    13.07.2014, 23:17:08
  • NicoleCeaMov
    NicoleCeaMov

    http://www.aliexpress.com/item-img/fashion-necklaces-for-women-2014-shourouk-necklace-Choker-necklaces-pendants-fashion-statement-Necklaces-for-women/1910952061.html

    www.breslo.ro/Product/Colier-Sophie-Du-Phunk_1237262

    Restul par a avea aceeasi origine.

    14.07.2014, 09:21:51
  • NicoleCeaMov
    NicoleCeaMov

    www.breslo.ro/Product/Colier-Color-Symphony_1237255
    http://www.aliexpress.com/item/2014-New-Exaggerated-Necklaces-Pendants-Women-Multicolor-Statement-Necklace-Luxury-Jewelry-boho-choker-collar-necklace-XL1545/1899913791.html

    www.breslo.ro/Product/Colier-Metal-Safari-King_1237256
    http://www.aliexpress.com/item/Celebrity-Style-Rihanna-Jewelry-Gold-Silver-Statement-Round-Lion-Head-Chain-Link-Necklace/899541310.html

    www.breslo.ro/Product/Cercei-Funky-Glow_1236569
    http://www.aliexpress.com/item-img/2014-New-Arrive-Neon-Summer-Resin-Square-High-Quality-Fashion-Women-stud-Earrings-Statement-Earrings-Factory/1892358443.html#

    14.07.2014, 09:41:25
  • daisy.jewelry
    daisy.jewelry

    www.breslo.ro/Product/Adidasi-de-dama-Timbarland_1239234

    O sa ajungem sa ne invadeze magazinele second hand.

    15.07.2014, 17:49:35
  • elenaadina
    elenaadina

    www.breslo.ro/Product/Pantaloni-scurti_1237058

    Haine noi !!! ???

    16.07.2014, 17:58:31
  • elenaadina
    elenaadina

    www.breslo.ro/Shop/Sandrahandmade


    REPOSTEAZA la greu , magazinul asta. Nu observa nimeni ????

    16.07.2014, 18:12:55
  • user4039
    user4039

    www.breslo.ro/Product/Geanta_1246193

    Am vazut aceasta geanta intr-un numar foarte mare de magazine pe ebay...

    27.07.2014, 14:09:15
  • user4039
    user4039

    ca de exemplu

    http://www.ebay.com/itm/Women-Handbag-Shoulder-Bags-Tote-Purse-Leather-Women-Messenger-Hobo-Bag-/360896624668?pt=US_CSA_WH_Handbags&var=&hash=item54071d781c

    27.07.2014, 14:14:47
  • user61482
    user61482

    Acest magazin a mai fost raportat din cate imi amintesc si nu o data. La fel si altele care continua sa posteze produse de aceeasi provenienta fara sa se sinchiseasca de atentionari. Eu una m-am plictisit sa mai raportez...

    27.07.2014, 21:06:25
  • cactusulalbastru
    cactusulalbastru

    Nimeni nu vinde pe acest site numai haine vintage autentic, insa sa vii si sa postezi la deschidere numai haine Zara,Pimkie,Bershka de 2-3 ani mi se pare lipsit de bun simt-vezi magazin StreetChic;Sau poate nu s-a inteles bine despre ce e vorba pe aici?S-au se profita pur si simplu de tacerea celorlalti;Si nu este singurul care incarca situl cu second-hand la gramada!
    Ce ziceti dragi colege,avem opinie ?

    27.07.2014, 21:52:23
  • VYOLETTA
    VYOLETTA

    Problema , frustare , indignare
    - absolut in fiecare zi accesez pagina Breslo si de cateva luni mi-am propus sa rasfoiesc si mesajele din forum sa vad ce probleme mai apar si cum sunt rezolvate ( mai ales )
    Am primit cu mare incantare explozia de magazine noi , este loc sub soare pentru toti si fiecare trebuie sa aiba sansa de a se remarca , mai ales in creatie PROPRIE.
    Dar constat si sunt indignata sa observ ca PLAGIATUL a ajuns o practica foarte uzitata , de la modul de prezentare , fotografiere , asezarea produsului , nr de poze , cuvinte cheie , comentarii, samd pana la creatia in sine ( pietre , accesorii , denumire ) - punct fierbinte.
    Este foarte neplacut si discut direct la subiect , ca o persoana care permanent studiaza notiuni de gemologie , rasfoieste mii de pagini pentru a gasi un accesoriu deosebit , o combinatie inedita , zeci , sute de ore , nopti intregi de cautari , schite , alegeri si concept pentru un produs perfect tehnic , inalt artistic si INEDIT.
    Am folosit cunostintele unui artist fotograf , gemolog , absolvent in arta , creatie , design vestimentar si accesorii dar cel mai mult neuronii si ochii.
    Sunt creatori pe Breslo atat de personali , speciali , oameni minunati carora le urmaresc cu nesat creatiile dar nu as indrazni niciodata sa copiez , considerand acest lucru o intinare .o lipsa crasa de bun simt si educatie , de etica.
    Am citit si sfaturile Breslo in privinta plagiatului , poate ca da rezultate dar personal mi se pare prea josnic pentru mine sa mai fac si conversatii cu astfel de entitati.
    Ca sa fie grozavia foarte mare , produsele plagiate - copiate , furate - sunt plasate la preturi mai mici pentru a sensibiliza vanzarea , care culmea ! exista si este o explicatie plauzibila - atunci cand nu investesti nimic , timp , bani , energie , viata , neuroni - sigur ca produsul " tau ", sursa plagiat, este fara nici o valoare si cu oricat il vei vinde , esti in castig.
    Foarte urat , foarte jignitor.

    31.07.2014, 01:19:15
  • atriae
    atriae

    VYOLETTA, creatiile tale sunt intr-adevar frumoase. Daca stii sigur ca cineva a folosit ideile tale de ce nu i-ai listat aici? Poate adminii vor lua masuri sau macar noi cei care cumparam vom vedea ce magazine sa evitam.

    In alta ordine de idei am intrat azi pe categoria vintage si vad ca troneaza iarasi reproduceri la comanda Annart www.breslo.ro/Product/SCAUN-BAROC-DIN-LEMN-MASIV--AURIU-CU-TAPISERIE-DE-CATIFEA-LEOPARD_1249023
    Eu una nu ma las pana nu scriu pe ele reprduceri sau macar nu le mai baga la vintage, mi se pare insultator sa pui la vintage toate reproducerile la fel cum mi se pare insultator si sa pui la vintage sh-uri obosite tip sandale chinezesti din piata: www.breslo.ro/Product/sandale-marimea-35_1247689

    Cu drag,
    Atriae

    01.08.2014, 11:19:44
  • VYOLETTA
    VYOLETTA

    Multumesc mult , Atriae , pentru apreciere.
    Motivul pentru care nu fac nominalizari este ca ma aflu in stadiul de " lehamite ".
    Am trecut prin multe situatii , de la a mi se cumpara 4-5 bijuterii deosebite , modele proprii , in vrac si dupa 1 luna sa apara un magazin ( de succes !! ) cu produse identice cu ale mele - conceptul - , de a se copia bijuterii postate mai demult si pana la copieri si postari dupa 1-2 zile , evident in conditiile mentionate ( cu pret diminuat !! subevaluat si schimbari ridicole de natura elementelor complementare ) .
    Poate pare o atitudine in retragere , dar efectiv nu fac fata acestei concurente de prost gust , de lipsa minimului bun simt si a rusinei bazate toate pe o mare carenta in educatie si spirit comercial.
    Fac parte din alta generatie si cred ca nu ma pot acomoda cu tarele acestei societati de consum.

    Cu drag,
    Vyoletta

    02.08.2014, 14:58:20
  • atriae
    atriae

    VYOLETTA, asa este, e o lipsa crasa de principii dar daca nu luam atitudine ne 'consuma' si pe noi. Plagiatul e la putere, la propriu si la figurat dar trebuie sa facem ce ne sta si noua in putinta, macar la nivel macro. In cazul de fata sa aparam comunitatea breslo de imitatori, sh-uri, chnezarii...

    04.08.2014, 14:18:31
  • raven
    raven

    www.breslo.ro/Product/Demonia_1252846 - ptiu!
    Asta nu-i nici vintage, nici handmade...

    06.08.2014, 20:21:06
  • user4039
    user4039

    raven, exact acelasi produs vream sa il "raportez" si eu.

    Produsul se poate gasi si pe ebay si pe siteul oficial al firmei de pantofi.
    http://www.ebay.com/itm/DEMONIA-CHARADE-35-Gothic-Platform-Womens-Oxford-Shoes-/350433767864

    06.08.2014, 22:39:48
  • user61482
    user61482

    Fara suparare, nu sunt de acord cu astfel de produse, indiferent ca sunt incadrate la furnituri :
    www.breslo.ro/Product/Curea-piele-naturala-mov-cu-aplicatii-si-catarama-bronz-60-cm_1249676
    www.breslo.ro/Product/Baza-bratara-piele-neagra-20-cm_1242661
    www.breslo.ro/Product/Ceas-cadran-bronz-curea-lunga-din-piele-mov-cu-aplicatii_1234828
    etc in magazin,
    www.breslo.ro/Product/Baza-bratara-piele_1217632
    www.breslo.ro/Product/Bratara-din-piele-cu-baza-pentru-cabochon-maro_1211679
    www.breslo.ro/Product/4003---Ceas-de-mana-cu-bratara-din-zale_1234636

    Nu mai insist in cautari, oricum intelegeti despre ce vorbesc.
    Eu fac atat bratari de piele cat si ceasuri si ma deranjeaza. Numai eu stiu cat am umblat dupa incuietori speciale de piele, dupa cea mai buna piele etc ( intre timp au aparut si pe breslo... atat incuietori si snur de piele cat si persoane care au inceput si ele sa faca acelasi tip de bratari dar asta deja este alta poveste.... )
    Revenind, ma deranjeaza sa vad astfel de produse chiar daca sunt incadrate la furnituri ( sunt si inele, coliere, cercei, de toate ) . Stiu ca s-a mai discutat despre asta si ca Breslo ar fi dat liber la postari de genul asta atata timp cat nu sunt incadrate la Handmade.
    Din asta inteleg ca am voie sa iau 1000 de lei, sa ma duc in Dragonul Rosu, sa cumpar ce bijuterii am chef de pe acolo, sa-mi deschid magazin de furnituri , si sa le vand la pret incomparabil mai mic decat cele ale colegilor mei "handmade-isti" ????
    Nu mi se pare corect...

    07.08.2014, 11:04:04
  • user61482
    user61482

    A! Inca ceva : personal consider ca nimic din magazinul asta nu este handmade :
    www.breslo.ro/Shop/Sandrashop

    07.08.2014, 11:07:09
  • atriae
    atriae

    Asta chiar pune capac: www.breslo.ro/Product/FOTOLIU-GEN-PANTOF-STILLETO-AURIU_1253137

    Daca si asta e vintage eu imi bat copiii pe care nu ii am.
    Am vazut porcarii de genul asta in complexul comercial SIR (pt cei din Bucuresti) pe la gheretele care vand pantofi.

    07.08.2014, 12:15:01
  • ramonaignat
    ramonaignat

    chc.handmade, si eu sunt de acord cu tine, de mult am impresia asta in legatura cu acest magazin www.breslo.ro/Shop/Sandrashop

    07.08.2014, 12:43:52